DYREKTORWYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: DYREKTORWYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU

Wynagrodzenie: od 4 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Organizacji Urzędu.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie obsługi kancelaryjnej: zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej; ewidencjonowanie korespondencji wpływającej w tym korespondencji przekazywanej drogą elektroniczną; obsługa archiwum zakładowego; koordynowanie czynności kancelaryjnych; ewidencjonowanie i likwidowanie pieczęci urzędowych; w zakresie zabezpieczenia urzędu: rozliczanie usług i dostaw związanych z utrzymaniem obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku; wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem technicznym obiektów i budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku i ich funkcjonowaniem; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz przygotowywanie zużytych środków trwałych i wyposażenia do likwidacji; ubezpieczenie majątku będącego na stanie Urzędu Miejskiego w Słupsku; zabezpieczenie i rozliczenie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i ścieków, prowadzenie książki obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku i dokonywanie obowiązkowych przeglądów na podstawie ustawy Prawo budowlane; nadzór nad zapewnieniem łączności oraz komunikacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku; rozliczanie rozmów telefonicznych; przeprowadzanie i rozliczanie konserwacji systemu p.poż, klimatyzacji, urządzeń dźwigowych, sygnalizacji włamania, napadu i zalania, sieci telefonicznej, termowentylacji w budynkach Urzędu Miejskiego; utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; prowadzenie gospodarki magazynowej; wystawianie faktur VAT z zakresu działania wydziału oraz działania innych wydziałów na podstawie wniosków dyrektorów wydziałów merytorycznych; w zakresie organizacyjnym: prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta; prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw oraz przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw w oparciu o wnioski Dyrektorów Wydziałów i innych komórek; prowadzenie centralnego rejestru procedur zewnętrznych i wewnętrznych; ewidencjonowanie w centralnych rejestrach: skarg, wniosków i podań wpływających do Urzędu oraz koordynacja ich rozpatrywania przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne; prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez pracowników Urzędu oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem jednostek oświaty) oraz osoby zarządzające i członków organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi, jak również oświadczeń lustracyjnych oraz oświadczeń Zgłoszeń do Rejestru Korzyści; udział w zespołach projektowych, wdrożeniowych i innych pracach dotyczących organizacji pracy całego Urzędu; w zakresie innych zadań: prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych; przekazywanie uchwał do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikacji w BIP; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji wydziału; prowadzenie całokształtu spraw związanych z konstruowaniem i realizacją budżetu Zespołu Doradców i Asystentów Prezydenta.4. Warunki pracy na stanowisku: wysiłek umysłowy, odporność na stres, zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 4600zł brutto, dodatek funkcyjny 490 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Data publikacji: 2016-12-13

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Organizacji Urzędu.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie obsługi kancelaryjnej: zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej; ewidencjonowanie korespondencji wpływającej w tym korespondencji przekazywanej drogą elektroniczną; obsługa archiwum zakładowego; koordynowanie czynności kancelaryjnych; ewidencjonowanie i likwidowanie pieczęci urzędowych; w zakresie zabezpieczenia urzędu: rozliczanie usług i dostaw związanych z utrzymaniem obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku; wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem technicznym obiektów i budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku i ich funkcjonowaniem; prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz przygotowywanie zużytych środków trwałych i wyposażenia do likwidacji; ubezpieczenie majątku będącego na stanie Urzędu Miejskiego w Słupsku; zabezpieczenie i rozliczenie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i ścieków, prowadzenie książki obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku i dokonywanie obowiązkowych przeglądów na podstawie ustawy Prawo budowlane; nadzór nad zapewnieniem łączności oraz komunikacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku; rozliczanie rozmów telefonicznych; przeprowadzanie i rozliczanie konserwacji systemu p.poż, klimatyzacji, urządzeń dźwigowych, sygnalizacji włamania, napadu i zalania, sieci telefonicznej, termowentylacji w budynkach Urzędu Miejskiego; utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; prowadzenie gospodarki magazynowej; wystawianie faktur VAT z zakresu działania wydziału oraz działania innych wydziałów na podstawie wniosków dyrektorów wydziałów merytorycznych; w zakresie organizacyjnym: prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta; prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw oraz przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw w oparciu o wnioski Dyrektorów Wydziałów i innych komórek; prowadzenie centralnego rejestru procedur zewnętrznych i wewnętrznych; ewidencjonowanie w centralnych rejestrach: skarg, wniosków i podań wpływających do Urzędu oraz koordynacja ich rozpatrywania przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne; prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez pracowników Urzędu oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych (z wyłączeniem jednostek oświaty) oraz osoby zarządzające i członków organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi, jak również oświadczeń lustracyjnych oraz oświadczeń Zgłoszeń do Rejestru Korzyści; udział w zespołach projektowych, wdrożeniowych i innych pracach dotyczących organizacji pracy całego Urzędu; w zakresie innych zadań: prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych; przekazywanie uchwał do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikacji w BIP; prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji wydziału; prowadzenie całokształtu spraw związanych z konstruowaniem i realizacją budżetu Zespołu Doradców i Asystentów Prezydenta.4. Warunki pracy na stanowisku: wysiłek umysłowy, odporność na stres, zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie zasadnicze 4600zł brutto, dodatek funkcyjny 490 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: DYREKTORWYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: dyrektor do spraw administracyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie,; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; co najmniej 5- letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczego charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku którego nabór dotyczy; co najmniej 2- letni staż pracy na stanowisku kierowniczym; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może: być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego, być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność, być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej, być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą, posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego w każdej ze spółek, prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności,nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.2. Wymagania dodatkowe: mile widziane studia podyplomowe z zakresu administracji lub zarządzania; znajomość aktów prawnych: Statut Miasta Słupska; Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Słupsku; ustawa o samorządzie gminnym; ustawa o samorządzie powiatowym; ustawy o pracownikach samorządowych; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawa o finansach publicznych; ustawa Prawo zamówień publicznych. mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; mile widziana znajomość języka obcego: język angielski lub język niemiecki; odpowiedzialność, dyspozycyjność, zaangażowanie, kreatywność; umiejętność zarządzania zespołem; umiejętność skutecznego komunikowania się; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie w sytuacji stresu; umiejętność podejmowania decyzji; wysoka kultura osobista.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny; życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem ( do pobrania na str. bip); oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ( do pobrania na str. bip); kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ); dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje ); kserokopia dokumentu poświadczającego znajomość języka obcego; zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 5 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko: Dyrektor Wydziału Organizacji Urzędu, w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: dyrektor do spraw administracyjnych

Data dodania oferty pracy: 13.12.2016

Oferta pracy ważna do: 19.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

LISTONOSZ, E-MAIL: REKRUTACJA.RZESZOW (at) RZESZOW.POCZTA-POLSKA.PL - do 2 050 PLN

rozwożenie przesyłek pocztowych, przekazów prywatnym samochodem, aktywna sprzedaż produktów Poczty Polskiej
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2016-06-03 - Łańcut (podkarpackie)

POWER PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

(staż dla osób do 30rż) obsługa biura, prowadzenie kalendarza umówionych spotkań, segregowanie dokumentacji, nadawanie przesyłek do klientów, obsługa klientów, udzielanie informacji, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowo- finansowych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI - 997,4 PLN

nauka obsługi programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kwidzyn (pomorskie)

BRYGADZISTA - 3 000 - 3 500 PLN

Nadzór nad brygadą, organizacja i koordynacja pracy pracowników z przepracowanych godzin, raportowanie i ustalenia robót z kierownictwem, kontrola przestrzegania zasad BHP, znajomość rysunku izometrycznego. Praca na umowę o pracę lub umowę zlecenie.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Zabrze (śląskie)

DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY FABRYKI - od 46 666 PLN

Realizacja planów produkcyjnych przy najwyższej dbałości o bezpieczeństwo, wymagania jakościowe i ilościowe. - zarządzanie personelem, dawanie wskazówek oraz rozwijanie zasobów; głównie odpowiedzialny za: ocenę wydajności, kontrolę płac oraz podejmowanie decyzji dotyczących zatrudnień/zwolnień - negocjowanie i podejmowanie decyzji w różnych kwestiach, którymi zajmować się mogą tylko pracownicy wyższej rangi - rozwój zespołu karier, który odzwierciedla nabywaną szeroką wiedzę specjalistyczną oraz wiedzę w zakresie firmowym i przemysłowym, jak i dotyczącą procesów i kierowniczych zdolności pracowników - odpowiedzialność za firmę, obszary funkcjonalne i operacyjne oraz procesy i programy. - kierowanie i dawanie wskazówek zespołowi jak i Starszym Menedżerom.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)

DYREKTOR GENERALNY - od 925 PLN

Ustalanie i zatwierdzanie celów sprzedaży, nadzór pracy pracowników, zarządzanie działalnością przedsiębiorstwa, kontakt z kontrahentami z Azji
LC&ZW Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Jaworzno (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH(NR 4107) - od 1 850 PLN

praca w warsztacie - naprawa samochodów ciężarowychmiejsce pracy: południowo-wschodnia część Polski
MINERAL TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

LAKIERNIK MEBLOWY - 2 000 - 3 000 PLN

lakierowanie powierzchni drewnianych
MODERN WOOD AT SP. ZO.O. - 2015-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

WĘDLINIARZ - od 11,6 PLN

Porcjowanie mięsa, przygotowanie produktów i półproduktów wędliniarskich, prace porządkowe, gotowość do pracy zmianowej
VIPol Sp. z o.o.Warszawa - 2016-09-15 - Nowy Targ (małopolskie)

DYREKTOR CENTRUM SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ NA OBSZARZE EMEA - do 31 774,83 PLN

Zarządzanie zespołem Online Sales Center odpowiedzialnym za sprzedaż w regionie Europy. Wykonywanie kwartalnych i rocznych celów. Planowanie i nadzorowanie wykorzystania zasobów. Ocena podległych pracowników. Współpraca z innymi zespołami pracującymi w Europie. Analiza rynku i osiąganych wyników
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2018-02-26 - Gdańsk (pomorskie)

FRYZJER - od 1 387,5 PLN

Fryzjer damsko - męski
ANSUS BOŻENA JAGIELSKA-RYBAK - 2016-11-02 - Reńska Wieś (opolskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

sprzedaż towarów, przyjmownaie toawru do sklepu, dpanie o porządek, prowadzenie dokumentacji HACAP, prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)

DYREKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - od 3 000 PLN

Odpowiedzialność za funkcjonowanie administracji w firmie, nadzór nad przestrzeganiem procedur obowiązujących w firmie, nadzór nad zaopatrzeniem i wyposażeniem. Zatwierdzanie planów i wydatków na niezbędne materiały, urządzenia i wyposażenie firmy, nadzorowanie procesów inwestycyjnych i transportowych, dbałość o optymalizację kosztów, koordynacja i nadzorowanie pracy podkległych pracowników - biegłe komunikowanie się z rozyjskojęzycznymi pracownikami firmy.
"FIONIER" Monika Bużan - 2016-12-15 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 400 PLN

- przeprowadzanie wywiadów środowiskowych u uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej i ich coroczne aktualizacje,- udzielanie uczestnikom WTZ i ich opiekunom pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy, skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, a w szczególności umiejętność stosowania Ustawy o pomocy społecznej,- pomoc w wypełnianiu wniosków i kompletowaniu dokumentacji do Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (dot. ustalenia stopnia niepełnosprawności i uzyskania legitymacj upoważniającej do korzystania z ulg i uprawnień),- współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie i Ochrony Zdrowia w zakresie wypełniania wniosków dot. dofinansowania do wczasów rehabilitacyjnych, sprzętu, itp. (po wcześniejszym porozumieniu z Kierownikiem WTZ oraz Zarzędem Koła PSONI),- współpraca i współdziałanie z terapeutami zajęciowymi w zakresie przekazywania dokumentacji medycznej uczestników WTZ, ich wywiadów,-współpraca z lekarzem neurologiem i lekarzem rehabilitacji, kompletowanie dokumentacji medycznej uczestników WTZ,- naliczanie treningu ekonomicznego uczestnikom WTZ zgodnie z obowiązującym na WTZ Regulaminem realizacji treningu ekonomicznego,- współuczestniczenie w organizowaniu imprez mających na celi integrację uczestników WTZ ze środowiskiem lokalnym - zgodnie z zaplanowanym Kalendarzem Imprez na dany rok, - systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną praca: dziennik pracy, zeszyt wyjść do instytucji i urzędów (PCPRiOZ, Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności, itp.),- przygotowanie rocznych sprawozdań z zakresu pracy socjalnej.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W DZIERŻONIOWIE - 2018-08-01 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

STRAŻNIK DZIAŁU OCHRONY - od 2 410 PLN

strażnik działu ochrony. Dokumenty osobiście w kadrach Aresztu 08:00 do 15:00 do 24.10.2016 r. Szczegóły na stronie : www.sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-gdansk/areszt-sledczy-elblag/offer,3694,straznik-dzialu-ochrony.html
Areszt Śledczy - 2016-10-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. E-COMMERCE - od 2 800 PLN

Opieka i sprzedaż w sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Sandomierz (świętokrzyskie)

DYREKTOR DZIAŁU BUDOWLANEGO - od 2 100 PLN

poszukiwanie obiektów do remontów, rekonstrukcji, poszukiwanie pracowników, nadzór nad wykonywanymi pracami,
WITALEX Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Kurowo (wielkopolskie)

DYREKTOR DS PRODUKCYJNYCH - do 20 000 PLN

Zarządzanie działami produkcyjnymi, raportowanie wyników w języku koreańskim i angielskim. Miejsce pracy: Biskupice Podgórne Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 17 PLN

Monter ociepleń budynków.
KUCZEK ADAM P.H.U.B. "SYNBUD" - 2018-04-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI(NR 0038) - od 13 PLN

- pakowanie gotowych detali- segregacja i gratowanie detali - usuwanie niedoskonałości- realizacja okreśonych planów produkcyjnych(3 zmiany, 4 brygady, godz. pracy: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00)
TIME WORK PEOPLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

obsługa klienta, obsługa urządzeń w sklepie, wykładanie towaru, sprzątanie sklepu.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gryfino (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK/ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

montaż instalacji elektrycznej
STAMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Radomsko (łódzkie)

GŁÓWNY KIEROWNIK PROJEKTU - od 32 000 PLN

Zaspokojenie potrzeb klientów poprzez tworzenie partnerstw między biurem projektu, klientami, dostawcami i organizacjami podwykonawców oraz zarządzanie wdrażaniem tych partnerstw w celu zapewnienia pozytywnej satysfakcji klienta; Odpowiedzialność za projekty lub programy obejmujące zespoły wielofunkcyjne, ogólnokrajowe lub regionalne; Odpowiedzialność również za ogólny sukces programu; Działania podlegają pomiarom biznesowym, mają wpływ na zadowolenie klienta i wpływają na koszty, wydatki lub koszty funkcjonalne, jednostki organizacyjnej lub kraju.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)

KRAWCOWA - od 2 100 PLN

odzież damska, krawiectwo ciężkie
Zakład Produkcji Odzieży "TELIMA" - 2018-01-02 - Będzin (śląskie)

FREZER CNC - 1827 - od 2 800 PLN

obsługa frezarki CNC
PROMET Sp.z o.o. - 2017-12-11 - Świdnica (dolnośląskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 4 200 PLN

montaż, okablowanie systemu SAPpraca w Lesznie /woj. wielkopolskie/ i w Gogolinie /woj. opolskie/
InstalVolt Instalacje Elektryczne - Daniel Siemionów - 2017-10-02 - Leszno (wielkopolskie)

SALOWA - od 1 504,8 PLN

sprzątanie oddziałów szpitalnych
Dersław sp. z o.o. - 2016-09-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA /BARMAN - od 14 PLN

obsługa klienta w lokalu gastronomicznym
MICHAŁ DONIEK MAŁA GASTRONOMIA "ZAPIECEK" - 2018-01-17 - Skała (małopolskie)

MŁODSZY OPERATOR - od 2 500 PLN

Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych. Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej. Naważanie.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM Sp. z o.o. - 2016-12-08 - Zakroczym (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjmowanie towaru zgodnie z fakturą, odbiór jakościowy towaru, rozkładanie towaru, prowadzenie kartotek ilościowych,
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Twardogóra (dolnośląskie)