DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO Rybnik oferta pracy MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenia w sprzedaży usług, doświadczenie w pozyskiwaniu Kleintów biznesowych, podstawy analizy dokumentacji finansowej Firm, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne. Firma oczekuje: budowania i utrzymywania relacji biznesowych z Klientami, profesjonalnego doradztwa oraz sprzedaży wybranych przez Ciebie produktów (kredyty, leasingi, factoring, hipoteki) dla Firm, wstępnej analizy wniosków. Firma oferuje: wsparcie szkoleniowo-sprzedażowe, umowę o pracę bądź kontrakt oraz wysoką prowizje, elastyczny wymiar czasu pracy, możliwość awansu i rozwoju osobistego, wyposażenie dodatkowe min. laptop, telefon, samochód. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać za pośrednictwem linku: http://meritumkredyt.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/276762/0/1 lub na adres mailowy: rekrutacja (at) meritumkredyt.com.
Data publikacji: 2018-05-09
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 4D, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie minimum średnie, doświadczenia w sprzedaży usług, doświadczenie w pozyskiwaniu Kleintów biznesowych, podstawy analizy dokumentacji finansowej Firm, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne. Firma oczekuje: budowania i utrzymywania relacji biznesowych z Klientami, profesjonalnego doradztwa oraz sprzedaży wybranych przez Ciebie produktów (kredyty, leasingi, factoring, hipoteki) dla Firm, wstępnej analizy wniosków. Firma oferuje: wsparcie szkoleniowo-sprzedażowe, umowę o pracę bądź kontrakt oraz wysoką prowizje, elastyczny wymiar czasu pracy, możliwość awansu i rozwoju osobistego, wyposażenie dodatkowe min. laptop, telefon, samochód. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać za pośrednictwem linku: http://meritumkredyt.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/276762/0/1 lub na adres mailowy: rekrutacja (at) meritumkredyt.com.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
budowania i utrzymywania relacji biznesowych z Klientami, profesjonalnego doradztwa oraz sprzedaży wybranych przez Ciebie produktów (kredyty, leasingi, factoring, hipoteki) dla Firm, wstępnej analizy wniosków.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
MERITUMKREDYT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
3 Maja 4D, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - http://meritumkredyt.es-candidate.com/pl/jobs/form/0/276762/0/1, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 4D
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe formy udzielania kredytów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 09.05.2018
Oferta pracy ważna do: 08.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc osobom poszkodowanym w wypadku w uzyskaniu odszkodowania, możliwość traktowania pracy jako dodatkowej
POŚREDNICTWO-HANDEL-USŁUGI - EUGENIUSZ ULANOWSKI - 2017-06-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH W PLACÓWCE BANKOWEJ. OBSŁUGA KASOWA, KREDYTOWA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH, REALIZACJA ZADAŃ PRZY ZACHOWANIU PROCEDUR BANKOWYCH ORAZ WYSOKICH STANDARDÓW JAKOŚCI PRACY, AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
USŁUGI BANKOWE PAWEŁ CIEŚLA ALIOR BANK - 2016-10-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa wykrawarki do blach.
Mechanika Precyzyjna Zbigniew Potaszyński - 2016-04-07 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie średnie, komunikatywność, znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. "B", kreatywność.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Racibórz (śląskie)
naprawa instalacji kanalizacji, czyszczenie separatorów, zbiorników, prace instalacyjne
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Chrzanów (małopolskie)
Dbałość o czystość obiektu, wykonywanie drobnych prac remontowych, bieżąca obsługa sprzętu, dezynfecja oraz deratyzacja.
Atlanta Poland S.A. - 2016-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
PIkompleksowa obsługa klientów, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, efektywna sprzedaz produktów, realizacja transakcji zleconych przez klientów w tym obsługa kasowa, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów
MALWINA GAJDA,ANETA WARCINSKA SP. CYWILNA - 2018-04-23 - Nowa Iwiczna (mazowieckie)
Sprzedaż produktów banku, bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, sporządzanie wniosków, umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji.
Salemax Maciej Makowski - 2016-08-12 - Krzeszowice (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Sosnowiec (śląskie)
przwóz produktów paperowych i makulatury oraz różnych materiuałó przemysłowych
Zyndram Nowak Transport - 2016-07-11 - Krajenka (wielkopolskie)
-przeprowadzanie zwykłych, poszerzonych oraz kolejnych postępowań sprawdzających kierując sie zasadami bezstronności, obiektywizmuoraz zgodności z przepisami ustawy z dn. 5.08.2010 r. o ochornie infor. niejawnych, wocec funkcjonariuszy pełniących służbę i pracowników zatrudnionych w NoOSG oraz osób ubiegających sie o przyjęcie do służby lub pracy celem ustalenia czy osoba daje rękojmę zachowania tajemnicy;-wykonywanie czynności związanych z właściwym przeprowadzeniem analizy ankiety bezpieczeństwapod kątem wytypowania zagadnień podlegających sprawdzeniu;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nadzorowanie sprawnego działania magazynu.
LP SERWIS Sp. z o. o. - 2016-02-26 - Ligota (dolnośląskie)
Doradca klienta
SPEKTRUM AGNIESZKA BŁOCH - 2016-06-10 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, obsługa komputera, tworzenie raportów, stały kontakt z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Pass (mazowieckie)
Komunikatywność - umiejętność pracy w zespole - kompleksowa obsługa klienta, fachowe doradztwo, - obsługa procesu serwisowego i systemów ratalnych - realizacja planu sprzedaży - przyjmowanie dostaw i układanie towarów - chęć do poszerzania wiedzy z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej CV, list motywacyjny przesłane na adres praca (at) astral.pl , z dopiskiem "Doradca klienta, Rudnik"
Astral Sp. z o. o. - 2016-10-03 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
-Obsługa kasowa klienta,-Układanie towaru na półkach,-Praca na pół etatu, godziny ustalane wg grafiku, między 6:00 a 22:00-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 797-024-501 lub osobisty w markecie Tesco na Os. Suchostrzygi.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta
Agencja Ubezpieczeniowa Gretkiewicz Romualda - 2017-11-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Brak danych
MKDESIGN Maciej Kalicki - 2017-10-06 - Lębork (pomorskie)
praca z klientem indywidualnym, doradzanie w wyborze asortymentu, badanie potrzeb klienta
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
Świadczenie wyspecjalizowanych usług w zakresie poradnictwa zawodowego w formie indywidualnej i grupowej.2. Realizacja zadań w zakresie wdrożenia regionalnego systemu poradnictwa zawodowego. 3. Opracowanie i upowszechnienie informacji zawodowych.4. Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości oraz archiwizacja dokumentacji w zakresie poradnictwa zawodowego.5. Współpraca z innymi wydziałami urzędu.
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
zapoznanie się z salonem, towarem, kolekcjami, zdobywanie informacji z materiałoznawstwa, zapoznanie z sytemem informatycznym, praca na stan. doradca klienta- obsługa; praca w salonie jubilerskim
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-05-04 - Zielona Góra (lubuskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-06 - Żary (lubuskie)
- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami i ich obsługa- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i rozwijanie współpracy z nowymi klientami
ARMA S.C. PETRA CEGLARSKA ARKADIUSZ CEGLARSKI - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Bankukompleksową obsługę klientówaktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowychrealizację transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
PKO Bank Polski S.A. - 2017-02-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów banku, sprzedaż produktów bankowych, przyjmowanie i wpłacanie wpłat gotówkowych, marketing
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Drezdenko (lubuskie)