ASYSTENTKA ZARZĄDU Żarów oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa sekretariatu, przygotowywanie i organizacja spotkań z klientami, zarządzanie obiegiem dokumentów, organizacja podróży służbowych
Data publikacji: 2016-01-13
Lokalizacja: Żarów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żarów, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa sekretariatu, przygotowywanie i organizacja spotkań z klientami, zarządzanie obiegiem dokumentów, organizacja podróży służbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żarów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i programów do tworzenia prezentacji
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność pracy pod presja czasu, komunikatywnośc
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Biuro Pracy Wałbrzych
Adres pracodawcy:
al. Wyzwolenia 38, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Adres strony pracodawcy: www.pco.pl
Ulica pracodawcy: al. Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Biuro Pracy Wałbrzych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 13.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
K30 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych
Leśna Polana Niepubliczne Przedszkole - 2017-07-05 - Rączna (małopolskie)
udzielanie pomocy rodzinom przeżywającym trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo -wychowawczych, wspieranie rodzinę w prawidlowym wychowywaniu i opieki nad dzieckiem, dbanie o zdrowie rodziny, pomoc w poprawie sytuacji życiowej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie - 2017-10-23 - Lubartów (lubelskie)
wykształcenie mgr inż ochrony środowiska budownictwa itp.Zakres obowiązków: uzgodnienia dot. budowy, dokonywanie uzgodnień przed wydaniem decyzji o środowiskach uwarunkowanych, wydawanie opinii w postepowaniu o wydanie decyzji o warunkach zabudowy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
realizacja powierzonych czynności organizacyjno- administracyjnych, przygotowywanie dokumentów, pism oraz raportów, wystawianie faktur, zarządzanie biurem, reprezentowanie spółki przed kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Działoszyn (łódzkie)
wyksz.min. średnie po kierunku: automatyka, elektryka, elektromechanika, doświadczenie w branży, znajomość programu AutoCad, Eplan,może być student studiów zaocznych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE ENERGO-ZAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
montowanie okien, drzwi, obróbka stali
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "NAPREX" Marcin Napierała - 2015-11-06 - Bucz (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16
Bexa Marek Kowalczyk - 2017-04-27 - Wielka Wieś (pomorskie)
przygotowanie listów przewozowych,odpisywanie na maile, przygotowywanie i wydawanie paczek, przygotowywanie aukcji internetowych
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wiewiec (łódzkie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, monitoring przebiegu zlecenia, dbałość o dobre relacje z partnerami i klientami, prowadzenie dokumentacji operacyjnej oraz wprowadzanie danych do systemu,
Terwer Logistic Michał Konarski Świdnica - 2017-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Wspomaganie wychowawcy świetlicy szkolnej w wykonywaniu zadań opiekuńczo - wychowawczych nad uczniami Szkoły Podstawowej i Gimnazjum.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Asystowanie lekarzowi, praca na 4 rece, sterylizacja, higiena stanowiska pracy, przygotowywanie stanowisk pracy, rejestracja pacjentów, sprzatanie
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Czeladź (śląskie)
Nauka rejestracji komputerowej usług pocztowych
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa osób niedosłyszących, sprzedaż i dobór aparatów słuchowych, uzupełnianie kalendarza wizyt, dbanie o wizerunek firmy, praca wgodz. 8.00-16.00 lub 9.00-17.00
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
opracowanie projektów architektonicznych w branży budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Śrem (wielkopolskie)
Praca w czasie pomiarów geodezyjnych-terenowych.
Geo-Nat Kania Grzegorz Wiesław - 2017-06-07 - Nowa Biała (mazowieckie)
wyszukiwanie, organizacja najbardziej optymalnych połączeń lotniczych, zakup biletów lotniczych, organizacja noclegówkontrola nad rotacjami pracowników wyjeżdżających do pracy za granicę, inne czynności związane z organizacją wyjazdu pracowników za granicę, organizacja przepustek, szkoleń BHP itp.
Havyard Production Sp. z o. o. - 2017-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie niezbędnych wskaźników i analiz, współpraca z innymi działami, tworzenie dokumentów dla produkowanych elementów
FINE ALTECH MŁAWA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Mława (mazowieckie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lubin (dolnośląskie)
Zarządzanie projektem
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC - 2017-02-02 - Lublin (lubelskie)
sortowanie przesyłek, wprowadzanie do systemu komputerowego, wydawanie przesyłek doręczycielom
KB Usługi Bogusława Kalinowska - 2016-03-14 - Mława (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie, dokładność, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: sprzątanie placówek bankowych, mycie witryn, jedna zmiana, umowa zlecenie, możliwość przejścia na umowę o pracę; miejsce pracy: Gliwice; oferta rownież dla osób bez orzeczenia
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Gliwice (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
Pomoc w: realizowaniu planów sprzedażowych firmy poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami biznesowymi i pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Radom (mazowieckie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-29 - Katowice (śląskie)