ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA Konin oferta pracy CITY DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Asystowanie podczas zabiegów, przygotowywanie stanowiska pracy lekarza, sterylizacja, obsługa recepcji.
Data publikacji: 2017-10-04
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: CITY DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystowanie podczas zabiegów, przygotowywanie stanowiska pracy lekarza, sterylizacja, obsługa recepcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach:8:00 - 15:3514:00 - 21:35
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystentka stomatologiczna*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2017
Data zakończenia pracy: 04.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystentka stomatologiczna*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Higienistka stomatologiczna*
Nazwa pracodawcy:
CITY DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystentka stomatologiczna*
Data dodania oferty pracy: 04.10.2017
Oferta pracy ważna do: 04.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w charakterze Asystentki stomatologicznej
PRESTIŻ - Gabinet Stomatologii Estetycznej - 2016-12-05 - Opole (opolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Rudnik Wielki (śląskie)
działania marketingowe, promocja,prowadzenie bloga firmy, stoiska na targach,koordynacja szkoleń, organizacja kampanii newsletterowych, redagowanie treści na stronie internetowej, i w social mediach
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
- Bieżące sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,nazdzór nad obiegiem dokumentów księgowych,wprowadzanie faktur do systemu księgowego,wsparcie w zamknięciu miesiąca/roku,- uzgodnienie i rozliczenie kont rozrachunkowych.
Frigo Logistics Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie dokumentów do PKPiR oraz ewidencji VAT, przygotowywanie zestawień raportów, sporządzanie list płac i dokumentó kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
pomoc w sporządzaniu projektów
RBB-ELECTRIC Robert Bagiński - 2016-11-22 - Łomża (podlaskie)
Układanie dokumentów księgowych, numerowanie dokumentów księgowych, zapoznanie z obsługą programu komputerowego: OPTIMA, sporządzanie listy płac, księgowanie faktur, sporządzanie dokumentacji do ZUS, sporządzanie dokumentacji do US.
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Gostynin (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
AUTO SERWIS SADEK KRZYSZTOF SADOWSKI - 2018-02-14 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych oraz terminowych zapłat od kontrahentów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Wynagrodzenie od 2100 zł brutto do uzgodnienia (na okresie próbnym).
ALTI PLUS SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
nauka sprawowania opieki nad dziećmi, przygotowywanie pomocy do zajęć z dziećmi, organizowanie zajęć ruchowych, pomoc przy posiłkach dla dzieci
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Smardzewice (łódzkie)
pomoc w obsłudze klientów w restauracji, przyjmowanie zamówień, komputerowe wystawianie paragpnów i faktur, obsługa urządzeń restauracyjnych (np. expresy do kawy), pobieranie należności, prace pomocnicze i porządkowe w kuchni, pomoc w przygotowywaniu potraw, zmywaniu, itp.
PERSON Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Pszczyna (śląskie)
prace porządkowe na terenie miasta
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Rawska (łódzkie)
asystenta nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Szarowola (lubelskie)
Pomoc w księgowości
KNS Spółka z o.o. - 2017-12-14 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu, odbieranie i rozdysponowanie maili, codzienne przygotowanie biur członków zarządu, prowadzenie notatek ze spotkań, zamawianie materiałów biurowych, tłumaczenie pism, tekstów w j.angielskiem, nadzór nad urządzeniami biurowymi, zajmowanie sie telefonami komórkowymi dla pracowników, przygotowywanie pełnomocnictw, protokołów przekazania, zamawianie zaświadczeń o niezaleganiu, nadzór nad obiegiem dokumentów wpływających do biura, zamawianie kart shell oraz prowadzenie ich rejestru.
ROBOD SA - 2018-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż sprzętu ogrodniczego marki Husqvarna
BL SYSTEM Łukasz Belski - 2016-07-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami. Praca w godzinach od 8.30 do 16.30. Pracodawca gwarantuje: pracę w młodym, dynamicznym zespole, możliwość rozwoju zawodowego, wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników i kwalifikacji, ścieżkę kariery zawodowej, dostęp do najnowszych technologii, ciekawą, pozbawioną monotonii pracę, niezależność finansową, możliwość realizacji zamówień dla największych marek w Polsce i na świecie, pracę z liderami branży.
TechMedia Anna Kurowska - 2017-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
Czynności księgowe wspomagające pracę księgowej (cv na adres e-mail: rekrutacja (at) woodica.pl).
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-12-29 - Świnna Poręba (małopolskie)
•Wykształcenie wyższe kierunkowe – architektura i urbanistyka•Umiejętność pracy w programie AutoCad,•Kreatywność, zaangażowanie, uczciwość i odpowiedzialność•Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej•Dobra organizacja czasu pracy•Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań•Kreatywność, zaangażowanieOpis stanowiska: praca na komputerze, samodzielne wykonywanie pod kierunkiem projektanta koncepcji, projektów budowlanych, projektów aranżacji wnętrz, szczegółów, detali, opisów do opracowań projektowych, współpraca z branżami, prowadzenie spraw formalnych pod kierunkiem projektanta, sporządzanie inwentaryzacji obiektów budowlanych, archiwizowanie dokumentacji na nośnikach elektronicznych w trakcie pracy i po jej zakończeniu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "UNIGLOB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W ZALESIU ŚLĄSKIM - 2016-08-31 - Leśnica (opolskie)
Praca z rodziną problemową
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU - 2017-08-31 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Do głównych zadań opiekuna będzie należało towarzyszenie osobie niepełnosprawnej w wypełnianiu ról społecznych o następującym zarysie: pomoc w robieniu zakupów, pomoc w wypełnianiu formularzy wniosków itp. Towarzyszenie i pomoc w przychodniach medycznych.
kontakt przez OHP - 2016-05-06 - Niepołomice (małopolskie)
Obsługa procesu skanowania dokumentów księgowych, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów , archiwizacja dokumentów, wsparcie procsów związanych z księgowaniem dokumentów, wsparcie procesów związanych z rozliczeniem kont dostawców i odbiorców, wsparcie pracowników działu w realizacji innych zadań
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Wieruszów (łódzkie)
- praca w środowisku, tworzenie planu pracy z rodziną, praca z rodziną w celu wyjścia z trudności wychowawczych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Siemiatycze (podlaskie)
praca biurowa przy komputerze, inwentaryzacje w zakładach przemysłowych, praca pod nadzorem projektanta
PROTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Oferta pracy dla osób do 30r.ż - Wprowadzanie dowodów księgowych do systemu finansowo-księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami bengalskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
wykonywanie obliczeń konstrukcji budynków w programach Specbud, Robot,czytanie i wykonywanie rysunków w Auto Cad, praca w zespole projektowym
STUDIO ARCHITEKTURY GAMMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Białystok (podlaskie)
opieka nad osoba niepełn.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Płońsk (mazowieckie)
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)