ASYSTENTKA DO SPRAW BIUROWYCH Gdańsk oferta pracy AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: ASYSTENTKA DO SPRAW BIUROWYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie biura, organizacja pracy biura, obsługa telefoniczna klienta, utrzymywanie relacji z instytucjami i urzędami.

Data publikacji: 2019-11-29

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura, organizacja pracy biura, obsługa telefoniczna klienta, utrzymywanie relacji z instytucjami i urzędami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia uznaniowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DO SPRAW BIUROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata doświadczenia. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Miejsce pracy Gdańsk. Wiecej informacji na www.ekologicznyprodukt.eu

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
14-260 Omule 77, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę wysyłać na adres mailowy agrosynteza (at) gmail.com

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Lubawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Omule

Numer budynku pracodawcy: 77

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2019

Data dodania oferty pracy: 28.11.2019

Oferta pracy ważna do: 27.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?582c095224a7f7816b245be7b6a33cc4

Podobne oferty pracy

KIEROWCA W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM - 7 000 - 9 000 PLN

Przewóz rzeczy różnych na trasie Polska - UE - Polska.
TAURUS Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 1 850 PLN

obsługa klienta w okienku pocztowym
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - od 3 000 PLN

Analiza jednostkowych operatów geodezyjnych oraz wprowadzanie z nich obiektów GESUT do bazy danych programu Geo-Info.Wymagana podstawowa znajomość zagadnień geodezyjnych. Praca na terenie Sosnowca lub możliwość pracy zdalnej.
APE-GEO Adrian Pałęga Usługi Geodezyjne - 2018-03-01 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

- Przeprowadzanie rozmów z kandydatami do pracy. Prace administracyjno - biurowe. Uzupełnienia profili kandydatów w bazie danych. Pisanie i zamieszanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych. Aktywne poszukiwanie kandydatów na portalach internetowych.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Bardzo mile widziana znajomość jeżyka angielskiego lub niemieckiego.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT/ STARSZY ASYSTENT (PRACOWNIK CYWILNY) - od 1 040 PLN

- realizowanie zadań z zakresu pulmonologii w Ambulatorium z izbą chorych Zakładu Karnego nr 1 we Wrocławiu - świadczenie usług zdrowotnych w bezpośrednim kontakcie i na rzecz osób pozbawionych wolności.Szczegółowe informacje podane są na stronie : http://www.sw.gov.pl/praca-oferty-szukaj w menu jednostka należy wybrać Zakład Karny nr 1 we Wrocławiu.Umowa na okres próbny.Praca w systemie jednozmianowym.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2019-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 100 - 3 500 PLN

wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji kablowej, wykonywanie kosztorysów i ofert, pilnowanie terminowości wykonywanych prac, koordynacja międzybranżowa projektów, współpraca z klientem i uczestnikami procesu projektowego
OrNet sp. z o.o. - 2018-02-19 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO (O) - od 2 200 PLN

Asystent przedstawiciela handlowego
SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
ARCHITEKCI STOMATOLOGII Sp.z.o.o - 2016-11-16 - Strzegom (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

obsługa dokumentacji, fakturowanie, odbiór i nadawanie korespondencji, redagowanie pism, zamówienia biurowe, prowadzenie ewidencji, wyszukiwanie ofert, generowanie wezwań do zapłaty
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (KATOWICE) - od 2 100 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Katowice (śląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

praca na kasie, obsługa kilentów, wykładanie towaru na półkach, porządkowanie towaru na półkach, utrzymanie czystości
FIRMA HANDLOWA "SAVEX" G.J. SARWA I WSPÓLNICY - 2016-10-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Sporządzanie ofert. Wsparcie działu marketingu i sprzedaży. Obsługa dokumentów przetargowych, handlowych, produkcyjnych.
TECHNO MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-25 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT W DZIALE MERYTORYCZNYM - 997,4 PLN

Pomoc przy organizacji wydarzeń kulturowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Wspieranie nauczyciela w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych i spożywaniu posiłków, nadzorowanie dzieci podczas zabaw i odpoczynku.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Giebułtów (małopolskie)

ASYSTENT DS.KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

zgodnie z umową
AUTO TORUŃ Sp.z o.o. - 2017-06-22 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO 171 - od 3 500 PLN

obsługa klientów, interesantów, pomoc w organizowaniu i przygotowywaniu pracy przełożonego, zarządzanie korespondencją firmową, prace administracyjno-biurowe, organizacja konferencji
Mondi Warszawa Spółka z o.o. - 2017-06-22 - Mszczonów (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 700 PLN

1.opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.opracowanie planu pracy z rodziną3.prowadzenie dokumentacji4. dokonywanie okresowej oceny rodziny;5. monitorownie funkcjonowania rodziny;6. współpraca z jednostkami administracji7. sprawozdania z pracy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ STARE KUROWO - 2018-07-18 - Stare Kurowo (lubuskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 3 200 - 3 400 PLN

- Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy,- dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,- rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald bankowych i rozrachunkowych,- sporządzanie raportów, - utrzymywanie stałych relacji z klientami w powierzonym zakresie, w tym komunikowanie się w piśmie i w mowie w języku angielskim,- przygotowanie płatności oraz ich wprowadzanie do aplikacji bankowych w miarę potrzeb klientów,- wystawianie faktur sprzedażowych,- rozliczanie delegacji, - weryfikacja faktur towarowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym i wprowadzenie do systemu księgowego.
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

Obsługa podatników pod względem płacowym, naliczanie list płac, rozliczanie pracowników.3/4 etatu
Synergia s. c. Zuzanna Woźniak, Agnieszka Rajter - 2019-02-06 - Nysa (opolskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO - od 2 250 PLN

przygotowywanie surowców do produkcji wyrobów spożywczych, obsługa maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego, sortowanie i pakowanie towarów, kompletowanie i przygotowywanie towarów do wysyłki, dokonywanie kontroli jakości towaru przed wysyłką, dbałość o porządek na hali produkcyjnej, magazynowanie wyrobów gotowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU + ST PO WER - 997,4 PLN

- Zapoznanie sie z przepisami BHP I PPOZ,- Nauka sporządzania i przygotowywania pism,- Nauka prowadzenia rejestrów zestawien.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM URDU - do 2 650 PLN

Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca z klientem instytucjonalnym. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon
FIAZ ENTERPRISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-14 - Gdańsk (pomorskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - od 1 500 PLN

Wykonywanie szalunków różnymi metodami oraz wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Praca na terenie kraju, pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wola Krogulecka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 4 000 PLN

Obsługa i kontakt z klientami, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, prowadzenie projektów, przygotowanie ofert
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2019-11-08 - Kolonowskie (opolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (GŁOWNO) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Głowno (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 000 PLN

- Przygotowanie i sporządzanie dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego. Sporządzanie projektów aranżacji wnętrz. Pomoc w pracy biurowej i organizacji firmy. Pisanie pism urzędowych. Archiwizacja dokumentów. Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (architekt). Doświadczenie NIE jest wymagane. Umiejętność obsługi programu ARCHICAD oraz ATLANTIS. Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS OFFICE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) formakuberski.pl ---> OSOBY APLIKUJĄCE PROSZONE SĄ O PODANIE NAZWY STANOWISKA W TEMACIE WIADOMOŚCI.
"FORMA" S.C. T.BILEWICZ, R.KUBERSKI - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)

LEKARZ - od 1 800 PLN

Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, - prowadzenie badań profilaktycznych funkcjonariuszy i pracowników.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-06-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA BIURA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)