ASYSTENT ZARZĄDU Ostróda oferta pracy Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 8, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe 1- 2 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 8, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: roboty budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 04.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomiary geodezyjne, obsługa oprogramowania geodezyjnego
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mława (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Grójec (mazowieckie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca biurowa, nawiązywanie kontaktów handlowych import, export towarów, prowadzenie korespondencji handlowej
Launart P.P.H.P Józef Zajczyk - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg. stanowiska asystenta pośrednika nieruchomości
"NIERUCHOMOŚCI" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wola Solecka Pierwsza (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe, wsparcie działu jakości w sporządzaniu dokumentacji (kontrole spawania, malowanie, dok. jakościowa prowadzonych prac). Nadzór i tworzenie dok. ISO 9001 (m.in. Audity wewn., karty procesu, księga jakości), tłumaczenie kontraktów - dokumentacja techniczna i komercyjna oraz korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców. Wymagana b. dobra znajomość jęz. ang. w mowie i piśmie. Wymagane posiadanie Certyfikatu Auditiora Wewnętrznego ISZ ISO 9001.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-05-04 - Rychtal (wielkopolskie)
Organizowanie spotkań, odbieranie telefonów, archiwizacja dokumentów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek, bieżący kontakt z klientami zagranicznymi i krajowymi, porządkowanie akt zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej, organizacja prawidłowego obiegu dokumentów, wysyłanie korespondencji oraz przesyłek, organizowanie stanowiska pracy z godnie z zasadami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Udzielanie pomocy dziecku niepełnosprawnemu na wózku inwalidzkim pod kierunkiem nauczyciela podczas zajęć dydaktycznych oraz przerw międzylekcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Sporządzanie map do celów projektowych, digitalizacja map, wykonywanie pomiarów w terenie
Habrajska Bożena ALFA - 2017-04-04 - Będzin (śląskie)
zgodny ze st.
Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 2015-12-17 - Dunkowa (dolnośląskie)
praca w przedszkolu
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA MONTESSORI W RZESZOWIE - 2018-04-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- Pomoc nauczycielowi wychowania przedszkolnego przy wykonywaniu obowiązków opiekuńczych, wychowawczych, edukacyjnych, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej.- Umiejętność posługiwania się w stopniu biegłym językiem rosyjskim i ukraińskim z uwagi na uczęszczanie do przedszkola dzieci z Ukrainy i Białorusi.- Wynagrodzenie: 2345 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 7:00-15:00, 8:00-16:00, 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 miesiąc w pracy na takim samym stanowisku. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w stopniu biegłym w mowie.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
Szkolenia wstępne przygotują Cię do :Obsługi przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera. Analizowania i rozwiązywania najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur. Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów. Współpracy z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca 40 godz. tygodniowo od poniedziałku do piątku oraz w weekendy i święta wg grafiku. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta jest mile widziane ale nie jest wymagane. Wymagane nastawienie pro klienckie oraz umiejętność efektywnej komunikacji, podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office, umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami w czasie.Miejsce wykonywania pracy" Silesia Business Park, ul. Chorzowska 150, 40-101 Katowice. Kontakt wyłącznie e-mail: zbigniew.czekanski (at) capgemini.com
CAPGEMINI POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
Fryzjeroferta pracy dla osób do 30 roku życiastrzyżenie damskie,męskie, dziecięce, koloryzacja, modelowanie, upięcia, zabiegi na włosy, przedłużanie włosów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Jarosław (podkarpackie)
Barman. Praca w godzinach 7-19, 19-07.
Firma Transportowa Mirko Spółka Cywilna - 2016-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. - Poszukujemy specjalistów do naszej firmy w zawodach związanych z:- automatyką przemysłową- pneumatyką- hydrauliką siłowąDla potrzeb:- montażu i uruchamiania linii produkcyjnych- uruchamiania i serwisu maszyn według specyfikacji klienta- prefabrykacji szaf sterowniczych- montażu i uruchamiania systemów sterowania- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, po okresie próbnym umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Oczekiwania:- dwuletnie doświadczenie w serwisowaniu lub montażu urządzeń- wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach elektryk, automatyk- samodzielność w zakresie prowadzonych prac serwisowychWymagania:- prawo jazdy kat. B- aktualne uprawnienia SEP- umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych- ogólna wiedza na temat budowy maszyn i urządzeń- umiejętność diagnostyki usterek- umiejętność naprawy urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu elektryki- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu pneumatykiMile widziane:- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.- znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.Dodatkowe informacje:- możliwość uczestnictwa w szkoleniach firm współpracujących,- możliwość szybkiego rozwoju i awansu.Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
x
Gabinet Stomatologiczny EURODENT Agnieszka Cimochowska - 2017-06-20 - Białystok (podlaskie)
Praca terenowa.Wyjazdy do dłużyników.Obserwacje terenowe.Zbieranie informacji.
CENTRALNE BIURO BEZPIECZEŃSTWA PERSONALNEGO PAULINA WYZIŃSKA - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)
WSPIERANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, RAPORTOWANIE WG. OKREŚLONYCH STANDARDÓW, OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ORGANIZACJA I KONTROLA TRANSPORTÓW, POMOC W REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, PROWADZENIE KORESPONDENCJI MAILOWEJ Z KONTRAHENTAMIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W HANDLU
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace w charakterze biurowym w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Dąbrowa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa geodezyjna inwestycji. Praca w terenie.
GRZEGORZ KWAŚNIK GEOMETRIC USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
wypełnianie dokumentów na drukach bankowych, kontakt z bankiem w celu potwierdzenia szczegółów oferty, prowadzenie/kompletowanie dokumentów należących do projektu, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z ekspertem kredytowym, bieżąca obsługa administracyjna projektu, kontakt z klientami, opracowywanie zestawień w MS Excel.
Capital Work - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
- asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, - utrzymanie w czystości gabinetu, - przygotowanie narzędzi do pracy, - rejestracja pacjentów. Praca w godz.: 13:30-21:00, 3/4 etatu. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 850 894, e-mail: zagga (at) interia.pl
MAŁGORZATA MILEWSKA "MILDENTAL" - 2017-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe i projektowe
ARCHIPROJEKT WŁODZIMIERZ BANAŚ - 2016-07-01 - Lubin (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ryki (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Krosno (podkarpackie)
Kierowca ciągnika siodłowego.Przewóz towarów na trasie Nowy Targ-Gliwice-Nowy Targ.Umowa na okre próbny a następnie na czas nieokreślony.Wymagane prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacyjne na przewóz rzeczy, karta kierowcy.Mile widziane doświadczenie zawodowe w transporcie towarów.
Usługi Transportowo-Spedycyjne "Bożena", Bożena Gargula - 2016-01-14 - Nowy Sącz (małopolskie)