ASYSTENT ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI DS. TECHNICZNYCH Ząbkowice Śląskie oferta pracy ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji oraz obsługi technicznej (awarie,remonty) nieruchomosci we wspólnotach mieszkaniowych
Data publikacji: 2017-05-09
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ziębicka 4, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji oraz obsługi technicznej (awarie,remonty) nieruchomosci we wspólnotach mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8 00-17 00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2017
Data zakończenia pracy: 07.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe- mile widziane techniczne lub budowlane
Nazwa pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI "SEZAM" SPÓŁKA CYWILNA JÓZEF GROTOWSKI, JADWIGA GAŁWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Ziębicka 4, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: od poniedziałku do piątku, Godziny : po uprzednim kontakcie telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: http://www.sezam.xn.pl/
Ulica pracodawcy: Ziębicka
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA ZASADZIE BEZPOŚREDNIEJ PŁATNOŚCI LUB KONTRAKTU
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.05.2017
Data dodania oferty pracy: 08.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie projektów aktów notarialnych i innych czynności notarialnych, prowadzenie korespondencji, obsługa klientów Kancelarii.
KANCELARIA NOTARIALNA NOTARIUSZ ŁUKASZ BORZYM - 2017-05-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zapoznanie z zasadami wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe, spec.: administracja itp., rok doś. w zawodzie, bardzo dobra znaj. jęz. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, umiejętność nawiązywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie; Inicjatywa i zaangażowanie, ciągłe samodoskonalenie, otwarty umysł, pokora i skromność, empatia i odpowiedzialność organizacyjna; biegła obsługa komputera i bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwinięte poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezzałogowych systemów latających; znajomość dodatkowych języków obcych (innych niż polski i angielski). Zakres obowiązków: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefonów i prowadzenie wstępnych rozmów, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, zamawianie kurierów, dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawności wypełniania niektórych dokumentów przez pracowników firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza spotkań, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesantów, wysyłanie pracowników na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały niezbędne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczość w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zadań bieżących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z charakterem stanowiska
Dom Pomocy Społecznej "MAGNOLIA" w Głogowie - 2016-05-04 - Głogów (dolnośląskie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy wlasnej, komunikatywność i umiejętność języka angielskiego w stopniu dobrym, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt osobisty z pracodawcą oraz e-mailowy biuro (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
przygotowywanie zamówień, kontakt mailowy i teleoficzny z dostawcami, wsparcie techniczne działów produkcji rolet, stolarki aluminiowej i malarni proszkowej, przygotowywanie zleceń do produkcji.
MAJA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Czempiń (wielkopolskie)
prace ogólnobudowlane, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy i zakwaterowanie
K-M-T Montage Krystian Okła - 2018-04-25 - Niemcy (Niemcy)
pomoc stomatologa
Laila Zagha - 2015-12-02 - Pawłowice (śląskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprawowanie wspólnie z nauczycielami opieki nad dziecmi w czasie zajęć.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)
Dokonywanie analizy spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie odpowiedzi ma pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie przez wskazanym przez sędziego zakresie orzecznictwa i literatury przydatnej do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Gdańsk (pomorskie)
-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 606-214-758
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Gniszewo (pomorskie)
współudział w planowaniu pracy opiekuńczo - wychowawczej, wykonywanie czynności związanych z opieką nad dziećmi, prowadzenie dokumentacji zajęć prowadzonych z dziećmi, współpraca z rodzicami (opiekunami) dzieci, nawiązywanie i utrzymywanie odpowiedniego kontaktu z dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kock (lubelskie)
Wykonywanie badań diagnostycznych: barwienie i oglądanie preparatów diagnostycznych, posiewy materiału do badań diagnostycznych, badanie w kierunku Borelioz. Ocenianie i interpretowanie wyników badań i dobieranie odpowiednich badań do izolacji drobnoustrojów, ich identyfikacji oraz wykonywania antybiogramów. Wypisywanie i wydawanie wyników badań. Nadzór i prowadzenie dokumentacji badań diagnostycznych. Prowadzenie i wysyłanie kontroli badań wewnętrznej i zewnętrznej. Pobieranie prób czystościowych i do kontroli skuteczności dezynfekcji rąk w komórkach organizacyjnych szpitala. Prowadzenie dokumentacji środków badawczych. Prowadzenie statystyki / kosztów badań bakteriologicznych. Dbanie o aparaturę i sprzęt laboratoryjny: prowadzenie kart urządzeń laboratoryjnych, instrukcji obsługi aparatów, konserwacja codzienna, tygodniowa, miesięczna, walidacja metod i sprzętu laboratoryjnego ,informowanie o awarii Kierownika Laboratorium i serwis. Prowadzenie procedur bakteriologicznych i ich aktualizowanie. Prowadzenie magazynu odczynników bakteriologicznych. Nadzorowanie przygotowania stanowisk pracy i dbanie o czystość stanowisk pracy. Dbałość o stan zaopatrzenia pracowni w niezbędne odczynniki, sprzęt i urządzenia do sprawnego funkcjonowania pracowni zgodnie z umowami przetargowymi. Nadzór nad skutecznym wyjaławianiem sprzętu, naczyń urządzeń i pomieszczeń oraz bezpieczną likwidację materiału powstałego po badaniach. Kontrola skuteczności działania sterylizatorów suchych i prowadzenie dokumentacji kontroli. Nadzorowanie rejestracji badań laboratoryjnych ich drukowania i wydawania. Zachowanie tajemnicy zawodowej zgodnie z etyką dla pracowników medycznych oraz zasad współżycia społecznego. Prawidłowa archiwizacja dokumentacji laboratoryjnej. Pobieranie materiału do badań, opłat od pacjenta prowadzenie kasy fiskalnej. Miejsce wykonywania pracy ZOZ Bolesławiec.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-07-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa skanera, kontrola cen i dorabianie cen
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-08-12 - Żary (lubuskie)
Brak danych
CEZAR Przedsiębiorstwo Produkcyjne Dariusz Bogdan Niewiński - 2018-01-26 - Augustów (podlaskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Do uzgodnienia
PPUH WALPOL BOGUSŁAW WALTOŚ - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
SKROBIDAR-NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa stanowiska informacji, - obsługa kancelaryjna placówki terenowej, - wydawanie zaświadczeń dotyczacych ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, - prowadzenie korespondencji wpływajacej i wychodzącej, - prowadzenie rejestrów, - przyjmowanie i kompletowanie wnioskówo swiadczenia krótkoterminowe, - ustalanie prawa do świadczeń krótkoterminowych, - przygotowywanie decyzji i zaświadczeń w zakresie świadczeń krótkoterminowych.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2017-06-21 - Dębno (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie samochodów w transporcie międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, wskazywanie miejsc załadunku oraz rozładunku dla kierowców, wyszukiwania ofert transportu z giełd transportowych, obsługa stałych klientów, praca przy komputerze
BOL-LIP SP. Z O.O. MIASTKO - 2016-02-22 - Miastko (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Justynówka (lubelskie)
Szycie pantofli tekstyli
METEOR BIS S.C. L. Marcinkiewicz, M. Marcinkiewicz - 2016-08-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa dokumentacji. Przygotowanie dokumentacji w Excel, Word, Power Point. Obsługa i organizacja szkoleń realizowanych przez firmę. Porządkowanie materiałów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z ogramem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Krosno (podkarpackie)
weryfikacja, dekretacja i ewidencja raportów kasowych, ewidencja faktur, ewidencja wyciągów bankowych
Dong Yang Electronics Sp.z o.o. - 2016-02-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Art.175 ustawy z dnia 28 stycznia 2016r. Prawo o prokutarurze (Dz.U. z 2017r., poz.1767, ze zm. ). Praca jednozmianowa: 7:30-15:30. Szczegóły ogłoszenia o konkursie na stanowisko asystenta prokuratora w Prokutaurze Regionalnej we Wroclawiu, z dnia 18 czerwca 2018r. w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na straonie internetowej Prokuratury Regionalnej www.wroclaw.pr.gov.plTermin składania zgłoszeń-9 lipca 2108r. osobisty w biurze podawczym (parter, pokój 3, w godz. 7:30-15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data nadania przesyłki). Umowa o prace na czas nieokreślony poprzedzoma 6 miesięcznym stażem asystenckim. Oferta skierowana również do osób z orzeczonym stopniem niepelnosprawności. Oferta dostępna w sali E, A
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)