ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO I PLANOWANIA PRODUKCJI Czempiń oferta pracy MAJA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO I PLANOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień, kontakt mailowy i teleoficzny z dostawcami, wsparcie techniczne działów produkcji rolet, stolarki aluminiowej i malarni proszkowej, przygotowywanie zleceń do produkcji.
Data publikacji: 2018-01-30
Lokalizacja: Czempiń (wielkopolskie)
Pracodawca: MAJA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czereśniowa 11, 64-020 Czempiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie zamówień, kontakt mailowy i teleoficzny z dostawcami, wsparcie techniczne działów produkcji rolet, stolarki aluminiowej i malarni proszkowej, przygotowywanie zleceń do produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO I PLANOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czempiń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czempiń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
osoba do przeszkolenia, znajomość rysunku technicznego, wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, mile widziana znajomość obsługi programu AUTOCAD
Nazwa pracodawcy:
MAJA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Kościańska 7, 64-020 Głuchowo, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Czempiń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głuchowo
Ulica pracodawcy: Kościańska
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data dodania oferty pracy: 30.01.2018
Oferta pracy ważna do: 10.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naprawa i konserwacja maszyn; utrzymanie ciągłości procesu; nadzów nad stanem i pracą
UNIDRUK Spółka jawna Jacek Stencel, Paweł Stencel - 2018-05-09 - Zgierz (łódzkie)
nadzór nad dokumentacją jakościową produktówmonitorowanie procesu produkcjireagowanie na stwierdzone niezgodnościprzygotowywanie zestawień i analiz z bieżących problemówzarządzanie i rozwiązywanie obecnych problemów jakościowych
DAEDONG System Poland Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Cieszyn (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Czersk (pomorskie)
Spawanie detali produkcyjnych, obróbka spoin w oparciu o rysunek techniczny; godz. pracy 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
FARMTECH Sp. z o. o. - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu; pomoc protetykowi w obsłudze oraz sprzedaży aparatów słuchowych; umawianie i zapisywanie w systemie spotkań z pacjentami; dbanie o ład i porządek w firmie; prezentowanie ofert firmy w oddziale; Miejsce wykonywania pracy: Bartoszyce, ul. Wyszyńskiego 11;
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
PRACE PRZY POMIARACH GEODEZYJNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
kontakt przez OHP - 2017-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH, WYKONYWANIE POMIARÓW W TRENIE, OPRACOWYWANIE OPERATÓW GEODEZYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW I ZGŁOSZEŃ DO URZĘDÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, UTRZYMYWANIE KONTAKTU ZE ZLECENIODAWCĄ, GEDODETĄ UPRAWNIONYM, OŚRODKAMI DOKUMENTACJI GODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ
AZAKO SP. Z.O.O. - 2018-01-24 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa sekretariatu zarządu. Prowadzenie terminarza zarządu. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna interesantów. Prowadzenie korespondencji zarządu. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Dbanie o bieżące zaopatrzenie i wizerunek spólki. Nadzór nad sprawami kadrowymi spółki. Współpraca z ZUS. Kontrola obecności i przestrzeganie dyscypliny pracy przez pracowników. Nadzór nad prowadzonymi przez spółkę postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych. Prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów w sprawie prowadzonych spraw. Współpraca z iinymi pracownikami przedsiębiorstwa. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego związanych z zakresem zadań na zajmowanym stanowisku.
Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z.o.o. - 2016-02-22 - Milanówek (mazowieckie)
przyjmowanie i weryfikacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Poniatowa (lubelskie)
- redagowanie pism w j. obcym - obsługa klienta- tłumaczenie tekstów- obsługa sekretariatu- prowadzenie dziennika spotkań - korespondencja mailowa/telefoniczna
WORDS CONNECT Klaudia Drewniok - 2018-08-31 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało wsparcie administracyjne firmy w zakresie: obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów , wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 10.04.2017 do 30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
chęci do pracy
MGB Marek Grobelny Budownictwo - 2016-11-24 - Dębnica (wielkopolskie)
Bieżące rozliczanie dostaw kurcząt od hodowców, prowadzenie dokumentacji w zakresie skupu drobiu, sporządzanie raportów i analiz.
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2016-11-17 - Opole (opolskie)
zarządzanie ryzykiem zgodności, zarządzanie zgodnością wewnętrznych aktów prawnych, nadzór nad formalno-prawnymi procedurami bankowymi.
BIESZCZADZKI BANK SPÓŁDZIELCZY USTRZYKI DOLNE - 2017-01-18 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, ubieraniu się, porządkowanie sali, wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęć i zabaw
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zbylitowska Góra (małopolskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym, 2) opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczyzastępczej,3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej w tym w zdobywaniu umiejętnościprawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,7) wspieranie aktywności społecznej rodzin,8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,13a) realizowanie zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,17) sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjamipozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2018-06-20 - Kolbudy (pomorskie)
Korespondencja w języku angielskim i arabskim. Organizacja i administracja biurem. Tłumaczenie dokumentów. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego. Wykształcenie wyższe - administracja. doświadczenie zawodowe 3 lata.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ząbki (mazowieckie)
Ogólna diagnostyka i naprawa samochodów osobowych i dostawczych.Geometria, obsługa i naprawa klimatyzacji. Wymiana pasków rozrządu, naprawa układu zawieszenia i in. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
GLOCAR Auto Serwis - 2016-03-01 - Opole (opolskie)
ścinka i obróbka drzew, układanie w stosy
Zakład Usług Leśnych i Konserwacja Zieleni Wojciech Przybylski - 2018-02-07 - Załachowo (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Staż organizowany przez GUP.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie projektów pism i umów
Kancelaria Radcy Prawnego Bołdowicz Krajewska Śleszyn - 2016-03-31 - Śleszyn (łódzkie)
organizacja i obsluga spotkań, sporządzanie pism do klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
pomoc realizacji projektu 9.1.2 Aktywna integracja:-organizacja zajęć merytorycznych: kontakt z trenerami, uczestnikami; -przygotowanie dokumentacji projektowej: regulaminy, umowy, listy obecności; -przygotowanie dokumentacji w oparciu o zasadę rozeznania rynku/konkurencyjności; -realizacja spotkań informacyjnych, promocja projektu: kontakt pośredni i bezpośredni z odpowiednimi instytucjami-bieżący kontakt z uczestnikami projektu; -archiwizacja dokumentacji; -prowadzenie działań rekrutacyjnych; -tworzenie zestawień stypendiów szkoleniowych/stażowych; -pomoc przy tworzeniu wniosku o płatność
Marta Krawczyk ProBiznes - 2017-09-21 - Olkusz (małopolskie)
przygotowywanie dokumentów i zamówień do chińskich dostawców, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-segregacja dokumentów księgowych,-wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,-przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych,-kontakt z US i ZUS,-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,-bieżąca obsługa biura.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)