ASYSTENT SPRZEDAŻY Gdańsk oferta pracy DRAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa programów sprzedażowych. Organizacja transportu. Obsługa klienta w Biurze Obsługi Klienta. Wystawianie dokumentów handlowych.
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: DRAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-125 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa programów sprzedażowych. Organizacja transportu. Obsługa klienta w Biurze Obsługi Klienta. Wystawianie dokumentów handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Zakres godzin pracy od 08:00-16:30.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, 2 letnie doświadczenie zawodowe, znajomość branży budowlanej lub instalacyjnej, podstawowa znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk - Siedlce. Kontakt mailowy: j.matusiak (at) drago.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
DRAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Kartuska 370, 80-125 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Kartuska
Numer budynku pracodawcy: 370
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 24.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn cyfrowych, terminowe wykonywanie obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
- WSPARCIE CUDZOZIEMCÓW W POSZUKIWANIU LEGALNEGO ZATRUDNIENIA - POMOC W PRZYGOTOWANIU CV ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW PRZED ZATRUDNIENIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Żyrardów (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
organizacja prac
Zakład Usług Leśnych Garwol Zbigniew - 2017-07-19 - Rytel (pomorskie)
Współpraca z osobami przygotowującymi oferty. Pomoc przy przygotowywaniu kosztorysów, projektów, dokumentacji powykonawczej, pomiarów elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Zduńska Wola (łódzkie)
pomoc przy opiece nad dziećmi,
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Luszowice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Bałtów (świętokrzyskie)
Pomiary geodezyjne, prace kameralne, praca w godz. 7-15
PRO-GEO Geodeta Uprawniony Jacek Mierczyński - 2016-03-15 - Opole (opolskie)
analizowanie rysunków roboczych konstrukcji betonowych i żelbetowych oraz ustalanie na ich podstawie rozwiązań materiałowych i konstrukcyjnych oraz miejsca położenia elementów betonowych i żelbetowych w budowli;- ocenianie przydatności materiałów budowlanych do robót betoniarskich i zbrojarskich;- czyszczenie, prostowanie, cięcie i gięcie stali zbrojeniowej;- montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych w warsztacie zbrojarskim i na budowie;- układanie siatek i szkieletów zbrojeniowych w miejscu wbudowania lub w formach do produkcji prefabrykatów;- dozowanie składników mieszanki betonowej na podstawie recepty laboratoryjnej;- ręczne i mechaniczne przygotowanie różnych mieszanek betonowych;- transportowanie mieszanki betonowej do miejsca jej ułożenia;- układanie mieszanki betonowej w formach w zakładzie produkcji prefabrykatów lub w deskowaniu na budowie;- ręczne i mechaniczne zagęszczanie mieszanki betonowej;- wyrównywanie powierzchni ułożonego betonu;- pielęgnowanie świeżego betonu;- stosowanie różnych metod przyspieszających dojrzewanie betonu;- montowanie oraz demontowanie form i deskowań do wykonywania elementów betonowych i żelbetowych;- usuwanie wad konstrukcji betonowych i żelbetowych przy użyciu torkretnicy.
BUDOPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie zleceń, organizacja i planowanie transportu, ustalanie warunków przewozów.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dokonywanie analizy spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie, we wskazanym przez sędziego zakresie, orzecznictwa, i literatury przydatnego do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sedziom w danym wydziale.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2016-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowychodpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
asystowanie przy czynnościach w kancelarii i poza, przygotowywanie dokumentów, projektów,pism
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zgierz (łódzkie)
asystent administracyjno-medyczny
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Kościan (wielkopolskie)
Opracowanie dokumentacji technicznej; dokonywanie wizji lokalnych w terenie; udział w spotkaniach koordynacyjnych; wykonywanie czynności pomocniczych związanych ze składaniem projektu do inwestora; wykonywanie uzgodnień lokalizacyjnych.
AGRO-PROJEKTY s.c. Jacek Grzegrzółka, Józef Grzegrzółka - 2016-02-25 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku samodzielnego hydraulika - spawacza. Wymagania: doświadczenie, staż pracy, uprawnienia spawalnicze oraz gazowe, praktyczna umiejętność spawania, umiejętności pracy na samodzielnym stanowisku brygadzisty (a nie pomocnika), konieczna umiejętność pracy w zespole przy wykonywaniu instalacji sanitarnych, robót instalacyjnych wewn. i częściowo zewn, prawo jazdy kat. B - wymóg konieczny oraz umiejętność prowadzenia samochodu. Praca na terenie woj. pomorskiego. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 501-369-300.
"ALPOL" Alina Popow - 2015-11-09 - Bolszewo (pomorskie)
Dbanie o rozwój portfela klientów, nadzorowanie, zarządzanie obiegiem dokumentów, realizacja zadań administracyjno-biurowych, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, budowanie długotrwałych relacji, wykonywanie kalkulacji ubezpieczeń
AGENCJA FINANSOWO- UBEZPIECZENIOWA TOMASZ GALIK - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
odbieranie telefonów i udzielanie informacji
HURTAP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-03 - Łęczyca (łódzkie)
Pomoc dziecku z niepełnosprawnościa intelektualną
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Stubienku - 2018-08-08 - Stubienko (podkarpackie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń i finansowania, potwierdzone dedykowanymi certyfikatami, wiedza i doświadczenie z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych, kredytów i leasingów, biegła znajomość programów MS Office, w szczególności Excel i Word, wysokich umiejętności analitycznych i interpersonalnych, komunikatywność, sprawna obsługa urządzeń biurowych, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy.
BUDMAT AUTO Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
Asystentka-sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa urządzeń i maszyn w procesie produkcji akcesoriów obuwniczych. Konfekcjonowanie artykułów w procesach produkcyjnych, wypełnianie dokumentacji produkcyjnej
ANEKS Polska Sp. z o.o. Sp.k - 2017-01-20 - Jaworzno (śląskie)
Uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.Uzgadnianie zakresui stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko.Opiniowanie i uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnym dokumentacjiprojektowych inwestycji i obiektów dot.terenu miasta Gdańska. Udział w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych, realizowanych na terenie miasta Gdańska.Wydawanie opinii o spełnieniuwarunków higienicznych i zdrowotnych, umożliwiajacych udzielanie świadczeń zdrowotnych wzakresie indywidualnej, indywidualnej specjalistycznej i grupowej praktyki lekarskiej oraz umożliwiających prowadzenie aptek.Wydawanie postanowień o spełnieniu wymagań fachowych isanitarnych, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej.Wydawanie pism odbiorowych o spełnieniu wymagań higienicznych i zdrowotnych w zakładach fryzjerskich, kosmetycznych, tatuażu i odnowy biologicznej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Obowiązki związane z wykonywaniem projektów sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
Skar Centrum Sp. Z O.O. - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Konkurs: A1341/2017asystent sędziegoTermin przyjmowania zgłoszeń: 17.03.2017, 15:15Termin rozstrzygnięcia konkursu: 04.04.2017, 12:00Organizator: Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimPrezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie WielkopolskimNazwa i adres sądu - Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim ul. Sądowa 2 63- 400 Ostrów WielkopolskiOznaczenie konkursu A1341/2017Liczba stanowisk - 1 stanowisko pełny etatTermin konkursu - konkurs przeprowadzony zostanie w dniu 03 kwietnia 2017 r. o godz. 9:00 w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2, sala nr 33.Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012 r., poz. 1270).I. Konkurs przeprowadzony zostanie na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013 r., poz. 1228).II. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich; jest nieskazitelnego charakteru; ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce; ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 17 marca 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A1341/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych, naprawa maszyn i instalacji, utrzymanie ciągłości produkcji
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-01-13 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z przepisami i regulacjami, zapoznanie ze stanowiskiem pracy, obsługa urządzeń techniki biurowej, obsługa interesantów biura, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie dokumentów, wyszukiwanie informacji w internecie, orgaznizacja planu dnia przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Rumia (pomorskie)