ASYSTENT SĘDZIEGO Gliwice oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl; Wykształcenie wyższe prawnicze; posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; miejsce pracy: Gliwice

Data publikacji: 2016-12-09

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl; Wykształcenie wyższe prawnicze; posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; miejsce pracy: Gliwice

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent prawny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent prawny

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w terminie do 17.01.2017r. w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w pok. 227 lub przesłać pocztą na adres Sądu

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 17.01.2017r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny

Data dodania oferty pracy: 09.12.2016

Oferta pracy ważna do: 17.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR ELEKTRODRĄŻARKI DRUTOWEJ - 2 700 - 3 200 PLN

KONTROLA JAKOŚCI, OBSŁUGA ELEKTRODRĄŻARKI
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Skierniewice (łódzkie)

KELNER - 997,4 PLN

ps
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radomsko (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (STAŻ FP) - 997,4 PLN

Nauka obsługi programu komputerowego CAD i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (BRANŻA SANITARNA) - od 2 100 PLN

Przygotowywanie koncepcji projektów budowlanych liniowych z branży sanitarnej. Projektowanie, uzgodnienia w terenie i urzędach państwowych. Kompletowanie i składanie dokumentacji projektowych przygotowanych przez pracownika.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - od 2 500 PLN

Asystowanie przy zarządzaniu procesami budowy oraz realizacja wszystkich faz w przeprowadzanych projektach aż do przekazania całej budowy inwestorowi. Optymalizacja budżetu budowy. Organizacja zaplecza budowy. Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych. (Możliwość zatrudnienia osoby studiującej). Kandydaci przesyłają CV na adres: cetus_losice (at) op.pl .
"CETUS" Sp. z o.o. w Łosicach - 2018-01-10 - Łosice (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA / ART 150 F/. - od 2 000 PLN

Pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi, dbanie o czystość i porządek na sali
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Świdnik (lubelskie)

ASYSTENTKA / ASYSTENT ZARZĄDU - 2 800 - 3 000 PLN

Bieżące wsparcie pracy Zarządu;Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy;Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej; Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg progeramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Złotów (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

wg. stanowiska, praca od 8.00 lub 12.00 do 18.00, wynagrodzenie uzależnione od kwaliifkacji (Cv należy składać w siedzibie firmy od 8.00 do 18.00)
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej FORMED - 2015-12-18 - Wadowice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT KOORDYNATORA DS. TECHNICZNYCH - od 2 775 PLN

- zlecanie oraz nadzór nad naprawami maszyn, urządzeń,- zakupy wymaganych części i urządzeń,- wprowadzanie nowych technicznych rozwiązań,
Akrostal Produkcja Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-18 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - od 2 200 PLN

NANOSZENIE CEN DO SYSTEMU, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH W PROGRAMIE EXCEL
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zaznajomienie się z obowiązującymi procedurami rachunkowymi, przyjęcie i weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentacji księgowej klientów biura; wprowadzanie faktur w programie księgowym; weryfikacja rejestrów VAT i KPIR; archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Mikołów (śląskie)

RECEPCJONISTA/STKA - od 2 200 PLN

Zameldowywanie, obsługa gości.Praca w godz. 7-19, 19-7 w Grzybowie.
MAGNAT SPA PALACE Sp. z o.o. - 2016-01-13 - Grzybowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 120 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 720 - 2 000 PLN

Przygotowanie rysunków i dokumentacji budowy i przebudowy mostów. Min. 60 godzin pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

-Wykonywanie rozliczeń dla właścicieli lokali,-ewidencja operacji gospodarczych w programie księgowo-rozliczeniowym (przychody, koszty, wpłaty, wypłaty),-prowadzenie rozliczeń mediów lokali indywidualnych,-kontakt z właścicielami lokali
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT W DZIALE MARKETINGU - od 2 630 PLN

Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta w dziale marketingu będzie aktywnie wspierała product managerów podczas codziennej pracy, po szkoleniach wdrożeniowych oraz merytorycznych pracownik przejmie opiekę nad wybranymi grupami produktowymi. Ważna częścią pracy będzie monitorowanie działań konkurencji oraz śledzenie kluczowych projektów dotyczących współpracy z partnerami handlowymi. Podczas pracy niezbędne będzie komunikowanie się w języku angielskim z dostawcami oraz analiza danych przy wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 9-17, zgodnie z grafikiem. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-06-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

MALARZ/LAKIERNIK - od 13,7 PLN

Malowanie/Lakierowanie metodą proszkową metalowych elementów
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU MARKETINGU - 997,4 PLN

Udział w przygotowaniu zestawień i rejestrów, wsparcie realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - do 2 050 PLN

zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Klucze (małopolskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 3 000 PLN

prowadzenie sekretariatu,zarządzanie korespondencją,rejestracja faktur,obsługa ruchu telefonicznego,prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego,przyjmowanie gości,organizowanie spotkań służbowych, redagowanie pism,wykonywanie drobnych tłumaczeń z języka angielskiego na polski i odwrotnie,zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze, wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych działów firmy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 100 PLN

- pomoc geodecie podczas pomiarów terenowych- dbanie o sprzęt pomiarowy- prace kameralne
GEOTRONIKA MARIUSZ WILAMOWSKI - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH I MARKETINGU - od 1 900 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działąlnością firmy przygotowanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych związanych z mienie
BUS FACTORY Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości,pomoc stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

organizacja pracy Zarządu, prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów, tłumaczenie korespondencji i dokumentów, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientami i dostawcami, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa recepcji biura, dbałość o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji itp
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Dębica (podkarpackie)

ASYSTENT MENAGERA GASTRONOMII - od 4 500 PLN

- Zarządzanie lokalem gastronomicznym- Zarzadzanie personelem cudzoziemcy z Ukainy- Prowadzenie rozliczeń- Organizowanie imprez dla klientów również ze wschodu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Sopot (pomorskie)