ASYSTENT SĘDZIEGO Gliwice oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl; Wykształcenie wyższe prawnicze; posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-12-09
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl; Wykształcenie wyższe prawnicze; posiadanie obywatelstwa polskiego i korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent prawny
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w terminie do 17.01.2017r. w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w pok. 227 lub przesłać pocztą na adres Sądu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 17.01.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 09.12.2016
Oferta pracy ważna do: 17.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONTROLA JAKOŚCI, OBSŁUGA ELEKTRODRĄŻARKI
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Skierniewice (łódzkie)
ps
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radomsko (łódzkie)
Nauka obsługi programu komputerowego CAD i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie koncepcji projektów budowlanych liniowych z branży sanitarnej. Projektowanie, uzgodnienia w terenie i urzędach państwowych. Kompletowanie i składanie dokumentacji projektowych przygotowanych przez pracownika.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Asystowanie przy zarządzaniu procesami budowy oraz realizacja wszystkich faz w przeprowadzanych projektach aż do przekazania całej budowy inwestorowi. Optymalizacja budżetu budowy. Organizacja zaplecza budowy. Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych. (Możliwość zatrudnienia osoby studiującej). Kandydaci przesyłają CV na adres: cetus_losice (at) op.pl .
"CETUS" Sp. z o.o. w Łosicach - 2018-01-10 - Łosice (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi, dbanie o czystość i porządek na sali
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Świdnik (lubelskie)
Bieżące wsparcie pracy Zarządu;Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy;Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej; Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wg progeramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Złotów (wielkopolskie)
wg. stanowiska, praca od 8.00 lub 12.00 do 18.00, wynagrodzenie uzależnione od kwaliifkacji (Cv należy składać w siedzibie firmy od 8.00 do 18.00)
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej FORMED - 2015-12-18 - Wadowice (małopolskie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Mielec (podkarpackie)
jw.
BOGUSŁAWA WIŚNIEWSKA (Niepubliczne Przedszkole "Robuś") - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
- zlecanie oraz nadzór nad naprawami maszyn, urządzeń,- zakupy wymaganych części i urządzeń,- wprowadzanie nowych technicznych rozwiązań,
Akrostal Produkcja Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-18 - Garbatka (wielkopolskie)
NANOSZENIE CEN DO SYSTEMU, PRZYGOTOWYWANIE DANYCH W PROGRAMIE EXCEL
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zaznajomienie się z obowiązującymi procedurami rachunkowymi, przyjęcie i weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentacji księgowej klientów biura; wprowadzanie faktur w programie księgowym; weryfikacja rejestrów VAT i KPIR; archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Mikołów (śląskie)
Zameldowywanie, obsługa gości.Praca w godz. 7-19, 19-7 w Grzybowie.
MAGNAT SPA PALACE Sp. z o.o. - 2016-01-13 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przygotowanie rysunków i dokumentacji budowy i przebudowy mostów. Min. 60 godzin pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
-Wykonywanie rozliczeń dla właścicieli lokali,-ewidencja operacji gospodarczych w programie księgowo-rozliczeniowym (przychody, koszty, wpłaty, wypłaty),-prowadzenie rozliczeń mediów lokali indywidualnych,-kontakt z właścicielami lokali
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Głobino (pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta w dziale marketingu będzie aktywnie wspierała product managerów podczas codziennej pracy, po szkoleniach wdrożeniowych oraz merytorycznych pracownik przejmie opiekę nad wybranymi grupami produktowymi. Ważna częścią pracy będzie monitorowanie działań konkurencji oraz śledzenie kluczowych projektów dotyczących współpracy z partnerami handlowymi. Podczas pracy niezbędne będzie komunikowanie się w języku angielskim z dostawcami oraz analiza danych przy wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 9-17, zgodnie z grafikiem. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-06-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Malowanie/Lakierowanie metodą proszkową metalowych elementów
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Udział w przygotowaniu zestawień i rejestrów, wsparcie realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bochnia (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Klucze (małopolskie)
prowadzenie sekretariatu,zarządzanie korespondencją,rejestracja faktur,obsługa ruchu telefonicznego,prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego,przyjmowanie gości,organizowanie spotkań służbowych, redagowanie pism,wykonywanie drobnych tłumaczeń z języka angielskiego na polski i odwrotnie,zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze, wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych działów firmy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- pomoc geodecie podczas pomiarów terenowych- dbanie o sprzęt pomiarowy- prace kameralne
GEOTRONIKA MARIUSZ WILAMOWSKI - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działąlnością firmy przygotowanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych związanych z mienie
BUS FACTORY Sp. z o. o. - 2016-05-25 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości,pomoc stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Głogów (dolnośląskie)
organizacja pracy Zarządu, prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów, tłumaczenie korespondencji i dokumentów, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientami i dostawcami, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa recepcji biura, dbałość o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji itp
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Dębica (podkarpackie)
- Zarządzanie lokalem gastronomicznym- Zarzadzanie personelem cudzoziemcy z Ukainy- Prowadzenie rozliczeń- Organizowanie imprez dla klientów również ze wschodu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Sopot (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)