ASYSTENT RODZINY Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, praca przy komputerze; obsługa sprzętu biurowego.

Data publikacji: 2019-02-08

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, praca przy komputerze; obsługa sprzętu biurowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent rodziny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie zgodne z art. 12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 697),c) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,d) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g)nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatowe: a) ukończenie dodatkowych specjalistycznych kursów lub szkoleń kierunkowych,b) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość, terminowość, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Miejsce pracy:ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański. Kontakt telefoniczny: 58 682 27 55. Kontakt mailowy: mops (at) pruszcz-gdanski.pl

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
* list motywacyjny* CVWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny w terminie do 21 lutego 2019 r

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data dodania oferty pracy: 09.02.2019

Oferta pracy ważna do: 21.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. JAKOŚCI - do 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów kierunków związanych z zarządzaniem jakością lub kierunku pokrewnym, znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym, znajomość obsługi urządzeń typu suwmiarka, znajomość programu Excel. Praktyki, staż, rok doświadczenia mile widziany. Charakterystyka pracy: utrzymywanie kontaktu z klientami (reklamacje, raporty 8D), rozwiązywanie problemów związanych z produkcją, przygotowywanie PPAP, przygotowywanie dokumentacji (Flow Chart, FMEA, Control Plan, R&R, SPC, Instrukcje pracy), kontrola jakości produkowanych komponentów m.in. poprzez przeprowadzanie audytów wewnętrznych. Kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI - od 2 800 PLN

-planowanie i organizacja pracy kierowców-rozliczanie wynagrodzeń, zaliczek i delegacji kierowców-analiza i raportowanie czasu pracy kierowców-ewidencja i rozliczanie stanu europaletPraca w godz.7.00-15.00
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-12 - Głobino (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 850 PLN

Sporządzanie wezwań do zapłaty, sporządzanie pozwów, obsługa sekretariatu kancelarii
Kancelaria Radcy Prawnego KALLEX Mateusz Kall - 2016-09-07 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Ryczywół (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 16 PLN

asysta czynna przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie gabinetu do pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Połaniec (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów i sprawdzanie ich pod względem formalno rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont i uzgadnianie sald, przygtowywanie korespondencji, wypelnianie formularzy podatkowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Myślenice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Stróża (łódzkie)

ASYSTENT/KA KSIĘGOWEGO - od 3 000 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiżującymi przepisami, współtworzenie deklaracji podatkowych w tym m.in. VAT, GUS, nadzór nad ewidencją środków trwałych, sporządzenie sprawozdań i raportó na potrzeby firmy, księgowanie i dekretowanie bieżących faktur, współpraca z audytorami
Strassmayr Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-07-08 - Wysogotowo (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

Pomoc przy czynnościach samoobsługowych dzieci, na spacerach, wycieczkach, w ogrodzie przedszkolnym, pomoc przy przygotowaniu dekoracji, uroczystości i inne.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

ELEKTRYK INSTALATOR - od 3 000 PLN

remonty, montaż usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach
JASSA T. Zakład Inst. Sanit. c.o. i gaz. - 2018-11-20 - Łódź (łódzkie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

strzyżenie damskie i męskie, farbowanie włosów, modelowanie i czesania
SALON FRYZJERSKI "ALICJA" Alicja Kulig - 2017-03-15 - Tęgoborze (małopolskie)

PRACOWNIK LEŚNY - od 1 850 PLN

prace pielęgnacyjne w hodowli lasu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Danków (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wynikające z zatwierdzonych dokumentów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujacych, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzedami i bankami. Miejsce wykonywania pracy Reda.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Reda (pomorskie)

ASYSTENT FRYZJERA - od 2 100 PLN

Fryzjer damsko-męski- asystent. Praca dwuzmianowa od 9:00 do 16:00 i 12:00 do 19:00.
Sylwia Stępień - STUDIO ST - 2018-01-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY MECHANICZNEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-01) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Opracowywanie projektów technicznych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wprowadzanie faktur,znajomość pracy w biurze,praca w administracji.kontakt tel.692 622 194
Amid Prestige - Mikołajczyk & Michoń Spółka Jawna, Chrusty, ul. Laskowa 93,26-050 Zagnańsk - 2017-03-16 - Chrusty (świętokrzyskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

sporządzanie pism, wniosków, uchwał itp. nadawanie i odbieranie korespondencji itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Zduńska Wola (łódzkie)

ASYSTENT/ PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

Wykształcenie min.średnie; min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego poziom B2; obsługa komputera i urządzeń biurowych; znajomość Excela w stopniu dobrym; dobra organizacja pracy; radzenie sobie ze stresem, umiejętność pracy w grupie; komunikatywność; zakres obowiązków:prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, tworzenie pism, korespondencji, obsługa biura Zarządu, monitorowanie terminów zapłaty faktur przez klientów, kontakt telefoniczny w sprawie płatności, prowadzenie i nadzór nad dokumentacją, raportami, bieżącymi zamówieniami, wsparcie działu operacyjnego w kontaktach z klientem, obsługa klienta w zakresie kompetencji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEJ - do 1 850 PLN

Prace biurowo-księgowe, fakturowanie, ewidencja dokumentacji
TABUN Filip Więcek - 2016-09-29 - Mielec (podkarpackie)

KUCHARZ/KUCHARKA - od 2 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowanie posiłków; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe - kucharz, minimalne doświadczenie
DEDAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Lubliniec (śląskie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - od 14 PLN

odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Chin, składanie zamówień na towary u chińskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy chińskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)

ASYSTENT BRYGADZISTY PRODUKCJI (NR 1925) - od 2 100 PLN

tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie, kontrola pracy pracowników
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)