ASYSTENT/KA ZARZĄDU Olsztyn oferta pracy NETLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: 4 100 - 5 500 PLN

Zakres obowiązków: Poszukujemy kompetentnej, skrupulatnej i sumiennej osoby odpowiedzialnej za:- kompleksowe wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,- wspieranie Zarządu przy realizacji projektów biznesowych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu,- zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji i korespondencji w firmie oraz przestrzeganie terminowości ich załatwiania,- wspieranie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań,- sporządzanie niezbędnych pism i opracowywania dokumentów związanych z działalnością Spółki,- współpracę z zewnętrznymi firmami, urzędami, instytucjami udzielającymi wsparcia, klientami, itp.,- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz wewnątrz organizacji,- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.Godziny pracy: 07.30-15.30

Data publikacji: 2020-07-29

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: NETLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trylińskiego 16, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Poszukujemy kompetentnej, skrupulatnej i sumiennej osoby odpowiedzialnej za:- kompleksowe wspieranie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych,- wspieranie Zarządu przy realizacji projektów biznesowych,- przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby Zarządu,- zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji i korespondencji w firmie oraz przestrzeganie terminowości ich załatwiania,- wspieranie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań,- sporządzanie niezbędnych pism i opracowywania dokumentów związanych z działalnością Spółki,- współpracę z zewnętrznymi firmami, urzędami, instytucjami udzielającymi wsparcia, klientami, itp.,- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz wewnątrz organizacji,- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.Godziny pracy: 07.30-15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 100 - 5 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Na początek umowa o pracę na okres próbny później umowa o pracę na czas określony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 100 - 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2020

Data zakończenia pracy: 15.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- poziom wykształcenia wyższe - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - min. 2 lata- znajomość jęz. obcych /stopień znajomości jęz. angielski min. na poziomie B2- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie pakietu MS Office,- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole,- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, skrupulatność, logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,- uprawnienia/Umiejętności czynne prawo jazdy kat. B - wymóg konieczny!

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy:
NETLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 7393679238

danePracodawcy_regon: 28029216100000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Trylińskiego 16, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

danePracodawcy_kodPowiatu: 2862

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465

Ulica pracodawcy: Trylińskiego

Numer budynku pracodawcy: 16

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 30.07.2020

Oferta pracy ważna do: 28.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?548a8b3d720a24bffe17e7571725ef61

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Firma HOCH Systemy Kominowe z Nowego Barkoczyna, szuka kandydatów do pracy na stanowisku Asystent/ka Działu Sprzedaży. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za przygotowanie dokumentów sprzedażowych i transportowych oraz za organizowanie i nadzorowanie dostaw towarów do Klientów. Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (może być w trakcie), znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane jest także doświadczenie w obsłudze Klienta. Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz możliwość rozwijania kompetencji zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: rekrutacja (at) hoch.com.pl
HOCH Systemy Kominowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-08-28 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)

ASYSTENT MEDYCZNY - od 2 600 PLN

Udziela pomocy w przypadkach zachorowania lub zagrożenia chorobą: diagnozuje stan zdrowia, bierze udział w procesie leczenia, zajmuje się profilaktyką leczniczą, szerzenie oświaty zdrowotnej.Praca w godzinach od 7.00 do 21.00
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT/KA BIURA - od 2 250 PLN

- bieżąca obsługa telefoniczna- prace administracyjno-biurowe- archiwizacja i segregacja dokumentów- zarządzanie korespondencją - telemarketing- pozyskiwanie nowych klientów firmy
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

pomoc przy opiece nad dziećmi, współpraca z nauczycielem, pomoc w zajęciach, posiłkach. spacerach
Przedszkole Niepubliczne z Grupą Żłobkową "MISIOWA AKADEMIA" - 2017-09-14 - Chojnice (pomorskie)

SEKRETARKA/RECEPCJONISTKA - 2 600 - 2 660 PLN

Prace administracyjno-biurowe w sekretariacie firmy. Obsługa recepcji. Podejmowanie gości Firmy. Obsługa spotkań firmowych. Odbiór i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Odbiór przesyłek kurierskich. Wystawianie dokumentów: KP, KW. Obsługa kasy. Wsparcie pracowników firmy w bieżących pracach administracyjnych.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-21 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 100 - 2 500 PLN

PIobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; w tym poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, udzielanie informacji na temat oferty i przedmiotu działalności firmy potencjalnym klientom, kserowanie, skanowanie, segregowanie i archiwizacja (w tym elektroniczna) faktur i innych dokumentów księgowych, księgowanie faktur, pomoc w sporządzaniu dokumentów urzędowych (deklaracji VAT, PIT, ZUS, JPK itp.)
AGONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-28 - Piaseczno (mazowieckie)

PEDAGOG - od 2 250 PLN

Praca pedagogiczna z mieszkańcami, schroniska dla kobiet z dziećmi, prowadzenie spotkań edukacyjnych, treningów umiejętności społ., wykonywanie prac biurowych związanych z funkcjonowaniem placówki.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS. UTRZYMANIA RUCHU - do 4 000 PLN

-Pomoc w utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym,-Praca od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00-Kontakt e-mail: biuro (at) buchholc.pl-Kontakt tel. 606-214-758
"RD BUCHHOLC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Gniszewo (pomorskie)

ASYSTENTKA NOTARIUSZA - od 2 100 PLN

Praca biurowa, obsługa sekretariatu kancelarii, przygotowywanie wysyłki dokumentów do sądów i urzędów, sporządzanie wypisów i odpisów aktów, prowadzenie rejestrów notarialnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENTKA W DZIALE WSPIERANIA BIZNESU (NR 4077) - od 2 100 PLN

• porządkowanie dokumentacji klientów; • opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi;• wprowadzanie danych do komputera;• kontakt z klientami (przeważnie telefoniczny i mailowy);• odbieranie dokumentów od klientów (także w siedzibach ich firm);• załatwianie spraw służbowych w urzędach;• pomoc w kompletowaniu dokumentacji klientów wg wytycznych;• inne prace asystenckie w biurze i poza nim, związane z rozwijanymi usługami Działu Wspierania Biznesu;• dbanie o porządek na stanowisku pracy;
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2017-10-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA EDUKACJI PRZEDSZKOLA I WCZESNOSZKOLNEJ - 997,4 PLN

wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Czerniewice (łódzkie)

ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 2 550 PLN

wprowadzanie danych do systemu ksiegowego, analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, udział w okresowych zamknieciach ksiąg
YANGJI ELECTRONICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Prowadzenie dokumentacji biurowej w firmie w dziale:, sekretariatu, księgowości.: bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku, obsługa kontrahentów firmy, udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom, wsparcie przy koordynacji kontraktów, pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją, dbanie o sprawny przepływ informacji w firmie, reprezentowanie firmy na zewnątrz dbanie o dobry wizerunek firmy, obsługa urządzeń biurowych telefon, komputer, fax, kopiarka, plotera archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi, organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń, nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe, kontrola i analizowanie stanu zapasów.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Migi (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA K/M - od 2 800 PLN

wykonywanie obowiązków asystenta projektanta w ramach wykonywanych przez firmę kontraktów dotyczących branży drogowej
kontakt przez PUP - 2020-01-02 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (PO STAŻU) - od 2 700 PLN

Asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (S) - 997,4 PLN

obsługa klienta, rejstracja pacjentów, obsułga kasy fiskalnej, asystowanie podczas podstawowych zabiegów, dbanie o estetyczny wygląd gabinetu, przygotowanie miejsca pracy stomatologa.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

w/s stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Rzeczniów (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 017,5 PLN

Pomoc nauczyciela prowadzącego zajęcia w klasie, do której uczęszczają dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. DZIECI POLSKICH - 2016-07-25 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Obsługa klienta, odbiór dokumentacji księgowej, sprawdzanie dokumentacji pod kontem merytorycznym, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego,dokonywanie zgłoszeń, wyrejestrowań oraz rozliczeń ZUS, wystawianie i weryfikacja faktur,rozliczanie delegacji, inne prace księgowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO BIURA - od 2 600 PLN

Pomoc przy obsłudze biurowej.
PRYL WIESŁAW ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY - 2020-05-11 - Wrzeszewo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. KADR - od 2 800 PLN

Rekrutacja i przyjmowanie pracowników -cudzoziemców na stanowiska robotnicze, bieżąca aktualizacja danych kadrowych w programie SAP, prowadzenie archiwum, Obsługa obcokrajowców w zakresie zatrudnienia, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, uzyskiwanie zezwoleń na pracę - kontakt z przynależnymi urzędami w celu ich uzyskania. Tłumaczenia z j. rosyjskiego - ukraińskiego na polski i odwrotnie.
Animex Foods Sp. z o.o Sp. K Oddział w Opolu - 2019-10-18 - Opole (opolskie)

ASYSTENT AUDYTORA WEWNETRZNEGO - 2 300 - 2 500 PLN

prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO - od 2 300 PLN

- realizacja zadań związanych z obsługą klienta;- asystowanie w prowadzonych sprawach;- sporządzanie pism, raportów oraz analiz;- sprzedaż usług prawno-finansowych B2BGodziny pracy 8:30 - 16:30
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 1 850 PLN

komunikacja z drukarniami dzianin, zlecenie, pilotowanie druków, aranżowanie nowych wzorów
GVF sp. z o.o. - 2016-06-03 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 1 033,7 PLN

Obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Żary (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ, WYSTAWIANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY
HOTEL MIRJAN LĄDEK SP.Z O.O. S.K.A. - 2018-08-31 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)