ASYSTENT/KA W DZIALE SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (JÓZEFÓW K. OTWOCKA) Józefów oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (JÓZEFÓW K. OTWOCKA)

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: jw

Data publikacji: 2018-08-29

Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)

Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Graniczna, 05-410 Józefów, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA W DZIALE SPRZEDAŻY Z J. ANGIELSKIM (JÓZEFÓW K. OTWOCKA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: warszawski zachodni

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kampinos

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych), zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie poziom C1 (warunek konieczny ze względu na kontakt z klientem zagranicznym), dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point), mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym/sprzedażowym (np. na stanowisku asystenckim) lub w innych pracach biurowych związanych z obsługą klienta (np. recepcja), chęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętności, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, samodzielność, możliwość dojazdu we własnym zakresie do Józefowa k. Otwocka (okolice Warszawy), znajomość języka angielskiego na poziomie C1. Obowiązki: realizacja zadań powierzonych przez Project Managera z zakresu obsługi klienta i realizacji projektu, utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, nadzorowanie statusu zamówień, współpraca z dostawcami firmy, dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz rekrutacyjny dostępny pod linkiem https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/578 (nr ref. ASY/SPRZED/ANG/JOZ)

Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Czerniakowska

Numer budynku pracodawcy: 141

Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 30.08.2018

Oferta pracy ważna do: 30.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - NADARZYN - od 950 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi oraz angielskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 12-14
ANNA MARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Nadarzyn (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

-prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu: ewidencja pocztyprzychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie rozmów telefonicznych ,prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanych z czasem pracy:ewidencja delegacji służbowych, ewidencja usług informatycznych,zakup materiałów biurowych, zaopatrzeniem sekretariatu oraz zakupśrodków czystości, nadzór nad aktualizacją stron internetowych spółki,współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi spółki,prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami, organizowaniespotkań z klientami w zakresie pośrednictwa obrotu nieruchomościami,prowadzenie spraw związanych z marketingiem i PR, praca w godz.7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)

ASYSTENT TRENERA - 2 000 - 2 050 PLN

pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu treningów drużyny TH Unia Oświęcim oraz Uczniowskiego Klubu Hokeja Unia Oświęcim
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENTKA DO SPRAW TELEFONICZNEJ OBSŁUGI PACJENTA - od 14 PLN

Telefoniczna rejestracja pacjentów zgłaszających się na badania.
LUX MED Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU - od 13,7 PLN

Prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych człónków zarządu, obsługiwanie korespondencji, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi.Znajomość języków obcych jest niezbędna by móc sprawnie porozumiewać się z klientami firmy oraz do porozumiewania się z kadrą kierowniczą i międzynarodowym personelem.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Grabonóg (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 500 PLN

wspieranie ucznia podczas zajęć, pomoc nauczycielowi, opieka nad dzieckiem podczas wyjść i uroczystości szkolnych.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA Strzelce Kraj.* - 2016-12-22 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

ASYSTENT DS. PRAWNYCH - od 2 000 PLN

obsługa prawna kontraktu, analiza warunków umowy, analiza usług podwykonawczych, analiza rozczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

wg standardów obowiązujących w gabinecie
ARLETA JAŻDŻEWSKA Stomatologia Uśmiechnij się - 2017-08-03 - Człuchów (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Układanie dokumentacji księgowej, zapoznanie się z programem kadrowo-płacowym oraz księgowym, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych;podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi,przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT ZESPOŁU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

praca przy projektach, poszukiwanie potencjalnych klientów, współpraca z handlowcami, organizacja spotkań z przyszłymi i obecnymi klientami, prowadzenie dokumentacji projektów sprzedażowych/ oferty, kalkulacje, umowy/
BMM SP Z O O - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 100 PLN

Prowadzenie kalandarza spotkań prezesa zarządu. wystawianie faktur, obsługa kasowa, przygotowywanie prezentacji, raportów.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - 3 500 - 4 000 PLN

Przygotowywanie, lakierowanie, polerowanie pojazdów samochodowych.
FUN-MOT, Sebastian Majcher - 2016-08-05 - Krużlowa Wyżna (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - do 2 100 PLN

Przygotowanie warzyw, owoców -obieranie, krojenie, wykonywabnie potraw zgodnie z zaleceniem kucharza, porcjowanie, dekorowanie dań, utrzymanie porządku, zmywanie naczyń.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Włodawa (lubelskie)

ASYSTENT ORGANIZACYJNO BIUROWY - od 2 100 PLN

Do obowiązków pracownika będzie należało kontaktowanie się z instytucjami oświatowymi, urzędami miast i powiatów, w celu nawiązania współpracy w zakresie działań szkoleniowych i edukacyjnych Tworzenie zestawień, bieżąca korespondencja z placówkami oświatowymi, urzędami miast i powiatów oraz innymi podmiotami. Praca od pn do pt w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Śrem (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA - od 2 488 PLN

jw.
Firma GRYC TOMASZ GRYC - 2016-05-18 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - "REF-30" - do 2 100 PLN

SPRZEDAŻ DETALICZNA ODZIEŻY
kontakt przez PUP - 2018-05-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 000 PLN

kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, kompletowanie dokumentów, planowanie i rozliczanie, obsługa terminarza spotkań, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

Pomoc przy przygotowywaniu projektów sanitarnych.
Przedsiebiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska BIOTOP Spółka z o.o. - 2016-10-26 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW RYNKU FILIPIŃSKIEGO - od 3 200 PLN

- Pozyskiwanie nowych klientów z Filipin oraz innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Obsługa klientów z Republiki Filipin. Utrzymywanie stałych relacji i regularnej komunikacji z kluczowymi partnerami w Republice Filipin. Przygotowywanie analiz rynku filipińskiego z uwzględnieniem specyfiki działalności spółki. Ocena rynku i warunków sprzedaży na rynku Republiki Filipin ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kulturowych, finansowych i prawnych. Wykonywanie niezbędnych analiz finansowych dla celów rynku Republiki Filipin. Utworzenie stałego biura w Bacolod City w Republice Filipin, rekrutacja i zatrudnienie odpowiedniego personelu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę (teren woj. śląskiego).- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 1:00-9:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze rachunkowo-księgowej podmiotów prywatnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA KOSMETYCZKI - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA PREZESA - od 2 000 PLN

zarządzanie biurem,kontakt z klientami oraz prace zlecone przez Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Ozorków (łódzkie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA WYCHOWAWCY - od 2 600 PLN

Asystent/ka wychowawcy zapewnia wsparcie w wykonywaniu pracy Wychowawców/Rodziców SOS i pomaga we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Asystent/ka zastępuje wychowawcę SOS w razie jego nieobecności. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci i specjalistami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2018-02-22 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (S) - 997,4 PLN

obsługa klienta, rejstracja pacjentów, obsułga kasy fiskalnej, asystowanie podczas podstawowych zabiegów, dbanie o estetyczny wygląd gabinetu, przygotowanie miejsca pracy stomatologa.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 4 000 - 4 600 PLN

pomoc w prowadzeniu księgowości w branży HR, obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do baz,
HERZOG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Zgorzelec (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

sprawy związane z sekretariatem zarządu, umawianie spotkań, korespondencja służbowa, pilnowanie terminarza Prezesa
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Owińska (wielkopolskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA(NR 4029) - od 2 000 PLN

•Wykształcenie wyższe kierunkowe – architektura i urbanistyka•Umiejętność pracy w programie AutoCad,•Kreatywność, zaangażowanie, uczciwość i odpowiedzialność•Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej•Dobra organizacja czasu pracy•Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań•Kreatywność, zaangażowanieOpis stanowiska: praca na komputerze, samodzielne wykonywanie pod kierunkiem projektanta koncepcji, projektów budowlanych, projektów aranżacji wnętrz, szczegółów, detali, opisów do opracowań projektowych, współpraca z branżami, prowadzenie spraw formalnych pod kierunkiem projektanta, sporządzanie inwentaryzacji obiektów budowlanych, archiwizowanie dokumentacji na nośnikach elektronicznych w trakcie pracy i po jej zakończeniu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "UNIGLOB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK SERWISANTA - od 2 550 PLN

PRACA W DELEGACJI - PRACODAWCA WYPŁACA 30 ZŁ DIETY ZA KAŻDY DZIEŃ PRACY W DELEGACJI
WEST FROST SERWIS WŁODZIMIERZ ZIEMNIEWICZ - 2017-09-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

Pomoc przy opracowaniu oraz kompletowaniu projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Borek (małopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat