ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Rzeniszów oferta pracy Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata

Stanowisko: ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: -pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeńz kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)

Data publikacji: 2017-05-04

Lokalizacja: Rzeniszów (śląskie)

Pracodawca: Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeńz kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 9.00-17.00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeniszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koziegłowy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017

Data zakończenia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
chęć rozwoju i pogłębiania swoich umiejętności

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy: dokładność, samodzielność i systematyczność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość podstaw rachunkowości i prawa podatkowego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera i praktyczna znajomość programu Ms Office szczególnie MS Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywna znajomość jęz. angielskiego

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy:
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Adres pracodawcy:
Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: myszkowski

Gmina pracodawcy: Koziegłowy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeniszów

Ulica pracodawcy: Zielona

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.05.2017

Data dodania oferty pracy: 04.05.2017

Oferta pracy ważna do: 01.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT BIURA/SEKRETARKA (KONTAKT: REKRUTACJA.ZAW (at) UNIMOT.PL) - od 1 850 PLN

min.rok doświadczenia w pracy biurowej, przyjmowanie i obsłiuga Klientów oraz innych gości, odbieranie i przełączanie telefonów przychodzących, a także pierwszy kontakt telefoniczny z Klientem, obsługa sali konferencyjnej w trakcie spotkań, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kurierów, zamawianie materiałów biurowych, obsługa sprzętów biurowych, współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi i podywkonawcami, zakup artykułów spożywczych i chemii gospodarczej, dbanie o porządek w firmie, wspracie Działu Administracyjnego, fakturowanie oraz inne zlecone przez przełożonego zadania, budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy, inne zadania ad hoc.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2016-04-28 - Zawadzkie (opolskie)

ASYSTENT W DZIALE E-MARKETINGU - od 2 000 PLN

WYKONYWANIE PRAC Z ZAKRESU PROMOCJI W INTERNECIE POPRZEZ:- TWORZENIE I PUBLIKOWANIE PREZENTACJI POWERPOINT,- TWORZENIE WIZYTÓWEK FIRM W SIECI,- TWORZENIE PROFILI ORAZ PISANIE POSTÓW NA FORACH I KOMENTARZY NA BLOGACH INTERNETOWYCH,- KATALOGOWANIE STRON,- TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ,- TWORZENIE OPINII PRODUKTÓW.
IDEO FORCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Asystent nauczyciela przedszkolaW pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT MENAGERA DS. LOGISTYCZNYCH - od 15 500 PLN

Sprawne wsparcie menagera w zarządzaniu łańcuchem dostaw-organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych; nadzór nad koreańskimi procedurami i technikami efektywnej optymalizacji procesów logistycznych; minimalizacja kosztów logistycznych; przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji logistycznej i celnej; sporządzanie kalkulacji i raportów w języku koreańskim; stała współpraca z koreańskimi przełożonymi oraz wewnętrznymi komórkami firmy; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; sporządzanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wronki (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

pomoc nauczycielowi w przedszkolu
Przedszkole Samorządowe nr 1 "Jarzębinka" - 2016-09-15 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT W DZIALE TECHNICZNYM - od 2 800 PLN

tworzenie i opracowywanie dokumentacji techniczno-wykonawczej, projektowanie konstrukcji alum. współtworzenie i realizacja planów produkcji, optymalizacja produkcji, kontrola procesu produkcji.
TEAM-PLAST Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)

ASYSTENT UBEZPIECZENIOWY - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- Segregowanie dokumentów pod względem rodzajów- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym- Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo- księgowego- Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, Intrastat- Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami i urzędami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 25 PLN

Asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach - 2017-12-21 - Staniątki (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA-OLIGOFRENOPEDAGOG - od 2 200 PLN

Pomoc nauczyciela przy pracy z grupą (4 h), pomoc dla dziecka z orzeczeniem (4h)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 97 - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Kreślenie projektów budwolanych, drogowych w programie AUTOCAD, CIVIL, 3D, sporządzanie dokumentacji technicznych
ROSBUD Robert Rosiński - 2017-06-20 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENTKA/SEKRETARKA - od 2 500 PLN

organizowanie spotkań biznesowych, szkoleń, prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych, nadzorowanie obiegu dokumentów, dbanie o wizerunek firmy
C.T. SERVICE Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Lesznowola (mazowieckie)

POMOCNIK MALARZA - od 13 PLN

Oklejanie, przygotowywanie do malowania, sprzątanie, praca na terenie Krakowa i okolic.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 017,4 PLN

a) Przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza. b) Asystowanie i przygotowywanie materiałów podczas zabiegów stomatologicznych. c) Przestrzeganie zasad konserwacji i użytkowania sprzętu stomatologicznego. d) Przestrzeganie zasad aseptyki i antyseptyki. e) Obsługiwanie sprzętu stomatologicznego po udzielonej instrukcji użytkowania. f) Prowadzenie ewidencji stosowanych materiałów stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bukowiec (łódzkie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 500 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Boguchwała (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Lublin (lubelskie)

GG/ POMOC KUCHENNA (REFUNDACJA DO 30 R.Ż. - UZUP. STANU ZATRUDNIENIA) - od 2 100 PLN

Zgodnie z umowąPraca od poniedziałku do niedzieli w godz.: 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wałbrzych (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 200 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT WSPARCIA OPERACYJNEGO - od 2 100 PLN

WSPARCIE REALIZACJI STRATEGII BIZNESU OCEANICZNEGO POPRZEZ EFEKTYWNĄ REALIZACJĘ PROCESÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYMGODZINY PRACY 08:00-16:00
KLINET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 2 200 PLN

przygotowanie dokumentów handlowych, utrzymanie kontaktów z klientami , rozmowy negocjacyjne, współpraca z sieciami handlowymi,
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA BIURA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT GEODETY - 2 100 - 2 600 PLN

praca polega na wykonywanie pomiarów w terenie, pracy biurowej w zespole geodezyjnym, prace wykonywane głównie na terenie miasta Gdańsk i powiatu gdańskiego.Dodatkowo w zakres obowiązów bedzie wchodziło wykonowanie map cyfrowych po wcześniejszym przeszkoleniu.
Łukasz Oleksiński Geoida - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

Do podstawowych obowiązków należeć będzie szeroko pojęta środowiskowa praca socjalna z rodziną korzystającą ze świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej, której członkowie są w wieku aktywności zawodowej. Szczegóły oferty na stronie: http://www.rydultowy.naszops.pl/
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Rydułtowy (śląskie)

ASYSTENTKA BIUROWA/REJESTRATORKA - od 1 900 PLN

1. Obsługa pacjenta przy okienku oraz przez telefon.2. prowadzenie rejestracji pacjentów.3. przygotowywanie dokumentacji.4. Prowadzenie ewidencji różnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Kórnik (wielkopolskie)

Doradca Klienta- Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA CEO - 2 500 - 3 500 PLN

Wspieranie przełożonego w bieżącej, rutynowej pracy: przygotowanie dokumentów, prezentacji, wyszukiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Realizowanie wyznaczonych przez CEO bieżących zadań o charakterze jednorazowym, realizowanie zadań interwencyjnych, aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów. Przygotowywanie i obsługa wizyt gości, spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, konferencji, organizacja podróży służbowych (planowanie przejazdów, dokonywanie niezbędnych rezerwacji noclegów i biletów. Współpraca z wywiadownią gospodarczą, biurem prawnym i rachunkowym oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez CEO. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO BEATA KRAWCZYK-JASTRZĘBSKA - 2017-09-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)