ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO. Siemianowice Śląskie oferta pracy AMS Metal Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO.
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie przedstawicieli handlowych w procesie sprzedaży.
Data publikacji: 2016-08-25
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: AMS Metal Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chemiczna 5, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie przedstawicieli handlowych w procesie sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: mile widziane doświadczenie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: posiadanie zdolności handlowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość rodzajów złomu
Nazwa pracodawcy: AMS Metal Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Chemiczna 5, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Pn - Pt 08.00 - 16.00 tel 32 - 790 55 99, Godziny : Pn - Pt 08.00 - 16.00 tel 32 - 790 55 99
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: www.wroban.pl
Ulica pracodawcy: Chemiczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: 0000081402
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.08.2016
Data dodania oferty pracy: 24.08.2016
Oferta pracy ważna do: 26.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-04-10 - Zgierz (łódzkie)
Osoba zatrudniona jako asystent kierownika utrzymania ruchu będzie nabywać niezbędne doświadczenie oraz praktyczną wiedzę i umiejętności aby w przyszłości przejąć prowadzenie działu utrzymania ruchu.Docelowo osoba ta będzie odpowiedzialna za:- usuwanie awarii i utrzymanie linii produkcyjnych w ruchu- konserwacja, diagnozowanie i naprawa usterek mechanicznych i urządzeń automatyki-nadzór i organizacja pracy warsztatu mechanicznego - udział w modernizacji i rozbudowie parku maszynowego- wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie mechaniki i mechatroniki- praca z zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie ruchu i wprowadzanie modernizacji i innowacjiOferujemy: - Ciekawą pracę dającą bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego i możliwości poznania zasad działania maszyn produkcyjnych i
PROFIL NR SP.Z O.O. SP.KOMANDYTOWA - 2018-01-09 - Wojkowice (śląskie)
roboty malarskie konstrukcji i elementów budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Kontakty z dostawcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kontrola oczekiwań klientów, koordynacja sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym, wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Opieka nad uczniami
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Świdnik (lubelskie)
Praca w biurze i w terenie. Współpraca z partnerami azjatyckimi (przede wszystkim z terenu Bangladeszu). Prowadzenie biura, kontakt z pracodawcami z tych krajów, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie. Praca I zmianowa 8:00-16:00 (w biurze). W przypadku delegacji nienormowany czas pracy.
FIRMA USŁUGOWA "ASR" Szymon Ryłko - 2017-08-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Wsparcie administracyjne zarządu;, Kontakt z kontrahentami.
Mikołaj Bogajewicz INTERIOR Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Pniewy (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
/
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
GIRRA Jakub Tomirski - 2017-10-02 - Suchorzew (wielkopolskie)
wg programu stażustaż w godz: 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Zawiercie (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Brzeg (opolskie)
Pilarz. Praca w lesie. Pracownik dojeżdża do pracodawcy do Brzeźnika .
Zakład Usług Leśnych Władysław Jasiński - 2016-02-16 - Brzeźnik (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rozwijanie współpracy z obecnymi klientami firmy, pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy, przygotowywanie ofert oraz dokumentacji sprzedażowej, ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, dbanie o wizerunek firmy
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie miejscowych planów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie usług, monitoring i windykacja należności, sporządzanie rejestrów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-12-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, sporządzanie różnego rodzaju protokołów i dokumentów, przyjmowanie interesantów.
TEXO Wojciech Błachnia - 2018-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja towaru, dbanie o czystość i porządek na hali sprzedażowej;
POLIMEX.net Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-13 - Rzgów (łódzkie)
-księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych,-uzgadnianie sald i analiza kont,-prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej,-rozliczanie subwencji oświatowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA CIĄGNIKA ROLNICZEGO Z PŁUGIEM DO ODŚNIEŻANIA
ROKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
zajęcia sportowe, terenowe z dziećmi, realizowanie planu wycieczki szkolnej, zabawa z dzięćmi, animacja
Handel - Usługi Edyta Kolarska - 2018-04-13 - Straduń (wielkopolskie)
wykonywanie zajęć dydaktycznych i organizacyjnych na uczyciel
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie stanu technicznego aparatury kontrolno-pomiarowej, wprowadzanie nastaw i przeprowadzanie badań urządzeń automatyki, wykonywanie badań i pomiarów pomontażowych, sporządzanie dokumentacji powykonawczej.
ELEKTROBUDOWA S.A. - 2016-06-08 - Katowice (śląskie)
angielski(biegły) Obsługa klientów zagranicznych i krajowych, obsługa produktu mile widziana znajomość języka niemieckiego
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów - 2016-02-22 - Ulanów (podkarpackie)
Sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru
PHU Magdalena Mierzyńska - 2017-01-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie prób do badań w laboratorium ( mielenie, rozdrabnianie, gotowanie, itp.) i wysyłka próbek do podwykonawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
systematyczna współpraca z Zarządem zarządzanie czasem pracy Zarządu, w tym: organizowanie i monitorowanie spotkań, koordynowanie agendy przełożonego, organizowanie wyjazdów służbowych zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów oraz korespondencji prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów ze spotkań, redagowanie pism, umów etc. profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardem firmy i umawianie spotkań z kontrahentami bieżąca obsługa gości organizowanie imprez targowych prowadzenie analiz z działań poszczególnych działów firmy współpraca z agencją marketingowąOFERTA możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego wynagrodzenie adekwatne go posiadanych umiejętnościList motywacyjny wraz z CV ze zdjęciem, prosimy przesłać na adres: kadry (at) teamplast.pl
"TEAM-PLAST" Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
prowadzenie negocjacji telefonicznych z dłużnikami, biężące kontrolowanie prowadzonych spraw; 2 zmiany: 8-16, 12-20
DIAL TONE Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Piaseczno (mazowieckie)