ASYSTENT DYREKTORA Gdańsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO - WDROŻENIOWE "IMPULS"ZAK.PR.CHRON.
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za organizację pracy i obsługę sekretariatu, obsługę bieżącej poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługę poczty elektronicznej, składanie zamówień internetowych, organizację spotkań i obsługę gości. Ponadto wymagana jest umiejętność wykorzystywania Internetu i jego zasobów w celu wyszukiwania informacji, patentów, nowych technologii, zagadnień naukowych i popularnonaukowych.
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO - WDROŻENIOWE "IMPULS"ZAK.PR.CHRON.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jelenia 2, 80-336 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za organizację pracy i obsługę sekretariatu, obsługę bieżącej poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługę poczty elektronicznej, składanie zamówień internetowych, organizację spotkań i obsługę gości. Ponadto wymagana jest umiejętność wykorzystywania Internetu i jego zasobów w celu wyszukiwania informacji, patentów, nowych technologii, zagadnień naukowych i popularnonaukowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe (branża chemiczna, biotechnologiczna lub biologiczna będzie dodatkowym atutem), znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym, umiejętność przeszukiwania Internetu i jego zasobów, również w języku angielskim, znajomość pakietu MS Office, Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista, dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy. Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt mailowy: kadry (at) impuls.pl
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO - WDROŻENIOWE "IMPULS"ZAK.PR.CHRON.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jelenia 2, 80-336 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Jelenia
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 23.06.2017
Oferta pracy ważna do: 20.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystent nauczyciela przedszkola- staż EFS POWER II
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Września (wielkopolskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
przygotowywanie projektów aktów notarialnych, pism i wniosków, udzielanie informacji interesantom, prowadzenie repetytorium, wyjazdy do aktów notarialnych u klientów poza siedzibę kancelarii, kontakty z sądami i urzędami
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Turek (wielkopolskie)
profesjonalna obsluga klienta, dbanie o stan wizualny salonu
Galaxy Optical Services Sp Z.o o - 2017-03-31 - Leszno (wielkopolskie)
Kontrola zgodności przygotowanych komponentów, przygotowanie wysyłek do klienta, kontrola dostaw, wypełnianie dokumentacji
IDEPOL LOGISTIC Daszczyk Irena - 2017-12-06 - Tychy (śląskie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora; przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych dyrektora; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej także w języku angielskim, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Otwock (mazowieckie)
przygotowywanie pizzy i dań typu fast food
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, , archiwizacja dokumentów, obsługa poczty itd
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Katowice (śląskie)
murowanie ścian, silikaty, gazobeton
BRT ARKADIUSZ KRZEMIŃSKI - 2017-06-05 - Kwidzyn (pomorskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Gorzyce (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie maszyn i urządzeń w ruchu; usuwanie bieżących awarii; realizacja zadań prewencyjnych dot. utrzymania ruchu, analizowanie przyczyn awarii
ZT "Kruszwica" S.A. - 2016-07-08 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Habrajska Bożena ALFA - 2017-09-06 - Będzin (śląskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć oraz przygotowywaniu materiałów dydaktycznych, pomoc w opiece nad dziećmi w przedszkolu i podczas wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wieliczka (małopolskie)
prowadzenie recepcji ośrodka, pielęgnacja zieleni na terenie ośrodka
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Darłowo (zachodniopomorskie)
pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,organizowanie wypoczynku dzieci,utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci, opieka nad dziećmi w klasie.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Ostrowite (wielkopolskie)
Pomoc kucharzowi w przygotowaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Rewa (pomorskie)
• Pomoc Dyrektorowi w prowadzeniu działań administracyjnych, związanych z codziennym funkcjonowaniem działu• Codzienna obsługa biura, zamawianie materiałów i tworzenie raportów• Obsługa połączeń telefonicznych, poczty, elektronicznego kalendarza• Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Kłaj (małopolskie)
zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2016 r. poz. 575/
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2016-09-06 - Chodzież (wielkopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; kurs opiekuna w żłobku lub w trakcie kursu; zakres obowiązków: opieka nad dziećmi do lat 3; osoba kreatywna lubiąca pracę z dziećmi; miejsce pracy: Gliwice
ŻŁOBEK BAJKOWY DWOREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie średnie; b. dobra znajomość j. angielskiego; obsługa komputera; tłumaczenie pism oraz ich pisanie w j. angielskim; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIOSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "MAT-POL" ANNA TOMASZEWSKA - 2016-02-03 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;znajomość rynku azjatyckiego (Handel biżuterią)
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Otwock (mazowieckie)
Wykonywanie pomocniczych prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z lekarzem dentystą
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP oraz obowiązującym regulaminem pracy,-przestrzeganie porządku na stanowisku pracy,-przygotowanie dokumentów i faktur do księgowania,-wprowadzenie dokumentów księgowych do programu księgowego,-wprowadzenie operacji bankowych do programu komputerowego,-archiwizacja dokumentów księgowych,-sprawdzanie rejestrów VAT,-przygotowywanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc przy wykonywaniu wycen nieruchomości.
PIOTR FIGIEL RZECZOZNAWCA 24 BIURO WYCEN MAJĄTKOWYCH - 2018-04-16 - Kraków (małopolskie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Nepalu, przygotowywanie ofert handlowych w języku nepalskim, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,- kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów,- organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych - wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez przełożonego,- przygotowywanie pism i dokumentów,- inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)