ASYSTENT DS. PRZEPISYWANIA NAGRAŃ Świnoujście oferta pracy Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak

Stanowisko: ASYSTENT DS. PRZEPISYWANIA NAGRAŃ

Wynagrodzenie: od 14,7 PLN

Zakres obowiązków: - przepisywanie otrzymanych nagrań o różnych długościach do dokumentów tekstowych w podanym czasie (mogą być kilku/kilkunastominutowe, a nawet godzinne i dłuższe);- wysłanie na (at) do przełożonego przepisanych nagrań

Data publikacji: 2019-05-02

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
u siebie 0, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przepisywanie otrzymanych nagrań o różnych długościach do dokumentów tekstowych w podanym czasie (mogą być kilku/kilkunastominutowe, a nawet godzinne i dłuższe);- wysłanie na (at) do przełożonego przepisanych nagrań

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na godz.

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. PRZEPISYWANIA NAGRAŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa poczty elektronicznej

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : odtwarzania plików dźwiękowych[Umiejętność 1] : przepisywania treści usłyszanych z plików dźwiękowych do dokumentu tekstowego[Inne] : - pracownik w/w roli będzie potrzebował słuchawek i możliwości podłączenia do swojego odtwarzacza plików dźwiękowych;- elastyczny czas pracy i zdalnie;- jeśli elektronicznie nie przejdzie materiał dźwiękowy, to pracownik otrzyma go na płytkach CD/DVDNagrania o których mowa, powstałe w ramach zleceń detektywistycznych z terenu Świnoujścia, a dotyczące zdrad i/lub poszukiwań zaginionych osób. Może się zdarzyć, że pracownik dostanie materiał dźwiękowy z innego terenu, jeśli będzie taka możliwość i potrzeba.

Nazwa pracodawcy: Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dworcowa 38a/101, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: gliwicki

Gmina pracodawcy: Knurów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Knurów

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 38a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 02.05.2019

Oferta pracy ważna do: 31.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ff08d012202753f8f4f7a776fec891ca

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 3 500 PLN

Opracowywanie projektów związanych z infrastrukturą komunikacyjną, wizje w terenie.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Piekary (małopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 3 050 PLN

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH, OPIEKA NAD DZIEĆMI, POMOC W CZYNNOŚCIACH HIGIENICZNYCH I ŻYWIENIOWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA, PRZEDSZKOLNA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z DZIEĆMI;PRACA W GODZINACH 07.00 - 15.00, 9.00 - 17.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 502222801
PROFECTUS KATARZYNA KRYSIAK - 2017-09-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Skępe (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie ewidencji pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Siedlec Duży (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU PRODUKCJI - WYDZIAŁ FARMACJA - 2 300 - 2 500 PLN

Rozliczanie produkcji w dokumentach jakościowych oraz systemach SCALA,WMS. Orgaznizowanie dokumentacji produkcyjnej. Czynny udział w pracach walidacyjnych. Czynny udział w audytach i inspekcjach.
Phytopharm Klęka S. A. - 2016-02-22 - Klęka (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW SZKOLEŃ PIELEGNIAREK OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ - od 450 PLN

Gromadzenie, analizowanie i ocena zgłoszeń kandydatów do szkoleń w Systemie monitorowania kształcenia podyplomowego pracowników medycznych SMK, obsługa SMK. Przygotowywanie materiałów dydaktycznych do szkoleń, przygotowanie sal i sprzętu dydaktycznego, bieżąca obsługa uczestników szkoleń i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji szkoleń.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO W SĄDZIE OKRĘGOWYM W ŁOMŻY/OZNACZENIE KONKURSU NR A-1110-18/17/ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem Asystent Sędziego w Sądzie Okręgowym w Łomży Nr A-1110-18/17. wiecej informacji na stronie: http://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=1288
Sąd Okręgowy w Łomży - 2017-04-18 - Łomża (podlaskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Zgodnie z kwalifikacjami asystentki stomatologicznej.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Przodkowo (pomorskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA RESTAURACJI - od 2 500 PLN

Nadzór nad funkcjonowaniem niewielkiej restauracjidbałość o najwyższą jakość świadczonych usług, prowadzenie dokumentacji restauracji,wspieranie,motywowanie zespołu, budowanie sprzedaży
Eurest- Poland Sp. z o.o - 2016-12-29 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO - 2 100 - 2 200 PLN

wsparcie w obsłudze klientów firmy, pozyskiwanie zamówień, prezentacja ofert handlowych, aktualizowanie bazy klientów, wsparcie przedstawiciela handlowego (firma zajmuje się systemami alarmowymi, monitoringiem, ochroną, ubezpieczeniami)
SIMPLE WORK GROUP Sp. z o. o - 2018-10-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Zakres zadań asystenta rodziny :1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej;2.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi;4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin;5.Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców;6.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;7.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;8.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dziecii rodzin;9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; 12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dzieckai rodziny.Wymagane dokumenty:1.List motywacyjny z przedstawieniem motywacji do podjęcia pracy na stanowisku asystent rodziny;2.Życiorys (CV), 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,4.Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,5.Oświadczenie o niekaralności , 6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystent rodziny, 7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,9.Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został na niego nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,10.Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity : Dz. U. z 2018 r., poz. 1000, z późn. zm.). Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów bezpośrednio w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie , ul. Gdańska 55 terminie do 08.02.2019 r. z dopiskiem ASYSTENT RODZINY .Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55) 247-71-09. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie https://sztutowo.bipgmina.pl/ w zakładce praca.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztutowie - 2019-01-16 - Sztutowo (pomorskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 1 150 PLN

Organizacja spraw związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem stanowiska dyrektora
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- układanie dokumentów,- dekretacja dokumentów,- wypełnianie dokumentów,- obsługa klienta,- prace biurowe,- zapoznanie z przepisami: Kodeks Pracy, ustawa o VAT, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych,- zapoznanie z programami: PŁATNIK, RAKS SQL, TAXPRO
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ozorków (łódzkie)

ASYSTENTKA DS. WPROWADZANIA DOKUMENTACJI SKUPU SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 2 000 PLN

asystentka ds. wprowadzania dokumentacji skupu surowców wtórnych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kiełczewo (wielkopolskie)

ASYSTENT OSOBISTY R87/3187-1135/16 - od 1 850 PLN

prace administracyjno - biurowe, obsługa komputera, organizowanie kalendarza, odpowiedzi na e-maila, praca w biurze oraz domu
STUDIO GRAFICZNE CUBE RAFAŁ LISIECKI - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

przyjmowanie dokumentówukładanie dokumentówwydawanie dokumentówksięgowanie w KPiR
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

TAPICER/PRACOWNIK DO TAPICERNI DO PRZYUCZENIA - do 2 000 PLN

Tapiecerowanie mebli, prace pomocnicze
Firma Meblarska "L.Kudlik" - 2017-07-20 - Radomsko (łódzkie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 850 PLN

Przygotowanie projektów pozwów, pism, wniosków i innychdokumentów zastępstwo procesowe obsługa kancelaryjno biurowa, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,pilnowanie dochowania terminów sądowych, praca w godz. 8-16
Kancelaria Radcy Prawnego Adrianna Kośniewska Zembaty - 2016-10-20 - Opole (opolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 000 PLN

- asysta przy wykonywanych zabiegach przez lekarke- przygotowywanie opatrunku
"Epoka" Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-05 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 1 850 - 2 500 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru
MODERN & KOTŁY Sp. z o.o. w Wodzisławiu - 2016-09-27 - Wodzisław (świętokrzyskie)

ASYSTENT/SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ- STAŻ - 1 017,4 PLN

Staż w Krapkowicach
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Otmęt (opolskie)

ASYSTENT W TECHNOLOGA W USŁUGACH CZYSTOŚCIOWYCH - od 2 100 PLN

Stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych, pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki pod kontem optymalizacji kosztów, pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim), pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim), pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ROZLICZANIA PRODUKCJI - od 4 377 PLN

- raportowanie, monitorowanie wielkości zrealizowanej produkcji- nadzór nad dokumentami- tworzenie baz danych- obsługa SAP Miejsce pracy: Łodź ul. Papiernicza 1/ ul. Lodowa 103
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

ASYSTENT BIUROWY - STAŻ - 1 017,4 PLN

obsluga urządzeń biurowych, telefoniczne i bezposrednie udzielanie informacji klientom, obsługa kasy fiskalnej, obsluga portalu OSK
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Chrzanów (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 4 000 - 5 000 PLN

asystent projektanta
FHU ELMEX Józef Lis - 2019-04-11 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT SKARBCA - od 1 000 PLN

Dokładne i sprawne rozliczanie i rejestrowanie gotówki i innych środków płatniczych oraz kontrola bilansuzarejestrowanych danych w komputerowym systemie rozliczania gotówki.
Tesco Polska Sp. z o. o. - 2016-04-25 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, G. Kontakt kandydatów z pracodawcą - e-mail: natalia.banasiewicz (at) urtica.pl
PGF URTICA Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)