ASYSTENT DS. KLIENTÓW INDYJSKICH Mroków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. KLIENTÓW INDYJSKICH
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych , kontakty z klientami i kontrahentami indyjskimi , przygotowywanie ofert handlowych
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Mroków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mroków, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych , kontakty z klientami i kontrahentami indyjskimi , przygotowywanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń-miesięczny
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KLIENTÓW INDYJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mroków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi (hinduski), w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 20.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w pracy działu importu i zamówień krajowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lipsko (mazowieckie)
Zapisywanie, przygotowywanie, organizacja i klasyfikacja informacji. Udział w prowadzeniu dokumentacji księgowej. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa punktu pocztowego w MERCREDO CENTER
DIWA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Piekary Śląskie (śląskie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Krośnice (dolnośląskie)
• Wprowadzanie i rejestracja zleceń transportowych• Tworzenie, weryfikacja oraz archiwizowanie dokumentacji transportowej• Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów• Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi• Tworzenie i kompletowanie dokumentów transportowych
WEISS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dok. do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych - spr. zapisów kont rachunkowych oraz uwzględnianie sald z dostawcami i odbiorcami - wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadeklarowanych dokumentów przygotowywanie korespondencji z kontrachentami, urzędami, bankami, ubezpieczycielami
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Bytów (pomorskie)
zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników w ZUS, naliczanie list płac, sporządzanie dokumentacji kadrowej ( umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy). Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
POLAND TSI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Pruszków (mazowieckie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
INSTYTUT REUMATOLOGII IM. PROF. DR HAB. MED. ELEONORY REICHER - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Czynności formalne związane z zatrudnianiem pracowników,- Prowadzenie ewidencji nieobecności,- Przygotowywanie raportów kończących się umów i badań lekarskich,- Ewidencjonowanie pozostałej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
analiza potrzeba klientaprognozowanie popytu rynkoweogosporządzanie raportów i sprawozdańnawiązywanie bezpośrenich kontaków z klientamiprzygotowanie ofert handlowychStaż odbywać się będzie Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa oraz doradztwo klientom, dbałość o ekspozycję i wizerunek salonu optycznego, dobór soczewek i innych pomocy wzrokowych, realizacja celów sprzedażowych i jakościowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Przed spotkaniem wymagany kontakt tel.: 663 162 297 Ilona Dwornik. Cv na adres: ilonadwornik (at) gmail.com
Tenbit Professional Ilona Dwornik - 2016-01-20 - Sulęcin (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie i wprowadzanie faktur. Przygotowywanie ofert. Sporządzanie remanentu. Współpraca z serwisami zewnętrznymi. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z kontrahentami. Ewidencjonowanie sprzętu i oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Brzozów (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zakładanie i prowadzenie dokumentów i ewidencji,- pisanie pism w edytorze tekstu,- prowadzenie rejestrów,- obsługiwanie urządzeń biurowych: faks, telefon, ksero,- archiwizacja dokumentów,- prowadzenie listy adresowej i telefonicznej,- przygotowanie i organizacja spotkań,- kontakt z petentami,- prowadzenie korespondencji,- segregowanie dokumentów oraz korespondencji,- korzystanie z programw komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zgierz (łódzkie)
- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rogoźnica (podkarpackie)
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art. 8 pkt 2 Ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2016-08-11 - Bytom (śląskie)
obsługa systemu ewidencjonowania przesyłek "EKIS" zawierającego moduły i polecenia w języku koreańskim; szkolenie z importu danych księgowania w systemie logistycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi
Blue Education Krystian Żak w Wołowie - 2018-06-27 - Hajnówka (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Białystok (podlaskie)
Wprowadzanie oraz przetwarzanie danych w programie do zarządzania nieruchomościami. Dbałość o porządek biura. Archiwizacja dokumentów.Wymagane prawo jazdy kat. B,Miejsce pracy :Trzebnica i Żmigród.CV przesyłać na muka.biuro (at) wp.pl
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Czynności księgowe wspomagające pracę księgowego: weryfikacja poprawności dokumentów księgowych, wprowadzanie zadekretowanych dokumentów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, przygotowywanie korespondencji;
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zbrosławice (śląskie)
Praca na stanowisku promocji oraz pomoc w prowadzeniu radia internetowego, obsługa uroczystości gminnych, prowadzenie kroniki Gminy Wisniew.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wiśniew (mazowieckie)
Prowadzenie księgowości. Godziny odbywania stażu pn - pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bełchatów (łódzkie)
Udział w przygotowaniu zestawień i rejestrów, wsparcie realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bochnia (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Dla naszego klienta z Wrześni poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Zarządu/Sekretarka Obowiązki: bieżące wsparcie ZARZĄDU oraz Dyrekcji zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie wizyt z kontrahentami, prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim (mile widziany francuski) odpowiedzialność za korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa spotkań biznesowych oraz telefoniczna obsługa klientów firmy, wsparcie administracyjne, opracowywanie raportów i zestawień, dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów związanych z podróżami służbowymi, tłumaczenia w języku angielskim bieżąca obsługa sekretariatu, kontakty z klientami, interesantami oraz spółkami zagranicznymi.
Indigo Plus Doradztwo Personalne - 2017-03-17 - Września (wielkopolskie)