ASYSTENT DS. KLIENTÓW INDYJSKICH Mroków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DS. KLIENTÓW INDYJSKICH

Wynagrodzenie: od 1 200 PLN

Zakres obowiązków: wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych , kontakty z klientami i kontrahentami indyjskimi , przygotowywanie ofert handlowych

Data publikacji: 2018-02-06

Lokalizacja: Mroków (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Mroków, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych , kontakty z klientami i kontrahentami indyjskimi , przygotowywanie ofert handlowych

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń-miesięczny

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KLIENTÓW INDYJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mroków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi (hinduski), w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: piaseczyński

Gmina pracodawcy: Piaseczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piaseczno

Ulica pracodawcy: Szkolna

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 06.02.2018

Oferta pracy ważna do: 20.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. ZAKUPÓW - 997,4 PLN

Pomoc w pracy działu importu i zamówień krajowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lipsko (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zapisywanie, przygotowywanie, organizacja i klasyfikacja informacji. Udział w prowadzeniu dokumentacji księgowej. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT POCZTOWY - do 1 000 PLN

obsługa punktu pocztowego w MERCREDO CENTER
DIWA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Piekary Śląskie (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Krośnice (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI - od 2 500 PLN

• Wprowadzanie i rejestracja zleceń transportowych• Tworzenie, weryfikacja oraz archiwizowanie dokumentacji transportowej• Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów• Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi• Tworzenie i kompletowanie dokumentów transportowych
WEISS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dok. do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych - spr. zapisów kont rachunkowych oraz uwzględnianie sald z dostawcami i odbiorcami - wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadeklarowanych dokumentów przygotowywanie korespondencji z kontrachentami, urzędami, bankami, ubezpieczycielami
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Bytów (pomorskie)

ASYSTENT DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników w ZUS, naliczanie list płac, sporządzanie dokumentacji kadrowej ( umowy o pracę, aneksy, świadectwa pracy). Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
POLAND TSI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-29 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KADROWO-PŁACOWYCH - 1 017,4 PLN

- Czynności formalne związane z zatrudnianiem pracowników,- Prowadzenie ewidencji nieobecności,- Przygotowywanie raportów kończących się umów i badań lekarskich,- Ewidencjonowanie pozostałej dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

analiza potrzeba klientaprognozowanie popytu rynkoweogosporządzanie raportów i sprawozdańnawiązywanie bezpośrenich kontaków z klientamiprzygotowanie ofert handlowychStaż odbywać się będzie Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa oraz doradztwo klientom, dbałość o ekspozycję i wizerunek salonu optycznego, dobór soczewek i innych pomocy wzrokowych, realizacja celów sprzedażowych i jakościowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Przed spotkaniem wymagany kontakt tel.: 663 162 297 Ilona Dwornik. Cv na adres: ilonadwornik (at) gmail.com
Tenbit Professional Ilona Dwornik - 2016-01-20 - Sulęcin (lubuskie)

SPRZEDAWCA K/M - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

Wystawianie i wprowadzanie faktur. Przygotowywanie ofert. Sporządzanie remanentu. Współpraca z serwisami zewnętrznymi. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z kontrahentami. Ewidencjonowanie sprzętu i oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Brzozów (podkarpackie)

ASYSTENT - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zakładanie i prowadzenie dokumentów i ewidencji,- pisanie pism w edytorze tekstu,- prowadzenie rejestrów,- obsługiwanie urządzeń biurowych: faks, telefon, ksero,- archiwizacja dokumentów,- prowadzenie listy adresowej i telefonicznej,- przygotowanie i organizacja spotkań,- kontakt z petentami,- prowadzenie korespondencji,- segregowanie dokumentów oraz korespondencji,- korzystanie z programw komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 300 PLN

- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Rogoźnica (podkarpackie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 2 675 PLN

Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art. 8 pkt 2 Ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2016-08-11 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT - od 1 000 PLN

obsługa systemu ewidencjonowania przesyłek "EKIS" zawierającego moduły i polecenia w języku koreańskim; szkolenie z importu danych księgowania w systemie logistycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Poznań (wielkopolskie)

LEKTOR JĘZYKÓW OBCYCH - od 55 PLN

prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi
Blue Education Krystian Żak w Wołowie - 2018-06-27 - Hajnówka (podlaskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI - do 2 000 PLN

Wprowadzanie oraz przetwarzanie danych w programie do zarządzania nieruchomościami. Dbałość o porządek biura. Archiwizacja dokumentów.Wymagane prawo jazdy kat. B,Miejsce pracy :Trzebnica i Żmigród.CV przesyłać na muka.biuro (at) wp.pl
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Czynności księgowe wspomagające pracę księgowego: weryfikacja poprawności dokumentów księgowych, wprowadzanie zadekretowanych dokumentów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, przygotowywanie korespondencji;
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zbrosławice (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Praca na stanowisku promocji oraz pomoc w prowadzeniu radia internetowego, obsługa uroczystości gminnych, prowadzenie kroniki Gminy Wisniew.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wiśniew (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prowadzenie księgowości. Godziny odbywania stażu pn - pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bełchatów (łódzkie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU MARKETINGU - 997,4 PLN

Udział w przygotowaniu zestawień i rejestrów, wsparcie realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU / SEKRETARKA - od 2 000 PLN

Dla naszego klienta z Wrześni poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Zarządu/Sekretarka Obowiązki: bieżące wsparcie ZARZĄDU oraz Dyrekcji zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie wizyt z kontrahentami, prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim (mile widziany francuski) odpowiedzialność za korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa spotkań biznesowych oraz telefoniczna obsługa klientów firmy, wsparcie administracyjne, opracowywanie raportów i zestawień, dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów związanych z podróżami służbowymi, tłumaczenia w języku angielskim bieżąca obsługa sekretariatu, kontakty z klientami, interesantami oraz spółkami zagranicznymi.
Indigo Plus Doradztwo Personalne - 2017-03-17 - Września (wielkopolskie)


Wybierz powiat