ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Węgorzewo oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: wg stanowiska

Data publikacji: 2016-10-18

Lokalizacja: Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: wg stanowiska

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgorzewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgorzewski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016

Data zakończenia pracy: 30.04.2017

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie

Adres pracodawcy:
Generała Józefa Bema 16A, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: węgorzewski

Gmina pracodawcy: Węgorzewo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Węgorzewo

Ulica pracodawcy: Generała Józefa Bema

Numer budynku pracodawcy: 16A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 21.10.2016

Oferta pracy ważna do: 20.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

LAMINIARZ/FORMIERZ - od 3 000 PLN

laminowanie wyrobów, zbrojenie wyrobów laminatowych, wykonywanie form produkcyjnych, pracodawca oferuje możliwość dowozów z Ustki
HUBAR Arkadiusz Siekierzycki - 2016-04-04 - Duninowo (pomorskie)

ASYSTENT DS. EXPORTU - IMPORTU - od 950 PLN

odpowiedzialność za współprace między prezesem a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych , odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 200 PLN

Prace z rodzinami z problemami opiekuńczo - wychowawczymi
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczewie - 2016-06-20 - Pszczew (lubuskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w grupie dzieci 3-4 letnich
Zespół nSzkolno Przedszkolny Świnoujście - 2018-03-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

- przygotowywanie dokumentów księgowych,- sprawdzanie list płac i deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Rawicz (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 800 PLN

wspieranie nauczyciela/wychowawcy świetlicy w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opiekuńczych, wychowawczych; zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom klas I-III podczas zajęć obowiązkowych i pozalekcyjnych organizowanych przez szkołę
Szkoła Podstawowa im. II Armii Wojska Polskiego w Bolkowie - 2017-01-11 - Bolków (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 900 PLN

prowadzenie księgowości
Mirosław Roszczyc Doradca Podatkowy - 2016-09-08 - Piliki (podlaskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 850 - 3 000 PLN

Asysta przy lekarzu stomatologu, dbanie o czystość gabinetów lekarskich, przygotowywanie narzędzi, rejestracja pacjentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Jasło (podkarpackie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY / FAKTURZYSTKA - od 2 700 PLN

wprowadzanie zamówień, wystawianie faktur sprzedaży, kontakt z firmami spedycyjnymi, obsługa recepcji. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
COMENSAL SP. Z O. O. - 2017-06-01 - Janki (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych
LOGO Sp. z o.o - 2016-12-08 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - OPTYK - od 2 250 PLN

- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-02-15 - Chojnice (pomorskie)

ELEKTRYK-MONTER ROZDZIELNIC(452J) - 2 500 - 4 500 PLN

Montaż i okablowanie rozdzielnic.
MP Elektro Marcin Oliwa - 2016-06-06 - Karczew (mazowieckie)

ASYSTENT (DZIAŁ EPIDEMIOLOGII) - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów i sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych oraz ich analizy;Prowadzenie nadzoru epidemiologicznego z zakresu chorób zakaźnych;Prowadzenie nadzoru nad wykonawstwem badań w kierunku nosicielstwa;Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o prawidłową gospodarkę szczepionkami(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rejestrów wydawanych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie analiz z wykonawstwa szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o utrzymanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach dystrybucji szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie szkoleń dla pielęgniarek z Punktów Szczepień Ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Promocja szczepień zalecanych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Kontrola Punktów Szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rozliczeń wartościowo ilościowych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadkach interwencji telefonicznych i pisemnych w zakresie epidemiologii;Przestrzeganie procedur i instrukcji w ramach systemu jakości;Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie działań epidemiologicznych;Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z działalnością stanowiska pracy; Ewakuacja osób w razie pożaru i udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej;Nadzór nad zakażeniami szpitalnymi oraz ich rejestrowanie (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Analiza zakażeń wewnątrzszpitalnych (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Nadzór sanitarno-higieniczny i kontrola placówek służby zdrowia: lecznictwa zamkniętego i otwartego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Pełnienie obowiązków koordynatora budżetu zadaniowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Dworze Gdańskim (w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie czynności i nadzór w zakresie zarządzania kryzysowego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Udział w akcjach sanitarno epidemiologiczno porządkowych organizowanych przez władze samorządowe oraz inne instytucje (IH, PIW, Policja, Służba Miejska, itp.);Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji przez naukę własną i udział wszkoleniach,Aktywny udział w pracach PPIS przy opracowywaniu:a) planów pracy,b) ocen i analiz stanu sanitarnego obiektów,c) danych statystycznych,Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz poufności dokumentacji prowadzonych spraw. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 26.10.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek-piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

OPERATOR OKLEINIARKI - od 2 200 PLN

Zgodnie ze wskazaniami pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENT POŚREDNIKA DS. NIERUCHOMOŚCI (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent pośrednika ds. nieruchomości (staż)
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Tychy (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty do pracy, asystowanie lekarzowi podczas wykonywania zabiegów, przygotowywanie i przechowywanie leków, narzędzi oraz konserwowanie na bieżąco sprzętu stomatologicznego, czynności administracyjne związane z pracą gabinetu stomatologicznego. Wymagania: wykształcenie min średnie oraz szkolenie zawodowe ( tytuł zawodowy asystentki stomatologicznej) lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1; Grzegorz Szalewski - 2017-06-20 - Rumia (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (GOSTYNIN) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gostynin (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

praca w biurze stolarni, obsługa poczty elektronicznej, telefonu, obsługa biura
JAN LASKOWSKI ZAKŁAD STOLARSKI LASEK - 2018-01-09 - Lipinki (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT MANAGERA - od 1 850 PLN

Prace komputerowe, biurowo - księgowe, obsługa Klienta, organizacja prac innych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK STOLARZA MEBLOWEGO - 2 100 - 3 000 PLN

obsługa cyfrowych maszyn stolarskich
Mobiliario Corbano Polska Monika Przepióra - 2018-01-25 - Dominikowice (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Międzychód (wielkopolskie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PLANISTY - 2 000 - 2 300 PLN

pomoc w przygotowywaniu planów produkcyjnych krótko i dłogoterminowych,pomoc w monitorowaniu planów produkcyjnych,pomoc w planowaniu i optymalizacji stanów magazynowych wyrobów, przewidywanie zagrożeń w realizowaniu planów produkcyjnych
Samdex Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-04-06 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENTKA DZIAŁU PŁAC - od 2 000 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 700 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-02-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Obsługa kilenta, sprzedaż w salonie firmowym Molton salon odzieżowy moda damska
"Molton Styl" Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DS. TURYSTYKI - 1 017,4 PLN

Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość geografii.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Racibórz (śląskie)


Wybierz powiat