ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Radomyśl Wielki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Segregowanie, przygotowanie i kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów.
Data publikacji: 2016-03-22
Lokalizacja: Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Radomyśl Wielki, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Segregowanie, przygotowanie i kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radomyśl Wielki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Data zakończenia pracy: 10.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta stażu dla osób bezrobotnych w wieku do 29 roku życia (do dnia poprzedzającego 30 urodziny) posiadających ustalony przez Urząd Pracy odpowiedni profil pomocy. Osoby bezrobotne, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 16a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Gorlice (małopolskie)
przygotowywanie odzieży do prasowania
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wykonywanie dokumentacji projektowej w branży sanitarnej, prowadzenie dokumentacji celem uzyskiwania pozwolenia na budowę
Usługi Projektowe "Mimar" Michał Adamczak - 2017-09-06 - Ruszowice (dolnośląskie)
Przeprowadzanie obróbki wstępnej surowca rybnego i surowców pomocniczych, prowadzenie procesu technologicznego [tj. mrożenia, wędzenia, marynowania, produkcji konserw itd.], obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w produkcji wyrobów mrożonych, urzadzeń wędzarniczych i urządzeń przetwórstwa rybnego, wykonywanie zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Tczew (pomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań administracyjno-biurowych: redagowanie dokumentóworaz zarządzanie dokumentacją współpraca z pracownikami firmy, pomocw prowadzeniu bieżących spraw oraz wsparcie w projektach prowadzonychprzez firmę; obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i ich archiwizacja; organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, podróżysłużbowych; sporządzanie zamówień na artykuły biurowe, bieżącawspółpraca z dostawcami usług przygotowanie i składanie dokumentówurzędowych
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych w wyspecjalizowanym sklepie. Ewidencja sprzedaży na kasie fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Płock (mazowieckie)
Staż dla osób bezrobotnych powyżej 30 r.ż. z ustalonym II profilem pomocy ze środków RPO WZ. Staż w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pyrzycach
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 lub od 09:00 do 17:00; obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
"ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-01-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
wsparcie zarządu w realizacji bieżących zadań
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Kraków (małopolskie)
Asystentka
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Śrem (wielkopolskie)
- Prace kameralne w CAD (program komputerowy), prace polowe: weryfikacja przygotowanych i opracowanych danych z CAD w terenie. - Wynagrodzenie: 2300 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (24 miesiące). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe min. 6 msc, umiejętność obsługi programu CAD oraz komputerowych pakietów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-12-18 - Sady (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu; obsługa klienta; sporzadzanie pism procesowych, wniosków i innych, prowadzenie spraw, pilnowanie terminów rozpraw i pism.
KANCELARIA PRAWNA Radca Prawny Mariola Frydryszak-Gerłowicz - 2015-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
Asystent prawnyOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie rurociągów dla przemysłu pod okiem doświadczonych projektantów
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie pracowni terapeutycznej dla 5 osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi bądź seniorów według rocznego planu pracy.
Fundacja ,,Żyć Godnie'' - 2018-07-16 - Kolnik (pomorskie)
Przyjmowanie i segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, przygotowanie dokumentów do zapłaty, wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo - księgowego, sprawdzanie rachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Realizowanie opieki pielęgniarskiej według ustalonego planu oraz aktualnego stanu zdrowia mieszkańców domu, obserwacja chorych (tj. wyglądu, stanu ogólnego i psychicznego, reakcji na wykonywane zabiegi i przymowane leki, czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców i udzielanie pierwszej pomocy)
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2018-06-14 - Dąbie (pomorskie)
Asystent działu blacharsko-lakierniczego / nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Dobroń (łódzkie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowanie gabinetu do pracy, strerylizacja narzędzi, dbanie o porządek w gabinecie
"Stomatologia dla uśmiechu" Paulina Drozdowska - 2016-07-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemówkomputerowych, redagowanie pism urzędowych przygotowywaniekorespondencji, zestawień, raportów, organizacja spotkań, wizyt,praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
Realizacja projektów, opracowywanie map, praca w biurze.
MGGP S.A - 2017-12-14 - Kraków (małopolskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI I KONTAKTEM Z KLIENTAMI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- układanie dokumentów,- dekretacja dokumentów,- wypełnianie dokumentów,- obsługa klienta,- prace biurowe,- zapoznanie z przepisami: Kodeks Pracy, ustawa o VAT, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych,- zapoznanie z programami: PŁATNIK, RAKS SQL, TAXPRO
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ozorków (łódzkie)
Zapoznanie się z dokumantami prawa wewnętrznego Domu Wcvzasów Dziecięcych w Myśliborzu (regulaminy, statut) oraz przepisami regulującymi funkcjonowanie domów wczasów dziecięcych; opieka nad dziećmi; wspomaganie pracy nauczyciela, w tym: w organizacji zajęć świetlicowych i terenowych oraz w prowadzeniu dokumentacji pedagogicznej; przygotowanie pomieszczeń do zajęć dydaktycznych; prowadzenie księgi ewidencji wychowanków; kontrola czystości oraz odpowoiedniego ubioru dzieci dostosowanego do warunków pogodowych lub rodzaju zajęć; przeprowadzanie codziennych obserwacji satnu zdrowia i samopoczucia dzieci; sporządzanie końcowych, pisemnych informacji o bieżących ocenach i zachowaniu wychowanków podczas pobytu na turnusach dla dyrektorów szkół macierzystych i rodziców.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie czynności kancelaryjnych związanych z pracą Rektora i Prorektorów oraz obsługa spotkań służbowych Rektora. Organizacyjna i kancelaryjna obsługa Senatu oraz Kolegium Rektorskiego. Przygotowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz innych stosownych dokumentów wydawanych przez Rektora (zarządzenia, uchwały Senatu) w konsultacji z obsługą prawną Uczelni. Obsługa kancelaryjna Komisji Dyscyplinarnej ds. Nauczycieli Akademickich oraz Studentów. Przygotowanie materiałów do sprawozdania rektora z jego działalności. Prowadzenie rejestrów kół naukowych.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto ( do negocjacji w zależności od kwalifikacji). Praca na umowę o pracę na określony (od 01.11.2017 r. do 31.01.2020 r.). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widzialna znajomość zagadnień związanych ze specyfiką funkcjonowania uczelni. Znajomość MS Windows, Microsoft Office (m. in. Word, Excel, Access, Power Point). Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu A2 i w piśmie w stopniu A2. Kontakt telefoniczny (32-355-97-70) w godzinach: 9:00-15:00 lub e-mail: bnowak-chowanska (at) wszop.edu.pl
WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH - 2017-10-11 - Katowice (śląskie)