APLIKANT W REFERACIE PREWENCJI W STRAŻY MIEJSKIEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski

Stanowisko: APLIKANT W REFERACIE PREWENCJI W STRAŻY MIEJSKIEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. Wykonywanie obowiązków funkcjonariusza terenowego, a w szczególności:2. zapobieganie popełnianiu wykroczeń i ich ujawnianie,3. udzielanie pomocy osobom w sytuacjach zagrożenia ich zdrowia i życia,4. informowanie o awariach mających wpływ na właściwe funkcjonowania miasta,5. odłów bezpańskich zwierząt z terenu miasta Jaworzna,6. kontrola administracyjno - porządkowa oraz ładu i porządku na terenie, w którym przełożony wyznaczył służbę,7. podejmowanie działań w razie popełnienia wykroczeń związanych z prowadzeniem sprzedaży na terenie należącym do gminy lub będącym w jej zarządzie poza miejscem do tego przeznaczonym,8. W razie konieczności na polecenie przełożonego czasowe pełnienie obowiązków dyżurnego, tj.:9. przyjmowanie iprzekazywanie interwencji mieszkańców dot. awarii iinnych nieprzewidzianych zdarzeń, przekazywanie ich funkcjonariuszom wterenie iodpowiednim jednostkom wg posiadanych przez niekompetencji,10. prowadzenie Ewidencji czynności służbowych Straży Miejskiej, 11. wykonywanie bieżącej kontroli stanu technicznego sprzętu, wyposażenia, środków łączności iGPSznajdujących się w Dyżurce Straży Miejskiej,12. obsługa systemu monitoringu wizyjnego miasta oraz archiwum monitoringu,13. sporządzanie miesięcznych irocznych zestawień zpowierzonych do realizacji zadań związanych zdziałalnością Straży Miejskiej.

Data publikacji: 2016-06-17

Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miejski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. Wykonywanie obowiązków funkcjonariusza terenowego, a w szczególności:2. zapobieganie popełnianiu wykroczeń i ich ujawnianie,3. udzielanie pomocy osobom w sytuacjach zagrożenia ich zdrowia i życia,4. informowanie o awariach mających wpływ na właściwe funkcjonowania miasta,5. odłów bezpańskich zwierząt z terenu miasta Jaworzna,6. kontrola administracyjno - porządkowa oraz ładu i porządku na terenie, w którym przełożony wyznaczył służbę,7. podejmowanie działań w razie popełnienia wykroczeń związanych z prowadzeniem sprzedaży na terenie należącym do gminy lub będącym w jej zarządzie poza miejscem do tego przeznaczonym,8. W razie konieczności na polecenie przełożonego czasowe pełnienie obowiązków dyżurnego, tj.:9. przyjmowanie iprzekazywanie interwencji mieszkańców dot. awarii iinnych nieprzewidzianych zdarzeń, przekazywanie ich funkcjonariuszom wterenie iodpowiednim jednostkom wg posiadanych przez niekompetencji,10. prowadzenie Ewidencji czynności służbowych Straży Miejskiej, 11. wykonywanie bieżącej kontroli stanu technicznego sprzętu, wyposażenia, środków łączności iGPSznajdujących się w Dyżurce Straży Miejskiej,12. obsługa systemu monitoringu wizyjnego miasta oraz archiwum monitoringu,13. sporządzanie miesięcznych irocznych zestawień zpowierzonych do realizacji zadań związanych zdziałalnością Straży Miejskiej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
APLIKANT W REFERACIE PREWENCJI W STRAŻY MIEJSKIEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: strażnik gminny / miejski

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie średnie udokumentowane świadectwem ukończenia szkoły średniej, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata, ukończone 21 lat,nienaganna opinia,dobry stan zdrowia- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,uregulowany stosunek do służby wojskowej, prawo jazdy kat. B,znajomość ustaw: o strażach gminnych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wykroczeń.Wymagania dodatkowe: zdolności interpersonalne,opanowanie, odporność na stres,komunikatywność,skrupulatność, terminowość.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym ST/II zawierające:CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. , poz. 2135 z późn. zm.) oraz:list motywacyjny,oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Oferty pracy oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225),oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, kserokopia prawa jazdy,kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk,kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U.z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 27 czerwca 2016 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33. Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej oferty zawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na stanowisko aplikanta w Referacie Prewencji w Straży Miejskiej w Urzędzie Miejskim wJaworznie odbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędnicze wUrzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.90.2013 Prezydenta Miasta Jaworzna zdnia 3 grudnia 2013 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. opodpisie elektronicznym Dz. U. z 2013 r., poz. 262 z późn. zm.).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Jaworzno

Gmina pracodawcy: Jaworzno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jaworzno

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 33

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: strażnik gminny / miejski

Data dodania oferty pracy: 20.06.2016

Oferta pracy ważna do: 27.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

APLIKANT - do 3 000 PLN

Zakres zadań wynikających z Ustawy o strażach gminnych (miejskich). Wymagane dokumenty: C.V, list motywacyjny, kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie oraz staż pracy, kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Straż Miejska w Pruszczu Gdańskim - 2018-04-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ - od 2 600 PLN

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWBNIK OBSLUGI MASZYN CZYSZCZĄCYCH - do 1 850 PLN

obsluga maszyn do czyszczenia wykładzin i tapicerek.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - 11 - 12 PLN

Praca przy inwentaryzacji w hipermarkiecie
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Kluczbork (opolskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z UKŁADANIEM KOSTKI BRUKOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kolonia Starorawska (łódzkie)

REFERENT DS. RACHUNKOWO KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

usługi rachunkowo księgowe
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Chrzanów (małopolskie)

SPRZEDAWCA-MAGAZYNIER (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Zabrze (śląskie)

MŁODSZY SPECJALISTA/SPECJALISTA DS. MARKETINGU R17/2371-807/17 - od 3 500 PLN

prowadzenie procesu projektowania materiałów reklamowych; współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej (obszar operacyjny); współudział w wyznaczaniu kierunków rozwoju oferty produktowej; projektowanie i realizacja projektów służących do eksponowania produktów firmy (w tym na targach, u klientów, podczas wystaw i in.); projektowanie, prowadzenie, weryfikacja, analiza badań zewnętrznych i wewnętrznych; prognozowanie i monitorowanie kosztów wdrożenia materiałów reklamowych i ekspozycji produktów; prezentacja i weryfikacja oferty produktowej w materiałach reklamowych firmy; poszukiwanie inspiracji dla nowych aktywności na rynku (obszar komunikacji z rynkiem); obserwacja i analiza trendów rynkowych w zakresie projektowania materiałów reklamowych
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-02 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 13 PLN

Sortowanie, układanie i przygotowywanie drewna do transportu, inne prace porządkowe na terenie firmy. Miejsce pracy: ul. Wrocławska 9 c Dobroń. Praca na umowę o dzieło, wynagrodzenie 13 zł brutto na godzinę.
HAS Spółka z o.o. - 2017-09-20 - Dobroń (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

nauka rozliczania podatków osób fizycznych, nauka rozliczania podatków VAT, sporządzanie bilansu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)

KUCHARZ - od 2 763,31 PLN

Przygotowywanie posiłków gorących i zimnych.
AWW Aleksander Winnicki - 2017-03-23 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Ślemień (śląskie)

STOLARZ - od 9 000 PLN

jw
Muratori Bis Sp. z o. o. - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)

MAGAZYNIER-ZAOPATRZENIOWIEC - od 2 000 PLN

nadzór nad pełnym obiegiem towarowym art. spożywczych będących w ofercie firmy
LAPS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK POMOCNICZY PRZY PRODUKCJI KANTÓWKI - od 2 200 PLN

prace pomocnicze przy produkcji kantówki
DREWEXIM sp. z o.o. - 2017-08-23 - Nowe Bielice (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ- MONTER - od 2 800 PLN

łączenie elementów zgodnie z rysunkiem technicznym;obróbka metalu: cięcie, szlifowanie, wiercenie;ogólne prace ślusarskie;przygotowanie i montaż konstrukcji stalowych.Umowa na 3 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-07-25 - Słupsk (pomorskie)

LEKARZ - SPECJALISTA CHORÓB WEWNĘTRZNYCH - od 6 000 PLN

Badania internistyczne chorych, kierowanie materiału biologicznego do badania, pełnienie dyżurów na oddziałach szpitalnych
ZACHODNIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PSYCHOLOG - od 1 300 PLN

Podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów młodzieży
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Trzebinia (małopolskie)

KUCHARZ - od 20 PLN

kuchnia chorwacka/ mozliwość przyuczenia
Bar BAGZI Żeljko Kutnjak - 2018-01-26 - Białystok (podlaskie)

APLIKANT ADWOKACKI - od 2 103 PLN

Bieżąca obsługa klientów kancelarii, pisanie zleconych pism.
Kancelaria Adwokacka Przysucha Małgorzata - 2016-11-15 - Częstochowa (śląskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 6 000 PLN

Doświadczenie zawodowe w opiece nad osobą starszą, zabiegi higieniczne, dotrzymywanie towarzystwa; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego; umowa zlecenie; miejsce pracy Niemcy
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-11 - Niemcy (Niemcy)

STOLARZ - od 3 500 PLN

podstawowa obróbka drewna, cięcie, struganie , klejenie elementów drewnianych, malowanie, bejcowanie, lakierowanie powierzchni drewnianych, przygotowywanie gotowych elementów ( schodów) do montażu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "W.I.R." MAJOCH WŁADYSŁAW - 2018-03-15 - Złotoryja (dolnośląskie)

APLIKANTKA / APLIKANT I/II ROKU APLIKACJI RADCOWSKIEJ / ADWOKACKIEJ - od 1 850 PLN

Wysokość wynagrodzenia, wymiar pracy, czas pracy oraz rodzaj zawieranej umowy - do uzgodnienia z pracodawcą.Kancelaria adwokata i radcy prawnego Sykulska & Sykulski s.c. poszukuje do pracy w Tczewie aplikantki/aplikanta I/II roku aplikacji radcowskiej/adwokackiej na pełen lub częściowy etat wg uzgodnień z kandydatem. Kandydatka/kandydat winien zamieszkiwać w Tczewie lub okolicy.W zakres pracy wchodzi przede wszystkim praca w Kancelarii oraz dodatkowo zastępstwo na rozprawach.Gwarantujemy możliwość uzyskania szerokiego zakresu doświadczeń z prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego oraz pracy. W niewielkim zakresie praca obejmuje również prawo karne.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich dokumentów na adres radca (at) sykulscy.plDalsze informacje po uprzednim umówieniu się pod numerem tel. 696 017 347Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi osobami.
Sykulska &Sykulski S.C. Kancelaria Adwokata i Radcy Prawnego - 2016-07-14 - Tczew (pomorskie)

KASJER-FAKTURZYSTA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, fakturowanie,rozkładanie towaru.
Eurocash S.A - 2017-05-17 - Sochaczew (mazowieckie)

GLAZURNIK - do 13 PLN

Układanie glazury i teraktoy metodą zwykła i kombinowaną,
kontakt przez OHP - 2017-10-18 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)