ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH

Wynagrodzenie: od 17 500 PLN

Zakres obowiązków: Optymalizacja procesu. Kontrolowanie dokumentacji projektowej oraz procesów projektowania produktu. Doradztwo w zakresie rozwoju projektów oraz estymacji budżetowych. Zarządzanie wynikami. Zarządzanie infrastrukturą projektu. Rozwój kompetencji oraz dostarczanie wysokiej jakości ekspertyz w zakresie rozwiązań biznesowych.

Data publikacji: 2016-04-19

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Optymalizacja procesu. Kontrolowanie dokumentacji projektowej oraz procesów projektowania produktu. Doradztwo w zakresie rozwoju projektów oraz estymacji budżetowych. Zarządzanie wynikami. Zarządzanie infrastrukturą projektu. Rozwój kompetencji oraz dostarczanie wysokiej jakości ekspertyz w zakresie rozwiązań biznesowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ANALITYK DS. ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016

Data zakończenia pracy: 30.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (informatyka, technologia informacyjna, cybernetyka, matematyka rachunkowa), min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (w zakresie stosowania Quality Management System, metodologii jakości procesów, narzędzi integracji danych, analizy rozwiązań biznesowych) preferowane w ramach pracy w środowisku międzynarodowym, mile widziana znajomość Green Belt (w procesie zarządzania projektami), umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, zorientowanie na klienta, umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność, biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie), mile widziana znajomość innego języka obcego - europejskiego.

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2016

Data dodania oferty pracy: 19.04.2016

Oferta pracy ważna do: 05.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016

Podobne oferty pracy

ANALITYK DS. ULG I UMORZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnia realizacjęzadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2017-10-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

KASJER/SPRZEDAWCA NA STACJI PALIWOBSŁUGA KLIENTA , SPRZEDAŻ , OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MALIBU Z. I M. NIEDBALEC SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-14 - Brzeźnica (podkarpackie)

ELEKTRYK - do 18 PLN

- praca w dziale służb utrzymania ruchu- utrzymanie maszyn i urządzeń.
KOLUSZKI FOUNDRY AND MACHINERY Sp. z. o. - 2018-03-01 - Koluszki (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY (STAŻ) - 997,4 PLN

pielęgnacja zieleni, prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Księginice (dolnośląskie)

ANALITYK - do 5 000 PLN

Praca nad projektami związanymi z międzynarodowymi regulacjami w sektorze finansowym, realizowanymi w Polsce przez Centre of Excellence PwC, ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu, śledzenie i analizowanie na bieżąco zmian w sektorze finansowym, udzielanie wskazówek dla klientów i współpracowników w obszarze specjalizacji.
PwC Polska sp z o. o. - 2016-08-30 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. UCZNIOWSKICH - od 3 010 PLN

Znajomość przepisów konstrukcji kancelaryjnej, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi SIO, LIBRUS, znajomość regulacji prawnych: KPA, przepisów oświatowych, umiejętność redagowania pism urzędowych, dobra znajomość programów komputerowych. Wymagania: wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności, staż pracy - conajmniej 4 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawnosci.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Boh. Zał. ORP "ORZEŁ" - 2017-07-17 - Wejherowo (pomorskie)

INŻYNIER BUDOWNICTWA - od 3 500 PLN

Roboty ziemne, drogowe. Miejsce pracy caly kraj.
KOWBUD BIS S.C. - 2018-04-19 - Rogowiec (łódzkie)

KONSULTANT PERSONALNY - od 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe - psychologia; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, wykonywanie badań psychologicznych, pisanie opinii nt. kandydatów, kontakty z klientami - pozyskiwanie zleceń; oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; miejsce pracy Gliwice; umowa na czas nieokreślony; wynagrodzenie od 2000,00 brutto;
"KONSULTANT A.G." Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-23 - Gliwice (śląskie)

ANALITYK DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO/INCIDENT ANALYST - od 6 250 PLN

Wspieranie aplikacji tworzenia statystyk i raportów, zapewnienie i przestrzeganie procesów ITIL, rejestracja zdarzeń i incydentów, śledzenie procesów wykonania.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)

ELEKTRYK-KONSERWATOR SUWNIC - 16 - 18 PLN

usuwanie awarii maszyn i urządzeń, bieżące przeglądy parku maszynowego,instalacja nowych maszyn, relokacja urządzeń.Miejsce wykonywania pracy : Zabrze, Gliwice.
Mostostal Zabrze Konstrukcje Przemysłowe S.A. - 2017-09-06 - Zabrze (śląskie)

KSIĘGOWY - od 1 500 PLN

prowadzenie ewidencji księgowej; prowadzenie księgowości w firmie transportowej dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych;księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności; prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi; sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń; rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych, np. delegacje, zaliczki itp.;potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic;rozliczanie faktur z importu i eksportu;wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych;obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS;sporządzanie deklaracji podatkowych, tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS;prowadzenie ewidencji kasowej;sporządzanie raportów finansowych;współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp.;przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Łuków (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 8 EUR

pracownik produkcji - pakowanie owoców i warzyw, kontrola jakości, kompletowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Holandia (Holandia)

OBSŁUGA KLIENTA - od 1 850 PLN

Pośrednia i bezpośrednia obsługa klienta, uzupełnianie oferty internetowej, obsługa allegro
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Nowy Sącz (małopolskie)

MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

1. Podział poczty wydziałowej zgodnie z procedurą obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentów, dekretacja dokumentów ksiegowych i ich przygotowanie pod kątem terminowej realizacji płatności, wprowadzanie danych do systemów finansowo-księgowych2. Segregacja dokumentów oraz sporzadzanie spisów spraw i metryczek, pomoc przy prowadzeniu ewidencji opłat za psa, pomoc przy wysyłce decyzji oraz innych dokumentów RP i w, WPROWADZANIE DAT ZWROTNYCH POTWIERDZEŃ ODBIORU DECYZJI DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, PRZYJMOWANIE INFORMACJI W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO I LEŚNEGO.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Będzin (śląskie)

ANALITYK RYNKOWY DS. BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ - do 12 000 PLN

- Prowadzenie badań ilościowych i jakościowych w obszarze analizy globalnego rynku w branży farmaceutycznej; - Poszukiwanie adekwatnych informacji w zewnętrznych i wewnętrznych źródłach danych; - Przygotowywanie prezentacji oraz dokumentacji dla klientów wewnętrznych; - Pełnienie roli eksperta rynkowego w obszarze analiz biznesowych dla branży farmaceutycznej; - Bliska współpraca z liderami domeny w globalnej strukturze EY. Praca jednozmianowa w godz.: 8:30-17:30.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych, wiedza z zakresu naliczania płac, obsługa programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office, w tym Excel,umiejętność organizacji pracy,konsekwencja, staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, współpraca w zespole,Poszukujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej i sumiennej.Do zakresu obowiązków należeć będzie:naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,ewidencja i rozliczanie czasu pracy, administrowanie dokumentacją zasiłkową i naliczanie zasiłków, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US, sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac.
"DANKO" HODOWLA ROŚLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Modzurów (śląskie)

ANALITYK DANYCH (ENG. DATA ANALYST) - do 5 400 PLN

ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYK
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

ANALITYK FINANSOWY (FINANCE ASSISTANT) - od 2 500 PLN

obsługa klienta w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)

ANALITYK PROCESÓW PRODUKCJI - od 2 500 PLN

-Planowanie i monitorowanie przebiegu produkcji.-Planowanie optymalnego zapasu materiałów niezbędnych do produkcji w porozumieniu z działami produkcji, sprzedaży i magazynem.-Zapewnienie ciągłości produkcji przez analizę stanu zapasów materiałów i wyrobu gotowego-Rozliczenie produkcji w systemie komputerowym.-Kontakt, współpraca z działem zakupów i sprzedaży.
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2017-08-28 - Karwie (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU (I) - od 2 000 PLN

przyjmowanie towaru na magazyn, przygotowanie towaru do wysyłki, układanie, sprawdzanie, porządkowanie magazynu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kąśna Dolna (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-27 - Biłgoraj (lubelskie)

RECEPCJONISTA - do 2 600 PLN

Prowadzenie recepcji, obsługa gości hotelowych, przygotowanie pokoi, wydawanie śniadań.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNICZE PHU "PIERWOSZÓW" Sp. z o.o. - 2018-03-15 - Pierwoszów (dolnośląskie)

ANALITYK DS. JAKOŚCI - do 7 070 PLN

Analiza jakości usług dostarczanych przez pracowników call-center.Zatrudnienie w oparciu o umowe o prace na czas nieokreślony.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)

INŻYNIER PROCESU - od 3 000 PLN

- PROJEKTOWANIE PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH. - NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓW - NADZÓR NAD URUCHAMIANIEM PRODUKCJI W RÓŻNYCH ŚWIATOWYCH LOKALIZACJACH - DYSPOZYCYJNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE W REALIZACJĘ PROJEKTÓW
TEKNIA RZESZÓW SP. Z O.O - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)