STARSZY INSPEKTOR BRANŻY SANITARNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1358) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: STARSZY INSPEKTOR BRANŻY SANITARNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1358)
Wynagrodzenie: od 4 490 PLN
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) koncepcji modernizacji systemów cieplnych;f) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych; g) dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;h) planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej;i) przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego w wyniku przeglądu urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) stanu przygotowania obiektów urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;d) prowadzenie ewidencji techniczno - eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastrukturye) prowadzenie dokumentacji obiektu i stałych urządzeń technicznych.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy4490 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Data publikacji: 2020-04-28
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) koncepcji modernizacji systemów cieplnych;f) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych; g) dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;h) planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej;i) przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego w wyniku przeglądu urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) stanu przygotowania obiektów urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;d) prowadzenie ewidencji techniczno - eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastrukturye) prowadzenie dokumentacji obiektu i stałych urządzeń technicznych.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy4490 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 490 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
4490 zł + 12% premii regulaminowej+ dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
STARSZY INSPEKTOR BRANŻY SANITARNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1358)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 490 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
do kierowania robotami budowlanymi w opisanej specjalności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
świadectwo kwalfikacyjne D (eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci w zakresie grupy 2 - cieplne)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej)staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (również przy obiektach zabytkowych) obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiegoznajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczychbardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel)umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanychWymagania pożądane:umiejętność analitycznego myśleniaumiejętność planowania i organizacji pracyodpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowychodporność na stresposiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1,2,4-10 i grupa III pkt. 3-10
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
danePracodawcy_nip: 5541006057
danePracodawcy_regon: 090570782
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:list motywacyjny oraz CVkopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915, ul. Podchorążych 33, w kancelarii, w zamkniętej, podpisanej kopercie.------------------Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Niewłaściwe wykreślić------------------Klauzula informacyjna dla kandydata do pracyZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy 85-915, ul Podchorążych 33, reprezentowany przez Szefa Zarządu, zwany dalej Zarządem.I. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rzibydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl lub w siedzibie Zarządu. II. Cele i podstawy przetwarzania Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO),2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO),4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO),5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).III. Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, wskazanych powyżej w pkt II.Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.IV. Okres przechowywania danych 1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,2. w zakresie wskazanym w pkt II.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.V. Odbiorcy danych.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.VI. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiInformujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyW każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2020
Data dodania oferty pracy: 28.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9dccbd6e871bcc86e62b99a724eb24b
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 9.00- 17.00; umowa na czas określony 2 lata
Sport- Turystyka Radosław Kowalewski - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
prace elektryczne
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Ogólny zakres obowiązków:ocena dokumentów opracowanych dla zakładów dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, wymaganych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519, ze zm.), tj.: Zgłoszenia zakładu, Programu zapobiegania awariom, Raportu o bezpieczeństwie oraz Wewnętrznego planu operacyjno-ratowniczego, sporządzanie zestawień z czynności kontrolno rozpoznawczych, o których mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzanych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. nr 225, poz. 1934), w tym katalogu zagrożeń,opracowywanie analizy zagrożeń województwa, o której mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1319) oraz przygotowywanie wniosków z tej analizy,udział w czynnościach kontrolno rozpoznawczych w zakładach dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej.Poziom wykształcenia : wyższe - inżynier ochrony środowiska, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska , znajomość pakietu Ofis i Excel ,prawo jazdy kat B , doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z prawem ochrony środowiska co najmniej 2 lata Szczegółowe informacje dotyczące naboru do służby tj. wymagań i etapów postępowania kwalifikacyjnego znajdują się na stronie internetowej KW PSP w Szczecinie www.szczecin.kwpsp.gov.pl w zakładce Praca-wolne etaty
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rozwiązywanie incydentów (tj. napraw, itp.) i obslugi zadń, które są przypisane do nich, monitorowanie innych analityków, wykonywanie analiz konfiguracji całej SAP przypisanych procesów i punktów integracyjnych z nimi związanych, rozpoznawanie wymagan biznesowych załozonych przez skonfigurowanie rozwiązania SAP, opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla napraw, drobne usprawnienia i współpraca z organizacja rozwoju, współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu SAP, spełnianie lub przekraczanie ustaleń SAP SUPPORT Service Level Agreement (SLA, aktualizacja procedur, instrukcji działań i iinnej dokumentacji dotyczącej zmian w systemie, zarządzanie kolejkami w połaczeniu z działem technicznym w określonych obszarach. Kontakt z pracodawcą mailowy.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń telefonicznych od klientów ukraińskojęzycznych, rosyjskojęzycznych, polskojęzycznych i angielskojęzycznych przebywających za granicą oraz weryfikacja przysługujących im świadczeń z ubezpieczenia. prowadzenie spraw i organizacja pomocy assistance; pracownik weryfikuje poprawność usług organizowanych przez młodszych specjalistów i specjalistów ds. assistance zgodnie z wytycznymi, . przyczynia się do realizacji usług assistance poprzez naukę młodszych specjalistów i specjalistów ds. assistance w obszarze wykonywania umów i obsługi klientów indywidualnych, bierze udział we wdrażaniu nowych produktów, rozwiązań i narzędzi poprzez przygotowanie materiałów pomocniczych i prowadzenie szkoleń dla zespołu.
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy obsłudze samochodów w zakresie wymiany opon.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-01-15 - Zgierz (łódzkie)
Kreowanie nowych rozwiązań systemowych; wdrażanie systemów informatycznych; kontakt z zespołem informatycznym w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zabierzów (małopolskie)
Zarządzanie dostarczaniem usług wsparcia IT dla portfolio aplikacji lub usług IT oraz zarządzanie zespołem (globalnie / lokalnie), aby to osiągnąć. Zarządzanie wykonywaniem procesów związanych z zarządzaniem incydentami, problemami, wnioskami i zmianami dla portfela aplikacji w ramach jednej przydzielonej linii produktów. Zapewnianie aby poziomy i jakość świadczenia usług IT były osiągane zgodnie z uzgodnionymi celami. Zarządzanie popytem, aby upewnić się, że najpierw pracujemy na elementach o najwyższej wartości. Zarządzanie relacjami z dostawcami i relacjami biznesowymi - współpraca z dostawcami aplikacji i biznesem w celu zapewnienia odpowiednich usług wsparcia (i licencjonowania). Identyfikacja ulepszeń i innowacyjnych rozwiązań, które można zastosować we wszystkich działach technicznych w celu obniżenia kosztów i zapewnienia wartości. Współpraca z dyrektorem produktu, określanie, dokumentacja i uzgadnianie modelów wsparcia i wymagań dotyczących poziomu usług dla nowych produktów / aplikacji.
GSK SERVICES Sp. z o.o. - 2020-03-12 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prace biurowe, wprowadzanie faktur do systemu.
RAMENDA IZABELLA Biuro Rachunkowe "MERITUM" - 2019-04-03 - Kęty (małopolskie)
Równoległe zarządzanie wieloma projektami produkcyjnymi średniej wielkości oraz kompleksowymi projektami i działaniami z branży badań i rozwoju (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych działań produkcyjnych. Konsultacje z naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
naprawa sprzętu elektronicznego, test sprawności i regeneracja urządzeń, prace kosmetyczne i wykończeniowe dokonywane na produkcie, pakowanie, zaopatrzenie linii serwisowej, wprowadzanie urządzeń do procesu napraw i przygotowywanie do wysyłkipraca na umowę na czas określony (1 rok) poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, następnie umowa na czas nieokreślony, praca od poniedziałku do piątku na dwie zmiany w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Sporządzanie listy płac dla pracowników, znajomość przepisów ZUS,terminowe,prawidłowe oraz rzetelne sporzadzanie analiz oraz sprawozdań dotyczących wynagrodzeń pracowników oraz list dodatkowych należności, sporządzanie pism oraz innych wymaganych dokumentów przez ZUS oraz inne instytucje(komornik), które mają bezpośredni wpływ na sporządzanie list wynagrodzeń. Prowadzenie wierzytelności komorniczych. Osoba do kontaktu: Kamila Bartkowiak tel. 261 616 251
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-07-25 - Wędrzyn (lubuskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,współpraca MKZ oraz delegaturami WIGE, GUNB, WDT, WOP, WOMP praz innymi instytucjami.Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.f) opracowywanie sprawozdań nadsyłanych przez terenowe organy infrastruktury, w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającychz Ustawy Prawo budowlane;a) stanu technicznego obiektówb) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
demontaż uszkodzonych elementów pojazdu i montaż nowych elementów
Mechanika Pojazdowa Serwis Blacharsko-Lakierniczy Jan Gołdyn - 2017-06-30 - Czołowo (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe kucharskie (warunek konieczny); samodzielność; praca co drugi dzień; miejsce pracy: Gliwice;
POŹDZIAŁ JERZY FIRMA J.POŹDZIAŁ - 2019-07-11 - Gliwice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-01-22 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku starszy referent w sekcji technicznego utrzymania nieruchomosci- infrastruktura KPW. Opracowywanie dokumentów niezbednych do wszczęcia postępowań przetargowych z zakresu zamówień publicznych. Sporzadzanie kosztorysów robót budowlanych i remontowych. Prowadzenie dokumentacji zespołu remontów obiektu. Sporzadzanie zgloszeń o zamiarze rozpoczecia robót, wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń na budowę, warunków zabudowy i innych dokumentów wynikajacych z postepowań organów administracji architektoniczneo-budowlanej.
Komenda Portu Wojennego - 2017-09-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Nauczanie
Zespół Szkół Technicznych w Kolnie - 2020-03-26 - Kolno (podlaskie)
Przygotowanie posiłków kuchni tureckiej i orientalnej, znajomość języka bengalskiego jest potrzebna do porozumiewania się z szefem kuchni
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 24/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Rozpatrywanie wniosków o zwrot kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych na terytorium innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego UE na podstawie art. 42b ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r.,poz.1510),2. Rozpatrywanie wniosków o zgodę na uzyskanie w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE świadczeń opieki zdrowotnej zawartych w wykazie świadczeń wymagających uprzedniej zgody,3. Wystawianie formularzy E126, weryfikacja wniosków i dokumentacji dotyczącej świadczeńudzielonych poza granicami kraju,4. Weryfikacja merytoryczna formularzy E125, E126, E127 wystawionych przez instytucje innych państw członkowskich UE/EFTA w związku z leczeniem poza granicami kraju osób ubezpieczonych w Funduszu,5. Przeprowadzanie procedur wyjaśniających w zakresie rozliczania kosztów świadczeń opiekizdrowotnej udzielanych na podstawie przepisów o koordynacji ze świadczeniodawcami i instytucjami innych państw członkowskich,6. Sporządzanie dokumentacji księgowej.- Wynagrodzenie: od 2700 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim minimum 2 lata stażu pracy, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:1. Umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, Power Point, Outlook,2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510),3. Znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie wzoru wniosku o zwrot kosztów świadczeń opieki zdrowotnej udzielonych poza granicami kraju (Dz.U. z 2014 r., poz. 1538),4. Znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie wydawania zgody na uzyskanie świadczeń opieki zdrowotnej poza granicami kraju oraz pokrycie kosztów transportu (Dz.U. z 2014 r., poz. 1551),5. Znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie ustalenia wykazu świadczeń opieki zdrowotnej wymagających uprzedniej zgody dyrektora oddziału wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1545)6. Znajomość przepisów prawa wspólnotowego z zakresu koordynacji systemów zabezpieczeniaspołecznego:- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz.U.UE.L.2004.166.1 z późn. zm.),- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 r. dotyczące wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Dz.U.UE.L.09.284.1 z późn. zm.),- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 988/2009 z dnia 16 września 2009 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz określające treść załączników (Dz.U.UE.L.09.284.43).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność,Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe, prawo jazdy min. kat. B, łatwość uczenia się i zdobywania nowych umiejętności. Charakterystyka pracy: kierowca ciągnika rolniczego, także operator innych sprzętów ogrodniczych, pomocnik ogrodnika, wykonywanie innych prac ogrodniczych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty oraz e-mailowy: olga.kaszkarot (at) rajgras.pl.
RAJGRAS DARIUSZ SZYMURA - 2017-03-15 - Rybnik (śląskie)
praca bibliotekarza na 1/2 etatu
Zespół Szkól Nr 4 - 2017-08-29 - Jaworzno (śląskie)
Montaż konstrukcji stalowych.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2020-01-03 - Oleśnik (łódzkie)
obsługa maszyn sterowanych panelem, kontrola jakości. Praca zmianowa
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sława (lubuskie)
Transport materiałów budowlanych
PPHU "REMBUD" Kazimierz DEMSKI - 2018-11-15 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)