STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM Ostrów Wielkopolski oferta pracy Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Data publikacji: 2018-02-23
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku . Nabór trwa do dnia 05.03.2018 do godz. 16:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Powstańców Wielkopolskich
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 23.02.2018
Oferta pracy ważna do: 05.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; transport krajowy;
USŁUGI TRANSPORTOWE Machura Damian - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
- Praca przy budowie oświetlenia ulicznego, wykopy pod kable, stawianie słupów. Praca na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 18,50 zł/brutto/godzina + premie uznaniowe. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia SEP E do 1 kV. Wymagane osoby BEZ nałogów.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "COMPLEXUS" BAL, MAJCHER, POMPA SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Realizacja kursu z podstaw komputera dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w ramach projektu pt. "Wspólna Sprawa". Obsługa klientów Centrum w salach klienckich. Aktualizacja i opracowywanie informacji zawodowej. Przygotowywanie materiałów do pracy oraz promujących usługi Centrum. Udział w targach pracy i edukacji. Udział w zajęciach modułowych realizowanych przez CIiPKZ.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wytwarzanie mebli na zamówienie, obsługa maszyn i urządzeń stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie wypieków
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SCH" MIEJSKA GÓRKA - 2017-03-30 - Miejska Górka (wielkopolskie)
wg. stanowiska
SŁAWOMIR OCHRYNIAK P.H.U. SEO - 2015-11-24 - Gubin (lubuskie)
nauczanie, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Mycie pojazdów.2. Sprzątanie pojazdów.3. Polerowanie nadwozi.4. Przyjmowanie zapłaty za usługę mycia.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa komputera, projektowanie mebli, zamawianie materiałów.
MEBLOSTYL Meble Na Wymiar P. Martyniuk - 2016-02-17 - Nowa Wieś (lubuskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mirsk (dolnośląskie)
Tłumaczenbie materiałów marketingowych z jęz. angielskiego na jęz. turecki. Obsługa klienta turecko języcznego. Umowa zlecenie 15 h w m-cu, nastepnie umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż elementów ze stali nierdzewnej
BLUDNICKI Sp.z o.o. - 2016-10-18 - Lisewiec (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji magazynu, wprowadzanie dostaw do systemu, rozliczanie dostaw, wystawiane dokumentów, rozliczanie, inwentaryzacja, organizacja transportów, wprowadzanie zamówien do systemupraca na umowę na czas określonym praca jednozmianowa
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
pomoc przy prostych pracach w kuchni , przygotowywanie posiłków
Ewa Więckowska Sklep Ogólnospożywczy; Restauracja Dragon; Wynajem Kwater Prywatnych i Pracowniczych - 2016-07-12 - Łask (łódzkie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-01-05 - Komorniki (wielkopolskie)
praca przy produkcji schodów drewnianych
ROMAR ROMAN STARCZEWSKI - 2016-01-13 - Trzebnice (dolnośląskie)
1) kontrola warunków pracy ora przestrzegania przepisów bhp i ppoż,2) ocena ryzyka zawodowego,3) przeprowadzanie szkoleń (wstępnym i okresowych) w zakresie bhp i ppoż.;4) kontrola sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych;5) zgłaszanie uwag dot. organizacji stanowisk pracy i stwierdzonych zagrożeń wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, 6) dbałość o sprawność środków ochrony indywidualnej,7) informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, związanym z wykonywana pracą oraz o zasadach ochrony przed zagrożeniami,8) ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej,9) udział w pracach komisji bhp,10) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy , co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacjynych, mających na celu poprawę warunków pracy,11) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby , a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,12) opiniowanie oraz aktualizacja niezbędnych instrukcji bhp i ppoż.,13) występowanie w imieniu pracodawcy podczas kontroli (np. PIP, PIS),14) współdziałanie ze służbą zdrowia sprawującą profilaktyczną opieke zdrowotna nad pracownikami.Informacje na stronie: http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul Podwale 30;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30;Praca na 0, 25 etatu;sala D i A
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wykonywanie kaw, herbat, deserów, przyjmowanie gotowki, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży, wzenie i pakowanie produktów.
EKLER CUKIERNICTWO PIEKARSTWO JAN, DANUTA, KRZYSZTOF DUDEK - 2018-01-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Latowicz (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta; umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu MS Office, wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; miejsce pracy Gliwice;
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-08-01 - Gliwice (śląskie)
Pomoc kelnera
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Charakterystyka pracy: obsługa pieca węglowego. Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 8 - 2018-02-06 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie pism
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Złotoryja (dolnośląskie)
Operator maszyn
Recykling System sp. z o.o. - 2016-04-15 - Tarnów (małopolskie)
zapoznanie się z przepisami prawa;włączanie dokumentów do akt osobowych pracowników;archiwizowanie dokumentów;przygotowywanie projektów pism;obsługa urządzeń biurowych;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;bieżąca pomoc w realizacji zadań Wydziału;kserowanie dokumentów;pomoc przy rozliczaniu czasu pracy pracowników;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
- Ogólny nadzór nad działalnością Bazy „AGROCHEM PUŁAWY” Sp. z o.o. w Chojna. - Profesjonalne prowadzenie gospodarki magazynowej. - Udzielanie niezbędnej informacji dotyczącej oferty klientom wewnętrznym i zewnętrznym. - Udzielanie informacji o osobach kontaktowych w firmie. - Przyjmowanie rejestrowanie reklamacji od klientów. - Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień od klientów i uruchamianie procesu ich obsługi w firmie. - Rejestrowanie odbiorców i dostawców w systemie. - Rejestrowanie cenników w systemie magazynowo- księgowym. - Wystawianie niezbędnych dokumentów sprzedaży i zakupu (FV, WZ, PZ, MM) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami. - Przyjmowanie i wydawanie towarów - Bieżąca kontrola terminów użyteczności towarów
Agrochem Puławy Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Chojna (zachodniopomorskie)
praca przy konstrukcjach i pokryciach dachowych
HAWRANEK.PL CHRABĄSZCZ MAREK - 2017-05-29 - Kopiec (śląskie)
Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanych sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, prowadzenie rejestrów, statystyk i sprawozdań dotyczących wydawanych uzgodnień i opinii, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzgodnienie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunków zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, a także: przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami, referatami i jednostkami organizacyjnym Gminy, udział w opracowaniu założeń programowo-funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów wraz z rozliczeniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne oraz współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)