STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM Ostrów Wielkopolski oferta pracy Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 800 PLN

Zakres obowiązków: szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku

Data publikacji: 2018-02-23

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku . Nabór trwa do dnia 05.03.2018 do godz. 16:00.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Powstańców Wielkopolskich

Numer budynku pracodawcy: 18

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 23.02.2018

Oferta pracy ważna do: 05.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 4 000 PLN

Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; transport krajowy;
USŁUGI TRANSPORTOWE Machura Damian - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)

ELEKTROMONTER - od 18,5 PLN

- Praca przy budowie oświetlenia ulicznego, wykopy pod kable, stawianie słupów. Praca na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 18,50 zł/brutto/godzina + premie uznaniowe. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia SEP E do 1 kV. Wymagane osoby BEZ nałogów.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "COMPLEXUS" BAL, MAJCHER, POMPA SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)

INFORMATYK - STAŻYSTA - 997,4 PLN

Realizacja kursu z podstaw komputera dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w ramach projektu pt. "Wspólna Sprawa". Obsługa klientów Centrum w salach klienckich. Aktualizacja i opracowywanie informacji zawodowej. Przygotowywanie materiałów do pracy oraz promujących usługi Centrum. Udział w targach pracy i edukacji. Udział w zajęciach modułowych realizowanych przez CIiPKZ.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STOLARZ MEBLOWY MEBLI ARTYSTYCZNYCH I WZORCOWYCH - od 2 100 PLN

wytwarzanie mebli na zamówienie, obsługa maszyn i urządzeń stolarskich
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)

CUKIERNIK-PIEKARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie wypieków
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SCH" MIEJSKA GÓRKA - 2017-03-30 - Miejska Górka (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 190 PLN

wg. stanowiska
SŁAWOMIR OCHRYNIAK P.H.U. SEO - 2015-11-24 - Gubin (lubuskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 3 000 PLN

nauczanie, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Piaseczno (mazowieckie)

PRACOWNIK MYJNI - 997,4 PLN

1. Mycie pojazdów.2. Sprzątanie pojazdów.3. Polerowanie nadwozi.4. Przyjmowanie zapłaty za usługę mycia.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Łęczyca (łódzkie)

PROJEKTANT MEBLI - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa komputera, projektowanie mebli, zamawianie materiałów.
MEBLOSTYL Meble Na Wymiar P. Martyniuk - 2016-02-17 - Nowa Wieś (lubuskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mirsk (dolnośląskie)

TŁUMACZ TURECKO-ANGIELSKI - do 300 PLN

Tłumaczenbie materiałów marketingowych z jęz. angielskiego na jęz. turecki. Obsługa klienta turecko języcznego. Umowa zlecenie 15 h w m-cu, nastepnie umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER ELEMENTÓW ZE STALI NIERDZEWNEJ - 2 500 - 4 500 PLN

Montaż elementów ze stali nierdzewnej
BLUDNICKI Sp.z o.o. - 2016-10-18 - Lisewiec (pomorskie)

ASYSTENTKA BIURA I MAGAZYNU - od 2 200 PLN

prowadzenie dokumentacji magazynu, wprowadzanie dostaw do systemu, rozliczanie dostaw, wystawiane dokumentów, rozliczanie, inwentaryzacja, organizacja transportów, wprowadzanie zamówien do systemupraca na umowę na czas określonym praca jednozmianowa
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓWW CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - 2 300 - 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za rejestrację pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania: rejestracja pojazdów; wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych; przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu; wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela; wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu; zwrot dowodu rejestracyjnego właścicielowi pojazdu po ustaleniu przyczyny zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 950 PLN

pomoc przy prostych pracach w kuchni , przygotowywanie posiłków
Ewa Więckowska Sklep Ogólnospożywczy; Restauracja Dragon; Wynajem Kwater Prywatnych i Pracowniczych - 2016-07-12 - Łask (łódzkie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA I SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 750 PLN

utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-01-05 - Komorniki (wielkopolskie)

STOLARZ- BRYGADZISTA - od 3 000 PLN

praca przy produkcji schodów drewnianych
ROMAR ROMAN STARCZEWSKI - 2016-01-13 - Trzebnice (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. BHP - do 700 PLN

1) kontrola warunków pracy ora przestrzegania przepisów bhp i ppoż,2) ocena ryzyka zawodowego,3) przeprowadzanie szkoleń (wstępnym i okresowych) w zakresie bhp i ppoż.;4) kontrola sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych;5) zgłaszanie uwag dot. organizacji stanowisk pracy i stwierdzonych zagrożeń wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, 6) dbałość o sprawność środków ochrony indywidualnej,7) informowanie pracowników o ryzyku zawodowym, związanym z wykonywana pracą oraz o zasadach ochrony przed zagrożeniami,8) ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej,9) udział w pracach komisji bhp,10) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy , co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacjynych, mających na celu poprawę warunków pracy,11) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby , a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,12) opiniowanie oraz aktualizacja niezbędnych instrukcji bhp i ppoż.,13) występowanie w imieniu pracodawcy podczas kontroli (np. PIP, PIS),14) współdziałanie ze służbą zdrowia sprawującą profilaktyczną opieke zdrowotna nad pracownikami.Informacje na stronie: http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul Podwale 30;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30;Praca na 0, 25 etatu;sala D i A
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - KELNER - od 13,7 PLN

Obsługa klienta, wykonywanie kaw, herbat, deserów, przyjmowanie gotowki, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży, wzenie i pakowanie produktów.
EKLER CUKIERNICTWO PIEKARSTWO JAN, DANUTA, KRZYSZTOF DUDEK - 2018-01-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Latowicz (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 050 PLN

Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta; umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu MS Office, wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; miejsce pracy Gliwice;
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-08-01 - Gliwice (śląskie)

POMOC KELNERA - 997,4 PLN

Pomoc kelnera
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PALACZ C.O. - od 2 100 PLN

Charakterystyka pracy: obsługa pieca węglowego. Kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 8 - 2018-02-06 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK DS. KADR I PŁAC - od 925 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie pism
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Złotoryja (dolnośląskie)

OPERATOR MASZYN (N) - do 2 100 PLN

Operator maszyn
Recykling System sp. z o.o. - 2016-04-15 - Tarnów (małopolskie)

STANOWISKO DS. KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW ST(FP) M - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;włączanie dokumentów do akt osobowych pracowników;archiwizowanie dokumentów;przygotowywanie projektów pism;obsługa urządzeń biurowych;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;bieżąca pomoc w realizacji zadań Wydziału;kserowanie dokumentów;pomoc przy rozliczaniu czasu pracy pracowników;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

SZEF BAZY - od 4 000 PLN

- Ogólny nadzór nad działalnością Bazy „AGROCHEM PUŁAWY” Sp. z o.o. w Chojna. - Profesjonalne prowadzenie gospodarki magazynowej. - Udzielanie niezbędnej informacji dotyczącej oferty klientom wewnętrznym i zewnętrznym. - Udzielanie informacji o osobach kontaktowych w firmie. - Przyjmowanie rejestrowanie reklamacji od klientów. - Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień od klientów i uruchamianie procesu ich obsługi w firmie. - Rejestrowanie odbiorców i dostawców w systemie. - Rejestrowanie cenników w systemie magazynowo- księgowym. - Wystawianie niezbędnych dokumentów sprzedaży i zakupu (FV, WZ, PZ, MM) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami. - Przyjmowanie i wydawanie towarów - Bieżąca kontrola terminów użyteczności towarów
Agrochem Puławy Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Chojna (zachodniopomorskie)

CIEŚLA/DEKARZ - PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 000 PLN

praca przy konstrukcjach i pokryciach dachowych
HAWRANEK.PL CHRABĄSZCZ MAREK - 2017-05-29 - Kopiec (śląskie)

STANOWISKO DS. UZGODNIEŃ INFRASTRUKTURY - 3 000 - 3 500 PLN

Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanych sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, prowadzenie rejestrów, statystyk i sprawozdań dotyczących wydawanych uzgodnień i opinii, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzgodnienie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunków zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, a także: przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami, referatami i jednostkami organizacyjnym Gminy, udział w opracowaniu założeń programowo-funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów wraz z rozliczeniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne oraz współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)


Wybierz powiat