STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: praca na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami związana z obsługą interesantów, praca przy komputerze w systemie KIEROWCA.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy pod względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami; 2. wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnieniach oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA; 3. generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznym KIEROWCA, ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania; 4. wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami; 5. kierowanie zapytań o potwierdzenie prawa jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER; 6. wymiana oraz wydawanie praw jady; 7. wydawanie międzynarodowych praw jazdy; 8. wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartoteki kierowców do innych Urzędów oraz rozsyłanie akt ewidencyjnych kierowców na żądanie innych Urzędów; 9. wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne itp.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2020-09-11

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: praca na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami związana z obsługą interesantów, praca przy komputerze w systemie KIEROWCA.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie, wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy pod względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami; 2. wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnieniach oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA; 3. generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie, której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznym KIEROWCA, ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania; 4. wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami; 5. kierowanie zapytań o potwierdzenie prawa jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER; 6. wymiana oraz wydawanie praw jady; 7. wydawanie międzynarodowych praw jazdy; 8. wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartoteki kierowców do innych Urzędów oraz rozsyłanie akt ewidencyjnych kierowców na żądanie innych Urzędów; 9. wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne itp.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Wynagrodzenie od 2850 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. WYDAWANIA UPRAWNIEŃ DO KIEROWANIA POJAZDAMI W REFERACIE EWIDENCJI KIEROWCÓW W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 2- letni staż pracy; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego w stopniu podstawowym; 2. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego; 3. znajomość ustaw i rozporządzeń: ustawa o kierujących pojazdami, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa Prawo o ruchu drogowym; 4. dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; 5. zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania oraz wnikliwej analizy spraw wpływających na stanowisko, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność dobrej organizacji pracy, uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

danePracodawcy_nip: 8391005507

danePracodawcy_regon: 000590645

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 2-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców , w terminie do dnia 25 września 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

danePracodawcy_kodPowiatu: 2263

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 15.09.2020

Oferta pracy ważna do: 25.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?177dc84a0bc2f4cf1faeb8626c3fb3c4

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ/ASYSTENT DS.KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Obsługa sekretariatu i urządzeń biurowych, księgowanie dokumentacji zakupu i sprzedaży w systemie FK-zasady obiegu i kontroli dokumentów (dowodów) księgowych, analiza i uzgadnianie kont księgowych, udział w rozliczaniu inwentaryzacji, zapoznanie się z funkcjonowaniem gospodarki magazynowej Spółki i ewidencja majątku trwałego, programy komputerowe, zasady i obsługa, zasady sporządzania bilansu i sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)

DORADCA KLIENTA (DZIAŁ BUDOWLANY I MAJSTERKI) - od 2 000 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Pleszew (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - 2 250 - 2 600 PLN

Pomoc w kuchni, konfekcjonowanie posiłków. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 06.00-14.00 lub 07.00-15.00 (do uzgodnienie), proponowane wynagrodzenie od 2250 zł - 2600 zł.
DiP Daria Ciesielska, Przemysław Gajewski S.C. - 2019-05-16 - Bolesławice (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W ŻŁOBKU - od 2 250 PLN

- praca z grupą dzieci, - dbałość o swoje stanowisko pracy.
Agnieszka Polankiewicz Żłobek Leśne Ludki - 2019-03-05 - Wola Paprotnia (mazowieckie)

KOLPORTER ULOTEK - od 7 PLN

umowa jest zawierana na co najmniej jeden miesiąc, dyspozycyjność codziennie w godz.10-16 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez OHP - 2016-02-12 - Rzeszów (podkarpackie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - 2 600 - 3 000 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z podstawą programowądla danej grupy wiekowej dzieci.
WIOLETTA RAK AKADEMIA POZIOMKOWA Przedszkole Niepubliczne - 2020-02-27 - Krzczonów (lubelskie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 2 000 PLN

-Prace brukarskie na terenie Tczewa i woj. pomorskiego,-Pierwszy kontakt telefoniczny 602-454-982, w godzinach od 10-16,-Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO DROGOWE "BRUK" KRZYSZTOF SYKUT - 2016-10-18 - Tczew (pomorskie)

INKASENT - 2 500 - 3 500 PLN

- odczyty liczników energii elektrycznej
ENEA Pomiary Sp. z o.o. Poznań - 2016-05-25 - Międzychód (wielkopolskie)

PIELĘGNIARKA - od 2 150 PLN

wykonywanie czynności pielęgnacyjnych, diagnozowanie potrzeb, problemów pacjentów i udzielanie im pomocy i wsparcia, przygotowanie dokumentacji medycznej na podstawie zebranych informacji, wykonywanie zleceń lekarskich i dokumentowanie ich wykonania, stała obserwacja stanu zdrowia pacjentów, sporządzanie dokumentacji medycznej, czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów, przestrzeganie obowiązujących standardów i procedur.
CARITAS ARCHIDIECEZJI KRAKOWSKIEJ - 2016-12-15 - Zator (małopolskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

praca w godz. 10-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-10, telefoniczny w godz. 6-22
Bartosz Tutka - 2016-04-19 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS.WIDYKACJI ST FP (M) - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)

MONTER BALUSTRAD I OGRODZEŃ (O) - od 3 000 PLN

montaż balustrad i ogrodzeń
MG WÓJCIK SP. Z O.O. SP.K. - 2020-09-18 - Kąśna Górna (małopolskie)

STOLARZ GALANTERII DRZEWNEJ - od 2 250 PLN

przygotowywanie materiału i składanie budek lęgowych dla ptaków
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Łukta (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA I ANALIZ - 3 000 - 3 500 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10734/stanowisko-ds-planowania-i-analiz
Urząd Miejski w Gostyniu - 2019-07-04 - Gostyń (wielkopolskie)

POZOSTALI OPERATORZY INNYCH MASZYN I URZĄDZEŃ PRZETWÓRCZYCH GDZIE INDZ - od 2 096 PLN

Praca na produkcji, produkcja folii i worków, obsługa maszynmiejsce pracy: Kąty Wrocławskie, ul. NowowiejskaPraca na czas określony: 18 miesięcySala B
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 300 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki.Prowadzenie dokumentacji.Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

ŻAŁOBNIK W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM(NR 2193) - od 2 500 PLN

- obsługa pogrzebów- czynności przy zmarłych, mycie, ubieranie, przenoszenie- przewożenie zwłok
Przedsiębiorstwo "Zieleń Miejska" w Bydgoszczy Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO HIGIENY DZIECI I MŁODZIEŻY - od 2 100 PLN

kontrola przestrzegania przepisów określających wymagania hignieniczne i zdrowotne, przeprowadzanie kontroli sanitarnych w placówkach nauczania i wychowania, nadzór nad gabinetami profilaktyki zdrowotnej i pomocy przedlekarskiej w szkołach, sporządznaie sprawozdań, prowadzenie postępowania administracyjnego
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W OPOLU LUBELSKIM - 2018-09-12 - Opole Lubelskie (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY - do 1 750 PLN

ochrona mienia i ludzi, patrolowanie terenu i sprawdzanie posterunków
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Brzeźno (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 2 000 - 2 200 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA STOISKA MIĘSNEGO - od 2 400 PLN

Obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycje towaru, obsługa urządzeń tj. krajalnice, stekownice, weryfikacje terminów ważności.
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Andrespol (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

prace związane z odbieraniem i segregowaniem produktów z maszyn wtryskowych
P.P.H.U. ARDAM ARTUR TARNAWSKI - 2016-07-08 - Rudawa (małopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z organizacją pracy, obiegiem dokumentów i tokiem prac prowadzonych w wydzialezapoznanie się z podstawowymi przepisami i aktami prawnymi,rejestrowanie i przekazywanie na rejony rozliczeń korespondencji przychodzącej z sekretariatu, kancelarii oraz spraw otrzymanych z innych wydziałów do załatwienia,przygotowywanie spraw do wysyłki, przepisywanie pism oraz ustalanie numerów DR dla płatników,wyszukiwanie i drukowanie w aplikacji PI dokumentów do analizy konta,czynności pomocnicze związane z kierowaniem spraw do egzekucji np. wypisywanie upomnień,zakładanie teczek aktowych oraz włączanie materiałów do akt płatnik ów składek,wykonywanie innych poleceń kierownika wydziału, wynikających z bieżących zadań koniecznych do wykonania w wydziale.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Myszków (śląskie)

KOMINIARZ - 3 500 - 7 000 PLN

Prace polegające na czyszczeniu przewodów kominowych w prywatnych domkach jednorodzinnych, mistrz także: wykonywanie okresowych przeglądów, opiniowanie, odbiory kominiarskie.
Twój Kominiarz Robert Bandurski - 2017-05-11 - Żary (lubuskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

prace budowlane(staż pracy min.3 lata,prawo jazdy B,wykształcenie-zawodowe)
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "ELSTOL" - 2016-04-20 - Skwierzyna (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

wystawianie faktur, obsługa klienta, wprowadzanie faktur di systemu, kontrola nad obiegiem dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

TOKARZ - od 20 PLN

zapoznawanie się z dokumentacją technologiczną i rysunkiem technicznym przedmiotów do obrobienia, ustawianie tokarek do pracy; wykonywanie prac polegających na obróbce skrawaniem elementów składowych jednostek taborowo-sprzętowych Spółki; wykonywanie przeglądów oraz naprawy maszyn i urządzeń warsztatowych; wykonywanie pomiarów warsztatowych; czyszczenie i konserwowanie użytkowanych maszyn i narzędzi.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH,KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A., W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICE, WYSOKA ORIENTACJI NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚCI DO PRACY ZMIANOWEJ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PRACA W GODZINACH 06.45-21.00WYNAGRODZENIE: UMOWA O PRACĘ-PEŁNA KWOTA 1,0 ET 2500,00 BRUTTO+PREMIA CZASOWO JAKOŚCIOWA 210 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA0,9ET - 2250,00 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 189 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA0,875ET - 2187,50 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 183,75 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA0,75ET - 1875,00 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 157,50 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA 0,5 ET - 1250,00 BRUTTO +PREMIA CZASOWO-JAKOŚCIOWA 105 ZŁ+PREMIA ZADANIOWA UMOWA ZLECENIE-STAWKA GODZINOWA
POCZTA POLSKA SA - 2018-12-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK KSIEGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Pomoc w prowadzeniu księgowości.
,,KAROL-MEBLE" KAROL MIROWSKI - 2017-09-04 - Nowa Wieś Książęca (wielkopolskie)

HANDLOWIEC BRANŻA METALOWA - od 3 000 PLN

POZYSKIWANIE KONTRAKTÓW/ZLECEŃ W ZAKRESIE SPRZEDAŻY WYROBÓW HUTNICZYCH , ANALIZA OTRZYMANYCH ZAPYTAŃ OFERTOWYCH, OPRACOWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE BEZPOŚREDNICH NEGOCJACJI HANDLOWYCH Z KLIENTEM, MONITOROWANIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ I ZAWARTYCH UMÓW Z KLIENTAMI.
INA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)