STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw ekonomiczno rozliczeniowych sprzedaży lokali mieszkalnych.Ważniejsze zadania:1.kształtowanie polityki sprzedaży lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;2.wystawianie faktur VAT w oparciu o prowadzenie bazy danych i fiskalizacja;3.prowadzenie bazy danych dot. zbywania lokali mieszkalnych;4.wystawianie korekt i duplikatów faktur oraz not księgowych;5.wystawianie dowodów OT i PT i ich rejestracja;6.bieżące wdrażanie do stosowania przepisów dot. VAT w pracy wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2017-06-08

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw ekonomiczno rozliczeniowych sprzedaży lokali mieszkalnych.Ważniejsze zadania:1.kształtowanie polityki sprzedaży lokali stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;2.wystawianie faktur VAT w oparciu o prowadzenie bazy danych i fiskalizacja;3.prowadzenie bazy danych dot. zbywania lokali mieszkalnych;4.wystawianie korekt i duplikatów faktur oraz not księgowych;5.wystawianie dowodów OT i PT i ich rejestracja;6.bieżące wdrażanie do stosowania przepisów dot. VAT w pracy wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH I ROZLICZEŃ FINANSOWYCHW REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH WYDZIAŁU POLITYKI MIESZKANIOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe z zakresu nauk ekonomicznych lub prawnych;4.umiejętność interpretowania przepisów prawnych;5.znajomość podstawowych przepisów: ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o rachunkowości, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks Cywilny oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o samorządzie gminnym;6.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;7.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;8.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub w podmiotach zarządzających nieruchomościami;2.znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami;3.mile widziany staż pracy w księgowości;4.mile widziana znajomość języków obcych;5.umiejętność redagowania pism oraz właściwego interpretowania przepisów prawa;6.łatwość komunikacji;7.kreatywność;8.umiejętność pracy w zespole;9.odporność na stres oraz presję czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. polityki sprzedaży lokali mieszkalnych i rozliczeń finansowych w Referacie Sprzedaży Lokali Mieszkalnych Wydziału Polityki Mieszkaniowej w terminie do dnia 19 czerwca 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,34 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 12.06.2017

Oferta pracy ważna do: 19.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DORADCA KREDYTOWY/ KASJER - 3 000 - 4 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez Bank. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku.
ADAM ŻARCZYŃSKI - 2017-10-11 - Bogatynia (dolnośląskie)

MENEDŻER - od 15 PLN

ZARZĄDZANIE RESTAURACJĄ I KOORDYNACJA PRACY POIDLEGŁYCH PRACOWNIKÓW ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI W MCDONALD'S PRODCEDURAMI OPERACYJNYMI, PERSONALNYMI, SZKOLENIOWYMI I OCHRONY ŚRODOWISKA, PONOSZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA POWIERZONE MIENIE RESTAURACJI, KIEROWANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW NA OBSZARACH RESTAURACJI W TYM: OBSZAR PRODUKCJI, SPRZEDAŻY, ZAPLECZE, SALA RESTAURACYJNA I TEREN ZEWNĘTRZNY, WYKONYWANIE I NADZOROWANIE CZYNNOŚCI ZWIAZANYCH Z OBROTEM GOTÓWKĄ ZGODNIE Z ZASADAMI BEZPIECZEŃSTWA RESTAURACJI I PROCEDURAMI OBOWIĄZUJĄCYMI WMCDONALD'S, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ DOTYCZĄCYCH DZIŁALNOŚCI OPERACYJNEJ RESTAURACJI, NADZÓR NAD SZKOLENIEM NOWOZATRUDNIONYCH I MŁODSZYCH STAŻEM MENEGERÓW, OBSŁUGA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISK PRACY W RESTAURACJI W RAZIE POTRZEBY, WYPEŁNIANIE WSZYSTKICH ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ ZADAŃ W ZAKRESIE OBJĘTYM RODZAJEM POWIERZONEJ PRACY W TYM TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POWIERZONY OBSZAR FUNKCJONOWANIA RESTAURACJIWYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYNY DO LODÓW, FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, KSIĄŻECZKA ZDROWIA,DOŚWIADCZENIE MIN 6 M-CY, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO, GODZINY PRACY :24 H/DOBĘ, MIEJSCE PRACY W SZCZECINIE NA POŁUDNIOWEJ 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6
SDH SYLWIA DIAKÓW HRYCYK - 2018-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 000 - 2 400 PLN

praca przy produkcji spożywczej
Chłodnia Białystok S.A. - 2017-06-22 - Białystok (podlaskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie klientów, negocjacje cen, sprzedaż produktów, kontakty z chińskimi kontrahentami.
WEI LONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Kozery (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 500 PLN

naprawa pojazdów samochodowych, montaż układów wydechowych
Auto Naprawa Mariola Szymczak - 2018-04-06 - Kutno (łódzkie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 1 850 PLN

- obsługa klienta, - przyjmowanie dostaw, - uczestnictwo w inwentaryzacji, - eksponowanie towarów
SPS HANDEL S.A. - 2016-10-04 - Dąbrówka (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 000 PLN

Reprezentowanie firmy
PPH ALSERO - 2016-09-02 - Pruszków (mazowieckie)

PRAKTYKANT-REFERAT OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W ELBLĄG - nieodpłatny

1. PROWADZENIE ARCHIWUM.2. KORESPONDENCJA Z PODATNIKAMI.
IZBA SKARBOWA W OLSZTYNIE - 2015-07-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 2 500 PLN

Przygotowywanie mięs, dań, surówek
Firma Gastronomiczna Zofia Wiercioch Rest.Pod Kolejką34-460 Szczawnica ul.Główna 7 - 2017-10-19 - Szczawnica (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ - 997,4 PLN

obsługa klienta bankowego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Cyców (lubelskie)

TYNKARZ - od 2 100 PLN

Wykonywanie tynków i innych prac budowlanych z różnych zapraw, przy zastosowaniu ręcznych narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Radziszów (małopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW BADAŃ ŚRODOWISKA - od 15 PLN

Wykonywanie badań na stanowisko środowiska pracy, wykonywanie pomiarów, opracowywanie wyników.
P.H.U "SBB" Bogdan Chobel Laboratorium Badań i Ekspertyz - 2018-07-04 - Mysłowice (śląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 400 PLN

obsługa regałów, kompletowanie zamówień, rozładunek i załadunek samochodów, prace ze skanerem
RABEN LOGISTICS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Łoziska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2017-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - 36 - 43 PLN

Wykonywanie konstrukcji stalowych zgodnie z dokumentacją z zachowaniem zasad BHP, spawanie, czytanie rysunku technicznego - praca w Niemczech (bezpłatne zakwaterowanie)
T.E.A.M Jacek Musielak - 2015-11-30 - Bełchatów (łódzkie)

FARMACEUTA - do 3 500 PLN

Wykształcenie wyższe kierunkowe; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
MILLENNIUM PHARMA WOJCIECH NAMYSŁOWSKI - 2015-12-02 - Knurów (śląskie)

PIEKARZ - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Ostrowite.
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Lipnie - 2017-07-24 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)

CIEŚLA - BUDOWNICTWO SZKIELETOWE - 1 850 - 2 500 PLN

Praca w Mszanie Dolnej w zakładzie produkcji - montaż konstrukcji drewnianych
FREDERIC ROBERT QUADRAPOL - 2016-10-03 - Mszana Dolna (małopolskie)

TERMOIZOLATOR - 1 850 - 3 000 PLN

Wykonywanie ociepleń budynków metodą lekko-mokrą. Praca na terenie Małopolski.
BUDOSAL Paweł Sala - 2016-08-08 - Jadowniki (małopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 1 000 PLN

Wykształcenie prawnicze, rok doświadczenie.Prace biurowe. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
GORĄCY I PARTNERZY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH - 2016-12-12 - Rybnik (łódzkie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - od 2 100 PLN

praca z uczniem na lekcji
ZESPÓŁ SZKÓŁ w Resku - 2018-08-28 - Resko (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

opieka nad dziećmi w grupie przedszkolnej
FUNDACJA "HAPPY DAYS - SZCZĘŚLIWE DNI" - 2016-07-20 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO C+E - od 4 500 PLN

Transport drogowy zbóż
P.U. EURO-TRANS S.C. A.J. KOWZAN - 2017-02-02 - Szamotuły (wielkopolskie)

MONTAŻYSTA OKIEN - od 3 500 PLN

- Montaż okien i drzwi drewnianych, aluminiowych i plastikowych,- Prace wykończeniowe- Praca na terenie Tczewa i Trójmiasta,- Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą,- Pierwszy kontakt telefoniczny 500-079-796.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE VIVEN DAMIAN BARAN - 2018-04-23 - Tczew (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 360 PLN

- bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym- pozyskiwanie klientów zagranicznych- negocjowanie cen usług- znajomość rynku branży budowlanej- dyspozycyjność, możliwość wyjazdów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)

RECEPCJONISTA - od 2 100 PLN

Szukamy pracownika recepcji do fitness klubu FitLife/Szara Willa. Praca wgodzinach 6.30 - 14.30 oraz 14.30-22.30 w systemie zmianowym tydzieńna tydzień. Mile widziane zainteresowanie rekreacją i sportem.Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
PeKaDe Partners Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Opole (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. REALIZACJI PROJEKTU CASYPOT W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z realizacją projektu CaSYPot.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i zarządzanie realizacją projektu;2.raportowanie w systemie SL2014;3.komunikacja z partnerami;4.badania transgraniczne (przeprowadzanie ankiet wśród młodzieży szkół). Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 30 czerwca 2019 roku, tj. do czasu trwania projektu pt. CaSYPot. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-09 - Słupsk (pomorskie)