STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-05-08

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum 3 lata stażu pracy; minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku w administracji samorządowej; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (ZZL, psychologia, socjologia, prawo, ekonomia); mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopia legitymacji radcy prawnego lub zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych; kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. kadr i rozwoju pracowników w Wydziale Zarządzania Kadrami w terminie do dnia 18 maja 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 10.05.2018

Oferta pracy ważna do: 18.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYZACJI ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO ORAZ AKTUALIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. ewidencjonowaniem w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej, przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania:1.informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:a.wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobub.nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK;c.nadawanie klauzul zaewidencjonowania oraz ewidencjonowania materiałów zasobu;d.przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych;2.prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości;3.prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie ujawniania i zmian danych ewidencyjnych lokali;4.prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;5.badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego;6.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;7.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-04 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DO POMIARU I REGULACJI GEOMETRII KÓŁ POJAZDU - od 3 500 PLN

Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 2 000 - 3 000 PLN

praca związana z eksploatacją sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z technologią ścieków i odpadów oraz infrastrukturą sieciową. Kontrola pracy w czasie jej wykonywania przez pracowników, praca biurowa oraz praca w terenie (rozliczenia, zamawianie materiałów itd. zarządzanie zleceniami dot. usług zewnętrznych świadczonych przez dział).
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Głogów (dolnośląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ PRALNICZYCH I MAGIELNICZYCH - od 2 100 PLN

pranie, prasowanie, sortowanie, składanie pościeli, obsługa urządzeń pralniczych, prace porządkowe
Magielek - Magiel i Pralnia, Anna Twaróg - 2018-07-06 - Gorlice (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Dbanie o czystość w pomieszczeniach biurowych i socjalnych
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-11-09 - Jasło (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN HAL - od 2 500 PLN

Obsługa maszyny typu HAL (pokrywanie padów lutowniczych cyną), dostosowanie maszyny do procesów produkcyjnych, dbanie o sprawność i czystość maszyn.
PRINTOR SP. Z O.O - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK DZIAŁU KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Bieżące wykonywanie badań produkowanych wód i napoi oraz nadzór nad jakością produktu; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (10-12); telefoniczny (8-15), e-mailowy.
Wosana S.A. - 2015-12-07 - Damnica (pomorskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI MIASTA W BIURZE PREZYDENTA - 2 500 - 3 500 PLN

1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko - ds. promocji miasta.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-06-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STOLARZ - do 1 850 PLN

praca przy maszynach do obróbki drewna, sortowanie elementów drewnianych
TARTAK LULKOWO SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Lulkowo (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK DROGOWY - od 2 100 PLN

oferta dla osób w wieku 45 lat i powyżej - porządkowanie pasa drogowego
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Augustów (podlaskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNYCH, SZKOLENIOWYCH I OBSŁUGI INTERESANTÓW W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty:http://www.bip.tczew.pl/files/sites/3051/wiadomosci/298135/files/ogloszenie.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-01-14 - Tczew (pomorskie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

Wykonywanie bukietów, wiązanek, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gdów (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH (ŚWIADCZENIOBIORCA, PŁATNIK SKŁADEK, UBEZPIECZONY), WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wolbrom (małopolskie)

KUCHARZ / KUCHARKA - od 2 200 PLN

- Przygotowanie posiłków. - Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 500-073-189) (8:00-16:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Paderewskiego 32, 40-282 Katowice). Wymagane wkształcenie zawodowe gastronomiczne. Wymagane doświadczenie na stanowisku kucharza / kucharki min. 3 lata. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 500-073-189) (8:00-16:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Paderewskiego 32, 40-282 Katowice).
"OBZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)

LISTONOSZ - do 2 000 PLN

DORĘCZANIE KORESPONDENCJI (LISTY ZWYKŁE I POLECONE), INNE PRACE BIUROWE
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Skierniewice (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 790 PLN

obsługa klienta, sprzedaż porcelany, art. dekoracyjnych, obsługa kasy fiskalnej
Działalność Usługowa Julita Szymanowska - 2017-12-27 - Trzcianka (wielkopolskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 500 PLN

- transport towarów w transporcie krajowym;- dbanie o stan techniczny pojazdu;- załadunki, rozładunki.
Płaczek Marek Usługi Transportowe - 2017-07-21 - Czyżowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW I UBEZPIECZONYCH - od 1 850 PLN

- odpowiada za udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom, podstawy wymiaru składek, rozliczania, finansowania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz Fundusz Emerytur Pomostowych, a także zasad wymiany danych w formie elektronicznej oraz zasad i warunków umarzania, odraczania i rozkładania na raty należności z tytułu składek pobieranych przez ZUS- odpowiada za obsługę zapytań i reklamacji w zakresie zapisów na kontach płatników składek oraz ubezpieczonych, w tym dotyczących subkonta, a także spraw w zakresie członkowstwa i przekazywania składek na rachunki w OFE, w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego z płatnikiem składek- odpowiada za przyjmowanie, weryfikację i wprowadzanie do systemu dokumentów ubezpieczeniowych oraz ich korygowanie przy kliencie- odpowiada za udzielanie wyjaśnień o błędach w dokumentach ubezpieczeniowych i płatniczych, zasadach ich korygowania, obsługę płatników, którzy otrzymali zawiadomienia o nieprawidłowościach w dokumentach oraz korygowanie nieprawidłowości w dokumentach podczas wizyty klienta
ZUS ODDZIAŁ W OLSZTYNIE - 2016-10-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

TOKARZ - BRWINÓW - od 3 500 PLN

obsługa tokarki konwencjonalnej, produkcja sprzętu szpitalnego ze stali, praca w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne JK Bartłomiej Krużyński - 2016-07-12 - Brwinów (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaż towaru, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Żywiec (śląskie)

POMOC KSIĘGOWA - do 2 000 PLN

zapoznanie się z obiegiem dokumentów księgowych, segregacja dokumentów, układanie akt pracowniczych, zapoznanie się z programami komputerowymi - księgowość komputerowa, wprowadzanie danych do programu księgowego, zapoznanie się z programem komputerowym i wprowadzenie danych w pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PROGRAMISTA BAZ DANYCH - od 1 850 PLN

Projektowanie i wdrożenie baz danych, optymalizacja baz danych, przygotowywanie specyfikacji projektowych i dokumentacji z nimi związanej, tworzenie złożonych funkcji, skryptów i procedur przechowywania baz danych, rozwiązywanie problemów i kwestii związanych z bazą danych.
kontakt przez OHP - 2016-03-02 - Przemyśl (podkarpackie)

OPIEKUN FINANSOWY - od 2 500 PLN

Obsługa klienta. Sprzedaż produktów finansowych. Obsługa kasy fiskalnych. Działanie marketingowe. Obsługa dokumentacji.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS OPERACYJNYCH - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Mława (mazowieckie)

STANOWISKO KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ 15 - od 2 100 PLN

obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-01-12 - Wiskitki (mazowieckie)