STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI I ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI I ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi i rozliczeń finansowych.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; 2. dokonywanie wpisów do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3. przygotowywanie projektów decyzji; 4. nadzór nad realizacją umowy o świadczenie usług publicznych oraz odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; 5. prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 6. nadzór nad prawidłowością funkcjonowania Punktów Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych (PSZOK); 7. prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich; 8. opracowywanie dokumentacji, w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; 9. współpraca ze Strażą Miejską oraz przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała 4. okresowa praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 mies. w związku z długotrwałą nieobecnością pracownika. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-11-19

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi i rozliczeń finansowych.Ważniejsze zadania: 1. przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; 2. dokonywanie wpisów do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3. przygotowywanie projektów decyzji; 4. nadzór nad realizacją umowy o świadczenie usług publicznych oraz odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupska; 5. prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; 6. nadzór nad prawidłowością funkcjonowania Punktów Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych (PSZOK); 7. prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich; 8. opracowywanie dokumentacji, w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; 9. współpraca ze Strażą Miejską oraz przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała 4. okresowa praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 mies. w związku z długotrwałą nieobecnością pracownika. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI I ROZLICZEŃ FINANSOWYCH W REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie średnie/techniczne o profilu ochrona środowiska lub wykształcenie wyższe; 4. w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego/technicznego minimum 3-letni staż pracy; 5. stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie; 6. umiejętność właściwego interpretowania oraz znajomość przepisów: 1. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 2. ustawy o odpadach, 3. ustawy o samorządzie gminnym; 4. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; 2. umiejętność redagowania pism tzn. lekkie pióro oraz właściwego interpretowania przepisów prawa; 3. kreatywność; 4. umiejętność pracy w zespole; 5. odporność na stres oraz presję czasu.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego/technicznego kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi i rozliczeń finansowych w Referacie Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 27 listopada 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 21.11.2019

Oferta pracy ważna do: 27.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ac8638ae0ed7793c7694e96c5d7278d

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO - od 3 750 PLN

NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO, WERYFIKACJA STANU CZYSTOŚCI
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Poznań (wielkopolskie)

MYJKOWY AUTOBUSÓW - od 14,7 PLN

- Mycie autobusów - Kontakt telefoniczny 535-103-934, e-mail: marzena.bialy (at) grupairex.pl lub osobisty w siedzibie firmy
METEOR SP. Z O.O. - 2019-03-18 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 1403) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI (NR 3673) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia sprawną obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 000 - 4 500 PLN

monitorowanie procesu realizacji zamówień i wysyłek towaru -sporządzanie ofert handlowych-zbieranie zamówień na towary, produkty będące w dystrybucji pracodawcy
"Astop" A.A. Jaworowscy Spółka Jawna - 2016-07-07 - Białystok (podlaskie)

TŁUMACZ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO - od 3 300 PLN

Tłumaczenie szkoleń z zakresu BHP oraz stanowiskowych, obecność na zakładzie pracy w okresie wdrożeniowym pracowników pochodzenia ukraińskiego, pomoc językowa w przypadku codziennych problemów.
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Częstochowa (śląskie)

CIEŚLA - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Glisne (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym. Bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-09-14 - Mielno (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 12 PLN

praca przy pracach prostych wykopy,brukowanie,prace przy tynkach,styropianie,murarka
ZPHU KRABET - 2016-04-25 - Czernichów (małopolskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 000 PLN

Rozliczanie remamentów, sporządzanie etykiet.
Zakłady Mięsne Berger Irena i Bonifacy Berger Sp. J - 2017-01-26 - Rydułtowy (śląskie)

ELEKTRYK, MONTER ROLET OFPR/17/0033 - od 2 000 PLN

praca na produkcji, elektryka, montowanie i pakowanie rolet
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2017-01-10 - Zamieście (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RAD SOŁECKICH - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT NOTARIUSZA - od 2 100 PLN

pracana komputerze, obsługa ksero, sporzadzanie projektów umów i innych czynn
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatnego, zamawianie towaru, dbałość o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2020-02-27 - Malbork (pomorskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI ST (FP) M - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI PROCESU REWITALIZACJI MIASTA W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

- przygotowanie miejsc pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw: obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców- utrzymanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego- czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzcjni stołów, podłóg i amszyn, oraz zmywanie naczyń po zakończonym dniu pracy- doraźna pomoc kucharce - pozostałe prace porządkowe, mające na celu utrzymanie kuchni w czystości
Zespół Szkół Publicznych w Bytoni - 2016-07-07 - Bytonia (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 13 PLN

obsługa kamer,kontrola ruchu osobowego
PUHW Eurotranspol Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PIEKARZ, CUKIERNIK, SPRZEDAWCA - do 16 PLN

obsługa klienta, przygotowanie pieczywa do wypieku, obsługa pieca do pieczeniapraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 4:00-12:00oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)

MAGAZYNIER - OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 1 850 PLN

Sprawdzanie zgodności dostaw ze specyfikacją, pakowanie i oznakowanie dostawy do klienta. Składowanie towarów w magazynie.
Przedsiębiorstwo "GÓRALMET" Małgorzata i Józef Góral Import - Export s.j - 2016-01-25 - Czchów (małopolskie)

ROBOTNIK LEŚNY - PILARZ - od 2 100 PLN

ścinka drzew, przerywka sortymentów
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Rzepin (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

roboty murarskie
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Tryńcza (podkarpackie)

STANOWISKO DS PŁAC - od 2 000 PLN

a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-08-18 - Kożuchów (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

Pomocniczy robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - do 2 700 PLN

Rekrutacja pracowników, wdrażanie pracówników do pracy, koordynowanie zakwaterowania i zatrudnienia pracowników, poszukiwanie mieszkań pracowniczych, odbiór pracowników na terenie całego kraju.Miejsce pracy: ul. Kazimierza Michałczyka 5, 53-633 Wrocław,Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na jedna zmianę w godz 8.30-17.00Kontakt z pracodawcą: tel.: 530445558Oferta w sali: C
WORKWIDE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WIELOOSOBOWYM STANOWISKU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 300 PLN

Wymagania:niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 lata doświadczenia w stosowaniu prawa zamówień publicznychpożądane: wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne), minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność zarządzania przepływem informacji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT W DZIALE PRODUKCJI - 997,4 PLN

udział w realizowanych projektach, raportowanie wskaźników i prowadzenie analiz, przygotowanie standardów obowiązujących na maszynach, pomoc w przeprowadzaniu audytów
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszowice (śląskie)