STANOWISKO KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I DS. ZGODNOŚCI Puck oferta pracy Bank Spółdzielczy w Pucku
Stanowisko: STANOWISKO KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I DS. ZGODNOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: sprawowanie kontroli wewnętrznej (funkcjonalnej), zapewnienie zgodności działania banku z przepisami prawa
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Puck (pomorskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Pucku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawowanie kontroli wewnętrznej (funkcjonalnej), zapewnienie zgodności działania banku z przepisami prawa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I DS. ZGODNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puck
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puck
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista bankowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, Ekonomia, Bankowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: certyfikat dot. audytów
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Pucku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: pucki
Gmina pracodawcy: Puck
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puck
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane ze szkołami i placówkami niepublicznymi oraz wsparciem szkół w zakresie współpracy zagranicznej.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych o zwrot udzielonej z budżetu jednostki samorządowej pobranej w nadmiernej wysokości, wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem oraz niewykorzystanej w określonym terminie; dokonywanie kontroli w szkołach niepublicznych w zakresie frekwencji; wsparcie merytoryczne placówek oświatowych składających wnioski o dofinansowanie w ramach programów edukacyjnych ze środków zewnętrznych; działanie związane z pozyskiwaniem przez Wydział środków zewnętrznych na realizację potrzeb edukacyjnych młodzieży i nauczycieli; prowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnych działań realizowanych przez Wydział i placówki oświatowe w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Miasta Słupska oraz umieszczanie aktualizacji na profilach miasta prowadzonych na portalach społecznościowych; koordynowanie współpracy ze Stowarzyszeniem Pomorskie w Unii Europejskiej prowadzenie spraw edukacji europejskiej, obywatelskiej i prawniczej; wsparcie szkół w zakresie współpracy zagranicznej w ramach wymiany młodzieży i nauczycieli.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze od 2400 do 2600 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie techniczne, umiejetności: organizowanie i wykonastwo montażu urzadzeń i systemów energii odnawialnej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat na w/w stanowisku, praca w zespole. Ogólny zakres obowiazków: wykonywanie montażu urzadzeń i systemów energii odnawialnej, montowanie i nadzór nad pracą systemów energii odnawialnej, konserwacja i naprawa urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów oraz kasy, dbanie o ekspozycję sklepu, kontakt z producentami i dostawcami towarów z Azji
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż urządzeń telekomunikacyjnych. Praca w wyjazdach kilkudniowych (Polska oraz Niemcy). Doświadczenie zawodowe nie jest konieczne, pracodawca zapewnia szkolenie. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, od lipca 2016r., ok. 8 lub 10 godzin dziennie.
EONEA MACIEJ SŁOMCZYŃSKI - 2016-06-29 - Piła (wielkopolskie)
Prace przy roślinach, podlewanie, przesadzanie, koszenie, znajomość roślin ozdobnych, szkółkarstwo
PPHU CENTRUM OGRODNICZE SC - 2015-11-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. - Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska. Umowa na zastępstwo
Zespoł Szkół nr 1 w Starej Wsi - 2016-08-17 - Stara Wieś (małopolskie)
stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Roboty budowlane. Deskowanie szalunków. Praca na terenie Małopolski i Śląska
BARBARA OSTAFIN BUDOWNICTWO - 2016-03-24 - Kęty (małopolskie)
Sprzedawca na stacji paliw wraz ze sklepem spożywczym (obsługa klienta w zakresie sprzedaży, obsługa kasowa, wystawianie dokumentów handlowych).
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WALOR Krzysztof Chromiński - 2016-04-21 - Chromna (mazowieckie)
• bieżąca obsługa interesantów Wolińskiego Parku Narodowego,• koordynowanie przepływu korespondencji w Wolińskim Parku Narodowym,• obsługa centralki telefonicznej, faksu, poczty elektronicznej,• prowadzenie dzienników korespondencji przychodzącej i wychodzącej w wersji papierowej,• przygotowanie przesyłek listowych i paczek do wysyłki,• obsługa platformy e-PUAP i Portalu Sprawozdawczego GUS,• obsługa dokumentacji wychodzącej, prowadzenie akt spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną,• prowadzenie sprawozdawczości Wolińskiego Parku Narodowego,• prowadzenie planu finansowego koszty zarządu,• elektronizacja bieżących dokumentów dla potrzeb Wolińskiego Parku Narodowego,• zaopatrywanie sekretariatu w produkty spożywcze,• w przyszłości wprowadzenie elektronizacji obiegu poczty.
Woliński Park Narodowy - 2018-11-20 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga turystów odwiedzającch obiekty, udzialanie informacji na temat atrakcji turystycznych, sprzedaż pamiątek, biletów, udział w targach turystycznych oraz imprezach promujących obiekt
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Pszczyna (śląskie)
Praca w charakterze pilota wahadłowego przy obsłudze krajów: Włochy, Albania,, Bułgaria. Praca w okresie 20.04-10.10.2016 r. Proponowane wynagrodzenie: 475 zł brutto za wykonanie jednego wahadła.
BUKSA SERVICE Danuta Buksa - 2016-04-19 - Andrychów (małopolskie)
formowanie oraz rozformowanie elementóu betonowego, betonowianie elementu oraz wibrowanie i zacieranie
EWO Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Firma Usługowo Handlowa ARS Roland Kasiński - 2016-09-23 - Leszno (wielkopolskie)
Prace produkcyjne oraz montażowe.Obsługa narzędzi ręcznych.Mierzenie detali.
kontakt przez OHP - 2018-11-06 - Lublin (lubelskie)
-
Zakład Instalacji i Sieci Elektroenergetycznych "ELEKTROBUD" sp.j. Jan Pasternak i Marta Pasternak - 2017-02-17 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa frezarek konwencjonalnych lub CNC, praca z rysunkiem technicznym i przyrządami pomiarowymi. Doświadczenie.
Henryk Dobrowolski "TOMSYL" - 2017-08-02 - Twardosławice (łódzkie)
- poznanie struktury Urzędu oraz podstawowych aktów prawnych regulujących pracę Urzędu, - prowadzenie kancelarii Wydziału zgodnie z JRWA, - wystawianie dowodów RW,- przyjmowanie i realizacja zamówień w Urzędzie, - prowadzenie ewidencji przedmiotów trwałych i nietrwałych oraz wartości niematerialnych prawnych na składzie, - nadawanie numerów inwentarzowych na przyjęte przedmioty,- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych,- obsługa poczty elektronicznej Wydziału,
URZĄD STATYSTYCZNY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-04-07 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków
Zakład Komunalny w Trzcińsku-Zdroju - 2018-11-22 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
Przewóz kruszyw i materiałów budowlanych + dbałość o powierzony sprzęt.trasy na terenie woj. małpolskiego i śląskiego
ZAKŁAD TRANSPORTOWY SP.C.ROMANEK ZBIGNIEW ROMANEK DOROTA - 2016-08-29 - Polanka Wielka (małopolskie)
Sprzedawca w sklepie z firanami. Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie zlwceń. Praca w Żukowie ul. Gdyńska 22 A w godz od 9,00 do godz. 17,00. Kontakt tel. 512-365-347
GARDYNA - Aranżacje Okien Wiesława Bazychowska - 2015-08-14 - Żukowo (pomorskie)
Zapewnienie dostępności komponentów na obszarach produkcyjnych, obsługa wózka, skanera kodów kreskowych, rozładunek i załadunek.Praca dwuzmianowa: 06.00-18.00 lub 18.00-06.00. Pracodawca organizuje płatny w wysokości 50 zł/miesięcznie dowóz pracowniczy.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Okunin (mazowieckie)
wykonywanie wszelkich prac w warsztacie samochodowym, pomoc przy naprawie samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Pruchnik (podkarpackie)
Praca w magazynie i przy przyjmowaniu towaru (segregacji).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: stanowisko ds. Ewidencji środków trwałych.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów Urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 10. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego / przedmiotu nietrwałego; 11. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 12. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 13. konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych; 14. zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu Urzędu; 15. prowadzenie całokształtu spraw związanym z niszczeniem dokumentów; 16. prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 17. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu; 18. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań; 19. koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków; 20. monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
redagowanie pism do płatników i ubezpiecznonych w sprawie postępowań wyjaśniających, a także do instytucji właściwych w krajach członkowskich
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)
montaż szalunków systemowych do stropów, ścian, słupów, schodów - zgodnie z projektami
MONSUN EUROPE Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
wyksz. zawodowe, może być osoba bez doświadczenia w zawodzie, prawo jazdy kat. B, osoba zarejestrowana w PUP, spełniająca warunki art.49
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)