STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.

Data publikacji: 2019-04-15

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, nauki społeczne), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz Ustawy o ubezpieczeniu zdrowotnym, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejęntość radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ZŁOŻENIE CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 15.04.2019

Oferta pracy ważna do: 29.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59bd5a2c49eae4633366699b965cffa0

Podobne oferty pracy

ASYSTEMT ARCHITEKTA - do 2 804 PLN

Prowadzenie analizy stanu istniejącego, inwentaryzacja obiektów i projektowanych działek, określanie stanu prawnego, uwarunkowań zewnętrznych i urbanistycznych.Opracowywanie programu funkcjonalno-jakościowego i funkcjonalno-przestrzennego projektowanych obiektów.Podejmowanie decyzji projektowych, dotyczących rozwiązań konstrukcyjnych i materiałowych.Opracowywanie założeń do projektów branżowych (konstrukcje, instalacje sanitarne, elektryczne, technologia, ochrona ppoż., akustyka), a po uzyskaniu powyższych zapewnienie możliwości ich realizacji w projektowanym obiekcie
PIOTR NOGOWSKI ARCHITEKCI - 2017-08-18 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 200 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatniów w zakresie rozlizeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 750 PLN

- odpowiada za opracowanie wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosownych zaświadczeń- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowywanie wniosków i zawiadomienia o realizacji decyzji o świadczeniu w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu- odpowiada za opracowywanie zawiadomienia o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministrów- odpowiada za kompletowanie wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe podlegające koordynacji na podstawie umów międzynarodowych- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw nie wymagających wydania decyzji w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie potrąceń ze świadczeń na podstawie przepisów emerytalno-rentowych- odpowiada za opracowanie rozliczeń świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji w związku z osiągniętym przychodem- odpowiada za opracowanie wyrównań do wysokości należnych świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw emerytalno-rentowych w zakresie wykonania wyroków i postanowień sądu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 2 775 PLN

Przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi recepturami, zapewnienie wysokiej jakości produktów i usług, zachowanie estetyki wydawanych dań, prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu.
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

-obsługa klienta- obsługa zamówień -social media - pozostałe prace biurowe
"SCAPOL" sp.z o.o. - 2016-06-16 - Częstochowa (śląskie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Staż dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w Niepublicznym Przedszkolu Akademia Malucha ul. Poznańska 3 w Pyrzycach
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACYDS. KADROWYCHW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego; wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu; na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego; prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKU - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A, GODZINY PRACY:OD PN-SB W GODZ. 07:00-15:00 LUB OD 22:00 - 06:00
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 11,4 - 12,5 PLN

praca na produkcji w zakładzie garmażeryjnym. Większośc prac wykonują maszyny- nie jest wymagane żadne doświadczenie. Przechodzi się szkolenie dotyczące zajmowanego stanowiska bezpośrednio w miejscu pracy.
kontakt przez OHP - 2016-10-19 - Morawica (małopolskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 8 700 PLN

Prowadzenie analiz podatkowych: opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy spełniającej kryteria w ramach Działania 7.2 RPOpraca w godz. 7.00 - 15.00- zapoznanie się ze sprzętem oraz narzędziami obsługiwanymi na stanowisku,- nauka metod utrwalania żywności : chłodzenie, zamrażanie, pasteryzacja, suszenie,- sprawdzanie terminów przydatności do spożycia poszczególnych produktów,- zabezpieczenie surowców i wyrobów gotowych przed zepsuciem,- obróbka wstępna artykułów spożywczych: sortowanie, czyszczenie obieranie, moczenie, rozdrabnianie, mieszanie,- obróbka termiczna surowców i półproduktów: gotowanie, smażenie, duszenie itp.,- sporządzanie potraw w oparciu o receptury,- przestrzeganie procesów technologicznych,- sporządzanie potraw zgodnie z menu obowiązującym u Organizatora tj. zupy, dania główne, desery, surówki,- porcjowanie, dekorowanie i ekspozycja potraw
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)

NAUCZYCIEL ETYKI - od 1 300 PLN

Prowadzenie zajęć z etyki w szkole podstawowej.Praca w godz. 8-161/2 etatuKontakt z pracodawcą: sekretariat.zsp21 (at) wroclawskaedukacja.pl lub 71 7986942
Zespół Szkolno- Przedszkolny nr 21 - 2018-12-03 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK - ARCHIWISTA DS. PRACOWNIKÓW - OBCOKRAJOWCÓW - od 150 PLN

Kontrola ważności paszportów, wiz i kart pobytu oraz innych zezwoleń na pobyt i pracę w Polsce. Archiwizowanie danych pracowników -obcokrajowców.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)

KELNERKA - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ostrołęka (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OCHRONY - od 2 000 PLN

zabezpieczenie przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren zakładu, ochrona mienia przed dewastacją i kradzieżą, reagowanie i podejmowanie odpowiednich działań w sytuacji zagrożenia
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Rzędów (świętokrzyskie)

KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. TRANSPORTU, PŁAC I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 350 PLN

Szczegóły dotyczące zakresu obowiązków i wymagań dostępne na stronie zgk.damnica.ibip.pl (zakładka NABÓR). Wynagrodzenie 3350 zł brutto + dod. stażowy.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2019-04-09 - Damnica (pomorskie)

ŻAŁOBNIK - od 2 000 PLN

Usługi pogrzebowe
Przedsiębiorstwo Pogrzebowe Frydrysiak Stanisław - 2017-04-18 - Płock (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA (30-) - od 2 100 PLN

uczestniczenie w planowaniu jadłospisów i przygotowywanie według nich posiłków, obróbka wstępna warzyw, owoców oraz innych surowców, przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharki, pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie zasad higieniczno-sanitarnych, BHP i przeciwpożarowych oraz dyscypliny pracy, pomoc w zaopatrywaniu przedszkola w artykuły spożywcze i sprzęty stanowiące wyposażenie kuchni, wykonywanie innych poleceń dyrektora, intendenta i kucharki związanych z organizacją pracy przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Zbylitowska Góra (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 3902) - od 2 800 PLN

sprzedaż produktów firmy - praca stacjonarna
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2015-11-19 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KIEROWNIK ROBÓT - TECHNOLOG - od 4 200 PLN

Współudział w prowadzeniu robót remontowo - inwestycyjnych.
Zakład Usługowo-Produkcyjny "ERGOM" Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Szemud (pomorskie)

FOTOGRAF - od 1 100 PLN

Sesje zdjęciowe w studio i plenerze, przygotowywanie oświetlenia i sprzętu, obsługa programów graficznych do retuszowania i obróbki zdjęć, zarządzanie bazą zdjęć, przygotowywanie scenografi. Praca na terenie Krakowa, woj. małopolskiego i woj. ościennych.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)

SPEDYTOR - od 2 700 PLN

obsługa klientów zagranicznych, wyszukiwanie ładunków na giełdzie transportowej
SŁAWOMIR SIADEK EUROMAX - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS.. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 2 300 PLN

przyjmowanie , opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Przyjmowanie towaru, obsługa klienta, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
RUCIŃSKI MAREK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNE "MARCYŚ" - 2017-03-24 - Żuromin (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie posiłków w barze
P.P.H.U Ewa Zając - 2017-04-03 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 012,5 PLN

Profesjonalna obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktwna sprzedaż usług i detalów handlowych. Sporządzanie dokumentów w zakresie realizacji usług
Poczta Polska - 2018-08-09 - Brwinów (mazowieckie)

POKOJOWA - od 15 PLN

sprzątanie pomieszczeń i pokoi hotelu, CV proszę złożyć w Hotelu Tristan w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przesłać na adres e-mail: dyrektor (at) tristan.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2019-03-27 - Kąty Rybackie (pomorskie)