STANOWISKO DS. OSOBOWYCH W WYDZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH Ostrów Wielkopolski oferta pracy ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Stanowisko: STANOWISKO DS. OSOBOWYCH W WYDZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy w obszarze kadrowym

Data publikacji: 2017-03-31

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy w obszarze kadrowym

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OSOBOWYCH W WYDZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)

Nazwa pracodawcy:
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Wysocka 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;Termin składania podań: 12.04.2017r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Wysocka

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 31.03.2017

Oferta pracy ważna do: 12.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR OKLEINIARKI WĄSKICH PŁASZCZYZN - od 1 850 PLN

obsługa maszyny okleiniarki
FABRYKA MEBLI RAD STOL ANDRZEJ DRABIK - 2016-05-05 - Radomsko (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI ODPADAMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 300 PLN

Ważniejsze zadania:- wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami tj: pozwoleń na wytwarzanie odpadów, zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zezwoleń na zbieranie lub transport odpadów;- wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;- rejestrowanie posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedkładanie łącznych zestawień rejestrów Marszałkowi Województwa;- opiniowanie wniosków z zakresu gospodarki odpadami rozpatrywanych w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez inne organy; - sporządzanie rocznych sprawozdań wynikających z art 162 ust 6 ustawy Prawo ochrony środowiska, w tym wprowadzanie informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest do bazy administrowanej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, dostępnej za pośrednictwem sieci Internet pod adresem www.bazaazbestowa.gov.pl;- wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;- opracowywanie, wdrażanie, aktualizacja i sprawozdawczość z Programu Ochrony Środowiska;- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska, a także poprawy jego jakości;- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;- prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-24 - Słupsk (pomorskie)

TARTACZNIK - od 2 100 PLN

obsługa maszyn tartacznych; godz. pracy 7-15
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kusowo (pomorskie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 3 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10202/stanowisko-ds-planowania-przestrzennego
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-09-04 - Gostyń (wielkopolskie)

MONTER / SKŁADACZ OKIEN - od 1 850 PLN

organizacja stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, itp. pobieranie materiału do produkcji okien, obsługa maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien, obróbka materiału, wytwarzanie okien z tworzyw sztucznych, planowanie i organizacja procesów technologicznych
MONOLIT - 2016-09-27 - Zambrów (podlaskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA - od 2 100 PLN

Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy, rejestru decyzji, przyjmowanie decyzji o pozwoleniu na budowę i dopuszczeniu do użytkowania obiektów, wyłączeń z produkcji rolnej, współdziałanie z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego, pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z procedurą planistyczną w zakresie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustka, pod kątem architektury i budownictwa oraz zabytków. Szczegółowy zakres zadań i wymagane dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu: bip.ustka.ug.gov.pl w zakładce Urząd Gminy - Nabór na stanowiska urzędnicze!! termin składania ofert upływa w dniu 24 września 2018 r. Umowa na 6 miesięcy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2018-09-12 - Ustka (pomorskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

utrzymywanie ośrodka w czystości
"BEST FUTURE" Elżbieta Wójcicka - 2018-08-30 - Rogoźnik (śląskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - od 1 850 PLN

Obsługa spedycyjna ładunku w imporcie i eksporcie, prowadzenie dokumentów spedycyjnych
UNIVERSUM - BLC Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Gdynia (pomorskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Ocieplanie ścian styropianem, wykonywanie ścian z płyt kartonowo-gipsowych, malowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Słodków-Kolonia (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI - od 2 700 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)

TAKSÓWKARZ - do 2 187 PLN

praca jako kierowca taksówki osobowej na terenie Wrocławia i okolicpraca wyłącznie na umowę zlecenie 168 godzin w miesiącuoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ - od 2 000 PLN

Współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, koordynacja procesów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)

KIEROWNIK DZIAŁU REMONTÓW I ŚLUSARNI - od 3 500 PLN

dobra znajomość budowy maszynkierowanie i zarządzanie podległymi pracownikami w zakresie remontów maszyn i urządzeńpozyskiwanie zleceń remontowych
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ " KRYZBYT" Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Bieruń (śląskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 1 850 PLN

Wykonywanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z białym montażem na terenie Częstochowy.
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BUDOWNICTWA "KOBNEXT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Częstochowa (śląskie)

POMOCNIK SPAWACZA - od 2 000 PLN

Pomoc przy spawaniu konstrukcji metalowych
PPHU POJ-MET Kazimierz Przybylski - 2017-01-05 - Zduńska Wola (łódzkie)

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 700 PLN

Zarządzanie zespołem pracowników, zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z wewnętrznymi standardami. Wymagane: książeczka Sanepid-u. Tel.: 95 755 01 21 Sylwia Zabłocka. Adres e-mail: sz189834 (at) netto.pl
NETTO SP. Z O.O. - 2016-08-25 - Sulęcin (lubuskie)

OPERATOR MYJNI - 997,4 PLN

obsługa sprzętu myjąco - piorącego (karcher, myjki), dozowanie środków chemicznych używanych w myjni, pranie tapicerki, czyszczenie skóry,pranie dywanów, wypoczynków, konserwacja plastików, opon, doczyszczanie felg, nakładanie wosków, ręczne polerowanie, mycie silników
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Brzeszcze (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej. Układanie towaru na półkach.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA - od 1 575 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych.
Grupa Kapitałowa "POLINVEST" Anita Orzechowska - 2018-02-28 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - SPRZĄTACZKA - 14 - 15 PLN

Ogólne prace porządkowe na terenie sklepu. Dyspozyzyjność w godz.: 6-20, około 160 godzin pracy miesięcznie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 571 305 640.
PROBET Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)

TELEANKIETER - 14 - 15 PLN

Odczytywanie pytań ankiety badawczej i zaznaczanie w aplikacji komputerowej udzielonych odpowiedzi.
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)

KOMPLETACJA TOWARU I OBSŁUGA WÓZKA JEZDNIOWEGO - od 2 000 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni, prawidłowe zabezpieczanie i oznakowanie towaru, obsługa wózka jezdniowego, obsługa skanera magazynowego. |Praca 40 godzin/tyg.; od poniedziałku do soboty w godzinach 6/14/22.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sokołów (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 2 150 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek. Ewidencjonowanie przesyłek i przekazów pocztowych. Obsługa masowych nadawców.Praca od pon. do pt. w godz. 13:00 do 21:00
POCZTA POLSKA S.A. REGION SIECI W RZESZOWIE - 2017-06-30 - Kolbuszowa (podkarpackie)

MONTER, OPERATOR MASZYN TYPU PRAS - 1 850 - 2 000 PLN

Praca przy produkcji sprzętu AGD
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Świdnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 100 PLN

Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonownie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-12-19 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat