STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R36/3750-953/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R36/3750-953/19

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2019-12-11

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R36/3750-953/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA MILE WIDZIANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 24.12.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203/225, tel.: 56/610-93-00, 56/610-94-00Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 11.12.2019

Oferta pracy ważna do: 24.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8ae1d0eb4ecca56a69addfae09b7f096

Podobne oferty pracy

MECHANIK SAMOCHODOWYCH - od 2 200 PLN

Diagnostyka komputerowa samochodów
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL FIZYKI - od 2 750 PLN

Nauczyciel fizyki Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. B. Chrobrego w Kołczewie - 2019-07-17 - Kołczewo (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY CELOWYCH WYDZ. FIN.-KSIĘGOWY + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Numerowanie i przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- Przepisywanie zredagowanych pism,- Adresowanie kopert,-Kserowanie dokumentów,- Segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych,- Zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, palnem kont i polityką rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

REFERENT W DZIALE ORGANIZACYJNYM - NA CZAS ZASTĘPSTWA - 2 550 - 3 060 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła rejestr upoważnień i pełnomocnictw, sporządzała projekty takich dokumentów; prowadziła zagadnienia związane z rozliczaniem czasu pracy pracowników CUW Katowice; sporządzała listy obecności; prowadziła rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.- Wynagrodzenie: od 2550 do 3060 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym, prawniczym, ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadrowej (umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DORADZTWA EDUKACYJNO- ZAWODOWEGO - od 3 690 PLN

Stworzenie oraz koordynacja sieci doradztwa edukacyjno zawodowego dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Dobry zawód - lepsza przyszłość: współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej w Bytowie - 2016-12-27 - Bytów (pomorskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI - 1 760 - 2 700 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

MECHANIK MASZYN - od 2 000 PLN

naprawa maszyn, demontaż i montaz maszyn, konserwacja
Guzdek Władysław PPHU Guzdek - 2016-04-05 - Chocznia (małopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace związane z wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, zabezpieczenie materiałów niezbędnych na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Szczebrzeszyn (lubelskie)

MONTER - od 3 000 PLN

- Prace manualne - składanie obudów metalowych, montaż mechaniczny podzespołów,- Otworowanie przy użyciu wiertarki ręcznej, lub stołowej,- Przecinanie, szlifowanie i przygotowywanie materiałów do dalszej obróbki,- Bezwzględne zachowanie przepisów BHP,- Utrzymanie w czystości i porządku stanowiska pracy.
Ekoenergetyka Polska Sp. z o. o. - 2019-09-18 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (0,75 ETATU) - od 1 687,5 PLN

Profesjonalna obsługa klientów, sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pocztę, udzielanie informacji o świadczonych usługach. Praca na umowę o pracę (możliwość pracy na umowę zlecenie 15 zł brutto/godz.) w godz. 8-16, 12-20. Praca w UP Kołobrzeg 1 oraz Filie przy ul. Arciszewskiego, Ściegiennego i Cichej. Praca sezonowa.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KIEROWCA, DOSTAWCA W FIRMIE CATERINGOWEJ - do 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe mile widziane; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: dostarczaniee przygotowanych produktów do punktów gastronomicznych, rozwożenie cateringów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

przygotowywanie potraw
KARCZMA Halina Grąziewicz Węgorzewo - 2016-04-13 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

PROGRAMISTA I OPERATOR CNC TOKARKI - od 3 200 PLN

Pisanie programów do obróbki walców i obróbka tych walców.
Obróbka Walców i Osprzętu Hutniczego Rolls Piotr Rotarski - 2017-12-01 - Zawiercie (śląskie)

TOROMISTRZ - od 4 500 PLN

sprawowanie nadzoru nad stanem nawierzchni, torów, podtorza i budowli inżynieryjnych oraz nad wykonywaniem prac naprawczych gwarantujących spokojność jazdy i bezpieczeństwo pociągów, poprzez osłonięcie miejsc uszkodzeń i pracy odpowiednimi sygnałami i wskaźnikami oraz właściwą organizację i przestrzeganie procesów technologicznych robót
PKP Cargo Service Sp. z o.o - 2018-03-06 - Małaszewicze (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO- TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Do ważniejszych zadań należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów nisko cennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 6. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych 7. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 8. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; 10. zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie; 11. przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12. prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; 13. zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)

STARSZY KONTROLER TECHNICZNY SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODZIEŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - od 2 100 PLN

-przyjmowanie pojazdów do obsługi i naprawy od przedstawiciela granicznej jednostki organizacyjnej;-prowadzenie na bieżąco dokumentacji związanej z obsługa lub naprawą przyjętego pojazdu;-podejmowanie decyzji co do asortymentu i ilości niezbednych części zamiennych lub materiałów potrzebnych do naprawy, które należy pobrać ze stanu magazynowego;-odbiór zakończonych prac obsługowo-naprawczych od poszczególnych specjalistów;-przekazywanie pojazdów po obsłudze lub naprawie do dalszej eksploatacji;-uczestnictwo w komisjach orzecznictwa technicznego oraz i wybrakowania pojazdów pojazdów; pełnienie obowiązków starszego inspektora w czasie jego nieobecności.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ - od 3 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10201/stanowisko-ds-gospodarki-komunalnej
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-09-04 - Gostyń (wielkopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - 1 900 - 2 200 PLN

Obsługa klienta, praca przy komputerze, praca przy małej gastronomii.
Firma ODNOVA S Maria Łataś Stacja Paliw - 2016-08-30 - Nagłowice (świętokrzyskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13 PLN

Praca od około 15 sierpnia 2017 r. w systemie trzyzmianowym. Pakowanie, sortowanie warzyw i mrozonek, załadunek i rozładunek na palety. Pracownikom zamiejscowym pracodawca zapewnia transport z/do Elblaga.
Human Pro Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2017-07-07 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

montaż form wtryskowych
ZANAR Zakład Narzędziowy Spółdzielczy Ośrodek Zaplecza Tech. - 2016-05-11 - Kańczuga (podkarpackie)

MŁODSZY REFERENT W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA - 997,4 PLN

1. Zapoznanie stażysty ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego w Łęczycy, kompetencjami starosty w zakresie architektury i budownictwa, instrukcją kancelaryjną.2. Zapoznanie z zakresem działania wydziału, kodeksem postępowania administracyjnego, ustawą - Prawo budowlane.3. Przyjmowanie wniosków i dokumentacji budowlanej.4. Ocena złożonych dokumentów.5. Wysyłanie korespondencji.6. Obsługa komputera i telefonu.7. Przygotowanie projektów pism i decyzji.8. Sporządzanie sprawozdań.9. Przygotowywanie dokumentacji do archiwum.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Łęczyca (łódzkie)

KSIĘGOWY - od 4 000 PLN

- księgowanie i kontrola dok. KPiR, ryczałt- sporządzanie deklaracji podatkowych
Barbara Gawlikowska-Półtorak Biuro Rachunkowe LEX - 2019-10-18 - Przeworsk (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca sklep z odzieżą Zielone Tarasy - bielizna stoisko na przeciwko Monnari.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ORAZ DRÓG GMINNYCH. - od 2 500 PLN

wg stanowiska. Wszelkie informacje dot. procedury naboru znajdują się na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl w zakładce konkursy i nabory na stanowiska
Urząd Gminy Kolno - 2019-04-19 - Kolno (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA AUTOTRANSPORTERA - od 7 000 PLN

prowadzenie autotransportera,załadunek i rozładunek samochodów osobowych,
Adampol S.A. - 2018-12-20 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 100 PLN

1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE W LESZNIE - od 2 800 PLN

Zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji i korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2019-07-01 - Leszno (wielkopolskie)

OPERATOR MYJNI - 2 100 - 3 000 PLN

Mycie zewnętrzne samochodów, sprzątanie wnętrz samochodów, woskowanie lakieru, pranie tapicerek, czyszczenie i konserwacja tapicerek skórzanych, polerowanie mechaniczne lakieru, glinkowanie
RJ SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

1) obsługa komputera oprogramowanie SUBIEKT2) wypisywanie WZ3) wystawianie faktur zakupu4) wystawianie faktur sprzedaży, WZ, PARAGONÓW5) zamawianie towaru6) przygotowywanie ofert handlowych7) obsługa drukarki, terminala płatniczego, kasy fiskalnej, ksero8) podliczanie klientów9) bezpośrednia obsługa klienta10) telefoniczna obsługa kontrahentów
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pępowo (pomorskie)

PLASTYK - 997,4 PLN

x
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Sieniawa (podkarpackie)


Wybierz powiat