STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1) w zakresie obsługi Rady Miasta:a) obsługa sesji Rady Miasta - dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz innym osobom materiałów z obrad, prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty, przekazywanie uchwał właściwym organom, publikacja i rejestracja uchwał, publikacja imiennych głosowań radnych, rejestrowanie i przekazywanie uchwał właściwym jednostkom, obsługa techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Departamentem Edukacji i Sportu, Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Departamentem Spraw Obywatelskich,b) obsługa stałych Komisji Rady - wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia Komisji, sporządzanie protokołów, przekazywanie wniosków i opinii odpowiednim organom oraz ich ewidencjonowanie,c) w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady Miasta oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego, przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej Komisji - zleconych przez Przewodniczącego Rady, przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji, organizowanie, obsługa techniczna i protokołowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę, współudział w pracach związanych z wyborami Prezydenta, Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum, przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji, podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi, prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta, a także ich rejestru, organizowanie lub prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach będących przedmiotem postępowania skargowego, przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego oraz radnych Rady Miasta, a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem, prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych pomiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami, a także dokumentacji w tym zakresie, tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Rady Miasta, Komisji, prac związanych z wyborami Prezydenta, Sejmu i Senatu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych,d) obsługa Rad Osiedli organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej Radom Osiedli, prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków zgłoszonych przez Rady Osiedli do załatwienia odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich terminowym załatwianiem oraz ich ewidencjonowanie, współudział w pracach związanych z wyborami do Rad Osiedli.2) archiwizacja dokumentacji kategorii A,3) archiwizacja dokumentacji kategorii B,4) dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,5) samokontrola na stanowisku pracy,6) przestrzeganie zasad współżycia społecznego.

Data publikacji: 2020-05-15

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) w zakresie obsługi Rady Miasta:a) obsługa sesji Rady Miasta - dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz innym osobom materiałów z obrad, prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty, przekazywanie uchwał właściwym organom, publikacja i rejestracja uchwał, publikacja imiennych głosowań radnych, rejestrowanie i przekazywanie uchwał właściwym jednostkom, obsługa techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Departamentem Edukacji i Sportu, Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Departamentem Spraw Obywatelskich,b) obsługa stałych Komisji Rady - wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia Komisji, sporządzanie protokołów, przekazywanie wniosków i opinii odpowiednim organom oraz ich ewidencjonowanie,c) w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady Miasta oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego, przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej Komisji - zleconych przez Przewodniczącego Rady, przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji, organizowanie, obsługa techniczna i protokołowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę, współudział w pracach związanych z wyborami Prezydenta, Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum, przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji, podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi, prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta, a także ich rejestru, organizowanie lub prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach będących przedmiotem postępowania skargowego, przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego oraz radnych Rady Miasta, a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem, prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych pomiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami, a także dokumentacji w tym zakresie, tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Rady Miasta, Komisji, prac związanych z wyborami Prezydenta, Sejmu i Senatu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych,d) obsługa Rad Osiedli organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej Radom Osiedli, prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków zgłoszonych przez Rady Osiedli do załatwienia odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich terminowym załatwianiem oraz ich ewidencjonowanie, współudział w pracach związanych z wyborami do Rad Osiedli.2) archiwizacja dokumentacji kategorii A,3) archiwizacja dokumentacji kategorii B,4) dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,5) samokontrola na stanowisku pracy,6) przestrzeganie zasad współżycia społecznego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo lub administracja

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, organów powiatu

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość zagadnień samorządowych oraz z zakresu prawa administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
umiejętność pracy z zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY 2 stanowiska ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Biurze Rady Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.43.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku: prawo lub administracja.2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań,5) znajomość zagadnień samorządowych oraz z zakresu prawa administracyjnego,6) znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, organów powiatu,7) znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, 8) umiejętność pracy z zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, 9) biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) w zakresie obsługi Rady Miasta:a) obsługa sesji Rady Miasta - dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz innym osobom materiałów z obrad, prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty, przekazywanie uchwał właściwym organom, publikacja i rejestracja uchwał, publikacja imiennych głosowań radnych, rejestrowanie i przekazywanie uchwał właściwym jednostkom, obsługa techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Departamentem Edukacji i Sportu, Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Departamentem Spraw Obywatelskich,b) obsługa stałych Komisji Rady - wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia Komisji, sporządzanie protokołów, przekazywanie wniosków i opinii odpowiednim organom oraz ich ewidencjonowanie,c) w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady Miasta oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego, przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej Komisji - zleconych przez Przewodniczącego Rady, przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji, organizowanie, obsługa techniczna i protokołowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę, współudział w pracach związanych z wyborami Prezydenta, Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum, przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji, podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi, prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta, a także ich rejestru, organizowanie lub prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach będących przedmiotem postępowania skargowego, przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego oraz radnych Rady Miasta, a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem, prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych pomiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami, a także dokumentacji w tym zakresie, tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Rady Miasta, Komisji, prac związanych z wyborami Prezydenta, Sejmu i Senatu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych,d) obsługa Rad Osiedli organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej Radom Osiedli, prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków zgłoszonych przez Rady Osiedli do załatwienia odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich terminowym załatwianiem oraz ich ewidencjonowanie, współudział w pracach związanych z wyborami do Rad Osiedli.2) archiwizacja dokumentacji kategorii A,3) archiwizacja dokumentacji kategorii B,4) dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,5) samokontrola na stanowisku pracy,6) przestrzeganie zasad współżycia społecznego.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,60 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 maja 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Biurze Rady Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 14 maja 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-05-14KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 maja 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.43.2020.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 15.05.2020

Oferta pracy ważna do: 25.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8cad2ae0f0a3c91de62685692c1e29d5

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - od 2 800 PLN

obsługa wózka widłowego, przyjęcie towaru z produkcji i załadunek, praca ze skanerem, kontrola stanów magazynowych, utrzymanie czystości i porządku.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-18 - Albertów (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (PREFEROWANI PANOWIE) - JASIN K/SWARZĘDZA - od 3 366 PLN

Prace produkcyjne, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI K/M - od 2 800 PLN

Zatrudniony pracownik:- zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-06-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK W ODDZIALE ZAPOBIEGAWCZEGO NADZORU SANITARNEGO - od 2 250 PLN

Sporządzanie projektów decyzji postanowień opinii związanych z działalnością oddziału zapobiegawczego nadzoru sanitarnego, udział w dopuszczaniu do użytkowania obiektów budowlanych oraz w kontrolach jednostek podległych, współudział w sporządzaniu sprawozdań opisowych i statystycznych
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W ŁODZI - 2018-12-17 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH (NR 0814) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 400 PLN

Odkurzanie wykładzin i obić tapicerskich, mycie urządzeń sanitarnych, mycie posadzek, pastowanie i froterowanie podłóg.
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2020-01-03 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)

KOSMETYCZKA K/M - od 2 300 PLN

wykonywanie zabiegów kosmetycznych.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Warszawa (mazowieckie)

UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W KUCHNI HOTELOWEJ. (BEST WESTERN PREMIER HOTEL FORUM) - od 13 PLN

- Utrzymywanie czystości w kuchni hotelowej. Współpraca z szefem kuchni.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 12:00-24:00 + sobota, niedziela. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w pracy na kuchni na stanowisku pomocy kuchennej, ale niekoniecznie. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-721-11-40, 784-036-204) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy (ul. Bytkowska 1 A, 40-147 Katowice) lub e-mail: biuro (at) bestwesternkatowice.pl
METROPOL HOTEL MAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - 17 - 18 PLN

Obsługa klienta. Przygotowywanie posiłków (burgery - restauracjia typu fast-food). Wydawanie posiłków.Utrzymywanie czystości. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, kolejna na rok, a następnie na czas nieokreślolny.
MAX POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-09-09 - Tychy (śląskie)

SPRZĄTACZKA - 2 500 - 2 800 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; zakres obowiązków: dbanie o porządek i utrzymanie czystości na terenie biura, zgłaszanie zapotrzebowania na środki czystości, zgłaszanie przełożonemu o wszelkich awariach; trzy zmiany (8-16; 10-18; 12-20); miejsce pracy: Gliwice;
PROPOINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-25 - Gliwice (śląskie)

KUCHARZ SUSHI MASTER - od 1 050 PLN

- Przygotowywanie SUSHI. Kontakt z klientem. Rozliczanie zmiany. Składanie zamówień na towar. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.- Miejsce wykonywania pracy na ternie całej Polski w różnych punktach gastronomicznych według potrzeb: Katowice, Jaworzno, Zabrze, Sosnowiec, Kraków, Poznań, Częstochowa, Gdańsk, Wrocław, Bytom.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 9:00-21:00 + soboty: 9:00-21:00 + niedziela: 9:00-21:00. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku Kucharza Sushi Master. Wymagana umiejętność przygotowywania, kręcenia SUSHI.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO OBSŁUGI SPRAWOZADWCZO - INFORMATYCZNEJ - od 2 500 PLN

Wykształcenie min. średnie o profilu informatycznym; mile widziane doświadczenie, ale nie jest wymagane; realizacja polityki bezpieczeństwa informatycznego w Banku; zarządzanie obszarem IT Banku; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOŚNICOWICACH - 2016-10-13 - Sośnicowice (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY- SORTOWNIA ODPADÓW - od 2 600 PLN

sortowanie odpadów;dbanie o porządek na terenie firmy;
METALIKA RECYCLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-29 - Rawicz (wielkopolskie)

STANOWISKO PRASOWALNICZE - od 2 000 PLN

prasowanie elementów odzieży
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Bieżące utrzymanie dróg i ulic
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 3 000 PLN

Obowiązki pomocnika elektryka
D&H INNOVATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-05 - Niezabyszewo (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 400 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-03-29 - Żary (lubuskie)

ELEKTRYK - od 2 500 PLN

- codzienna kontrola i dbałość o obiekt i wszystkie urządzenia,- nadzór nad sprawnym usuwaniem ewentualnych usterek i awarii,- utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji,- współpraca z podwykonawcami i dostawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych,- przygotowywanie raportów.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Ropczyce (podkarpackie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI - od 3 000 PLN

Prowadzenie sprawy technicznych i eksploatacyjnych budynków.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KRAKOWIAK - 2019-05-09 - Kraków (małopolskie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 600 PLN

pomoc w produkcji pieczywa, segregacja pieczywa
kontakt przez PUP - 2020-01-31 - Piaseczno (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Praca w warsztacie samochodowym, praca przy wymianie oleju, klocków hamulcowych, naprawa i wymiana opon
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Podrzecze (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Sprawdzanie i segregowanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego, przygotowywanie dokumentów zapłaty za dostawy,, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami, uzupełnianie formularzy podatkowych, archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Końskie (świętokrzyskie)

OSOBA DO SPRZĄTANIA - od 2 633 PLN

Maszynowe, ręczne mycie posadzekSprzątanie pomieszczeń biurowych oraz sanitarnych
"DAKO SERVICES" Sp. z o.o. - 2020-03-17 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Sprawozdania do Marszałka Wojewódzkiego i WIOŚ;Informacje do Urzędów Gminy z ilości i rodzaju odebranych odpadów;Prowadzenie ewidencji odpadów;śledzenie aktów prawnych związanych z ochroną środowiska;Prowadzenie korespondencji związanej z ochroną środowiska
Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. Żary - 2016-05-30 - Żary (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg zakresu czynnosci
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW ORGANIZACYJNYCH - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI NA RZECZ SKARBU PAŃSTWAW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 600 PLN

Zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-04-16 - Chełm (lubelskie)