STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH K/M

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2019-11-19

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
11 Listopada 15a, 03-446 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie: od 2800 zł brutto.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. obsługi płatników składek i ubezpieczonych należy m.in.: bezpośrednia obsługa płatników i ubezpieczonych na Sali Obsługi Klientów, udzielanie informacji, pomoc w wypełnieniu formularzy, pomoc w wyjaśnieniu spraw obsługiwanych przez ZUS. WYMAGANIA FORMALNE NIEZBĘDNE - wykształcenie średnie WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 3.12.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania II Oddziału ZUS w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę - rozwój zawodowy - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną - nadesłanych dokumentów nie zwracamy - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat Warszawa Praga Północ ul. 11 Listopada 15 a 03-446 Warszawa SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w ogłoszeniu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Podskarbińska

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 20.11.2019

Oferta pracy ważna do: 03.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?582dbfe0cd043f8db4767596b96e8588

Podobne oferty pracy

AUTOMATYK(NR 7901) - od 22 PLN

wykonywamie prac w zakresie automatyki przemysłowej
ASTORGA AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ Z UPRAWNIENIAMI - od 2 900 PLN

wykonywanie prac spawalniczych przy aluminium, dbanie o wysoką jakość wykonywanych produktów
ALUNA INTERNATIONAL AND DEVELOPMENT GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Bytkowo (wielkopolskie)

KAMIENIARZ DO PRZYUCZENIA - od 1 750 PLN

prace fizyczne w zakładzie kamieniarskim
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Bronisin Dworski (łódzkie)

STANOWISKO PEDICURE - od 2 100 PLN

Prowadzenie stanowiska pedicure
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bytów (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ - od 2 250 PLN

SELEKCJA ZWIERZĄT POD WZGLĘDEM PŁCI, STANU ZDROWIA ORAZ GOTOWOŚCI DO SPRZEDAŻY, PRACA PRZY KARMIENIU, ROZSADACH ZWIERZĄT ORAZ POMOCY PRZY ZAŁADUNKU ZWIERZĄT
GOODVALLEY AGRO S.A. - 2019-10-07 - Koczała (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY W OGRODNICTWIE - od 2 250 PLN

Prace pomonicze przy nasadzaniu roślin, prace w ogrodzie.
Centrum Ogrodnicze CYPRYSIK Zuzanna Antoniak - 2019-10-07 - Nowe Iganie (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

spotkania z klientami pochodzenia chińskiego lub wietnamskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNYCH, FINANSOWYCH I LOGISTYCZNYCH W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań organizacyjnych, finansowych i logistycznych wydziału..Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału; prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; prowadzenie ewidencji pracy wydziału; archiwizowanie dokumentacji wydziału; prowadzenie ewidencji umów i porozumień oraz ich rozliczanie; współdziałanie z KMPSP w Słupsku w zakresie realizacji ich budżetu oraz rozliczania zawartych umów; prowadzenie ewidencji i spraw w zakresie prowadzonych kontroli; prowadzenie budżetu wydziału; prowadzenie spraw inwestycyjnych; zaopatrywanie wydziału w niezbędne druki, sprzęt, wyposażenie oraz materiały piśmienne, prowadzenie właściwej gospodarki w tym zakresie; udział w rozwinięciu i zabezpieczaniu elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzanie stanów nadzwyczajnych oraz osiąganie stanów gotowości obronnej państwa; prowadzenie ewidencji zgromadzeń na terenie miasta, przyjmowanie zawiadomień w tym zakresie; sporządzanie sprawozdań z programów bezpieczeństwa realizowanych na terenie miasta; obsługa administracyjna Komisji Bezpieczeństwa i Porządku miasta Słupska; współpraca z organizacjami porządkowymi; prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; przygotowywanie ofert i zapytań w ramach zamówień publicznych; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań i zestawień; współdziałanie z Wydziałami Urzędu Miejskiego i samodzielnymi stanowiskami, Komisją Porządku Publicznego i Planowania Przestrzennego Rady Miejskiej w Słupsku, służbami i inspekcjami, jednostkami organizacyjnymi oraz innymi instytucjami i przedsiębiorstwami miasta a także Siłami Zbrojnymi.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-28 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA TAXI - od 1 850 PLN

Przewóz osób.Praca na umowe zlecenie w godz. 7-19, 19-7 na terenie Kołobrzegu i okolic.
F.U.H. SIGMA PARTNER ANNA LUBIENIECKA - 2016-06-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - od 3 200 PLN

Między innymi: sprzedaż towrów różnego rodzaju: odzieży, pościeli, firan.Przygotowywanie dostaw, zamówień i towarów do sprzedaży.Rozliczanie reklamacji. Inkasowanie należności za towary oraz rozliczanie.Praca na 1/1 etatu.Godz. pracy od 6-14.
Le Hoang Nam - 2019-12-30 - Rzgów (łódzkie)

STANOWISKO DO POMIARU I REGULACJI GEOMETRII KÓŁ - od 2 000 PLN

pomiar i regulacja geometrii kół samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ostrołęka (mazowieckie)

ŚLUSARZ LAMINATOR - od 1 850 PLN

Produkcja elementów z tworzyw sztucznych.Wymagania:- wykształcenie zasadnicze zawodowe,- staż pracy minimum 5 lat,- zdolności manualne.
Kurotec-Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Kozielice (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY FERM DROBIU - od 15 PLN

obsługa fermy drobiu
FERMY DROBIU Rajmund Wocka - 2018-12-18 - Opole (opolskie)

MONTER KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - od 2 250 PLN

Montaz konstrukcji budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA PALIW PŁYNNYCH I GAZU - od 2 250 PLN

sprzedawca paliw płynnych i gazu
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Prostki (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK DYSTRYBUCJI POSIŁKÓW - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
SOPRA SP. Z O.O. - 2017-05-02 - Łódź (łódzkie)

PIEKARZ - od 1 125 PLN

produkcja piekarza
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Lgota-Nadwarcie (śląskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 15 PLN

zakup materiałów i wyrobów u tamilskich dotawców, wspomaganie pracy tamilskich handlowców
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

Prace magazynowe, przygotowywanie wysyłek, pakowanie towaru, przyjmowanie dostaw.
S-A-M Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Rzuchów (śląskie)

KUCHARZ - od 2 600 PLN

wykształcenie zawodowe - kucharzprzygotowywanie posiłków2 zmiany: 6-14, 10-18
Dom Pomocy Społecznej w Psarach - 2017-12-12 - Psary (wielkopolskie)

SPAWACZ - 4 000 - 8 000 PLN

Spawanie konstrukcji typu offshore, praca na hali
A&K Budownictwo - 2018-12-07 - Gdynia (pomorskie)

PROJEKTANT (OBSŁUGA MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE) - od 3 000 PLN

projektowanie, ustawianie i obsługa maszyn sterowanych numerycznie
BŁYSKAL JANUSZ "GRANITY BŁYSKAL" - 2018-11-16 - Parcele Łomskie (mazowieckie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 2 000 PLN

1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,8) kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,9) ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,10) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,11) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,12) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,
Urząd Miasta Chełm - 2017-09-07 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO PRACYDS. ARCHIWUMW DZIALE- ARCHIWUM ZAKŁADOWEW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)

STOLARZ - od 13,7 PLN

Praca przy produkcji łóżek drewnianych, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Niemstów (dolnośląskie)

AUTOMATYK R25/2592-384/19 - od 3 000 PLN

- obsługa i serwis aparatury kontrolno - pomiarowej na instalacjach przemysłowych- montaż szaf sterowania, rozdzielnic AKPIA i NN
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 000 PLN

Sprzedaż, przygotowanie stoiska, drobne prace artystyczne.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zamość (lubelskie)

KSIĘGOWA - od 2 500 PLN

Samodzielne prowadzenie księgowości firmy. Wysokośc wynagrodzenia do uzgodnienia.
ALFA IZORED SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Reda (pomorskie)


Wybierz powiat