STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I WINDYKACJI NALEŻNOŚCI NIEPODATKOWYCH Sulików oferta pracy URZĄD GMINY SULIKÓW


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I WINDYKACJI NALEŻNOŚCI NIEPODATKOWYCH

Wynagrodzenie: 2 300 - 3 000 PLN

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej gminy jako organu.2.Prowadzenie księgowości analitycznej dochodów gminy w zakresie: użytkowania wieczystego nieruchomości, zajęcia pasa drogowego, najmu i dzierżawy, sprzedaży nieruchomości, itp.3.Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.4.Miesięczne uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną.5.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.6.Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu oraz wykonania budżetu.

Data publikacji: 2019-02-13

Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)

Pracodawca: URZĄD GMINY SULIKÓW

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej gminy jako organu.2.Prowadzenie księgowości analitycznej dochodów gminy w zakresie: użytkowania wieczystego nieruchomości, zajęcia pasa drogowego, najmu i dzierżawy, sprzedaży nieruchomości, itp.3.Prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.4.Miesięczne uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną.5.Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.6.Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu oraz wykonania budżetu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I WINDYKACJI NALEŻNOŚCI NIEPODATKOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
specjalizacja rachunkowość budżetowa; doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej, predyspozycje osobowościowe: rzetelność, terminowość, dokładność, umiejętność pracy w zespole; znajomość zagadnień związanych z przepisami: ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY SULIKÓW

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Adres pracodawcy:
Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys zawodowy /CV/ - odręcznie podpisany, list motywacyjny - odręcznie podpisany, wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie określony w załączniku Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika; kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; kserokopie świadectw pracy; kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach; oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000); oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Sulikowie; oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: zgorzelecki

Gmina pracodawcy: Sulików

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sulików

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 13.02.2019

Oferta pracy ważna do: 22.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

LAKIERNIK - od 2 100 PLN

lakierowanie samochodówgodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI GMINNYCH - od 3 000 PLN

Zakres zadań:1. Prowadzenie robót inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Gminęw zakresie budownictwa na wszystkich etapach procesu inwestorskiego.2. Realizacja obowiązkowych przeglądów obiektów budowlanych Gminy (placezabaw, świetlice, budynki mieszkaniowe), prowadzenie książek obiektówbudowlanych.3. Realizacja zadań w zakresie budowy, eksploatacji i konserwacji oświetlenia naterenie Gminy.4. Nadzór i realizacja wniosków w ramach funduszu sołeckiego oraz innychwniosków.5. Nadzór techniczny nad planowaniem i wykonywaniem budowli ochronnychi urządzeń specjalnych.6. Koordynacja i sprawdzanie pod względem merytorycznym inwestycjiprowadzonych przez zewnętrznego inspektora nadzoru powiernika.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnegoetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, bezpośredni kontakt interesantami,obsługa komputera, wyjazdy w teren.Godz. pracy: 7.30-15.30, środa do 17.00, w piątek do 14.00.
Urząd Gminy Ustka - 2019-03-19 - Ustka (pomorskie)

REFERENT DS SPRZEDAŻY (OS. NIEPEŁNOSPRAWNA) - od 2 000 PLN

Obsługa klientów spółki, pozyskiwanie nowych kontrahentów w branży części do klimatyzacji samochodowej
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)

KONSTRUKTOR ELEKTRYK - od 4 500 PLN

Podstawowy zakres obowiązków:- tworzenie dokumentacji elektrycznej w środowisku CAE Eplan P8,- dobór aparatury sterowniczej i kabli,- opracowywanie zamówień.Wymagania:- wykształcenie wyższe o kierunku automatyka i elektronika lub elektrotechnika,- znajomość języka angielskiego - co najmniej w zakresie podstawowym.Dodatkowym atutem będzie:- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,- znajomość programu Eplan P8,- znajomość pakietu MS Office,- posiadanie uprawnień SEP,- prawo jazdy kat. "B".
Design Technologies International "D.T. I" Sp. z o. o. - 2018-12-06 - Racibórz (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

Przyjmowanie, składanie, wydawanie, kompletowanie towaru na magazynie.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Opatówek (wielkopolskie)

OPERATOR WTRYSKARKI - od 2 100 PLN

prace oprzy maszynie, polerowanie wyrobów gotowych,darmowy dowóz na trasie piła - Ujście
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Ujście (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

Sprzedaż kosmetyków, obsługa programu sprzedażowego CDN OPTIMA
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Łagów (dolnośląskie)

ELEKTROMONTER (O) - od 1 850 PLN

prefabrykacja szaf sterowniczych i rozdzielnic nn; montaż systemów sterowania na maszynach i urządzeńiach; serwis i naprawy bieżące; modernizacje
Servitech Engineering Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

krojenie materiałów na produkcji, wypychanie watą szklaną, pakowanie, pikowanie, znajomość czytania rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Syców (dolnośląskie)

STANOWISKO DS.WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MONI ST FP (M) - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Łódź (łódzkie)

NAPEŁNIACZ ODBIORNIKÓW GAZU PROPAN-BUTAN, OBSŁUGA STACJI LPG - 997,4 PLN

wymiana butli napełnionych gazem próżnych na pełne, ocena stanu instalacji gazowej przeznaczonej do tankowania pojazdów gazem płynnym.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa samochodów osobowych i ciężarowych
Z.H.U. "AUTOCOMPLEX" Radosław Dunal - 2016-12-08 - Tarłów (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 1 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/650.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-28 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJW REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z administracją i gospodarką magazynową Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych zadań należeć będzie: przyjmowanie do magazynu Urzędu zakupionego towaru; wydawanie materiałów z magazynu na podstawie zatwierdzonego dokumentu RW; prowadzenie rejestru druków PZ i RW; zabezpieczenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, artykuły higieniczne oraz artykuły spożywcze; prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją, wydawaniem oraz zamawianiem druków w tym druków ścisłego zarachowania; wnioskowanie o przydział dla pracowników obsługi Urzędu ubrań roboczych, zgodnie z tabelą przydziału, a także zabezpieczenie i ewidencjonowanie zakupionej ochronnej odzieży roboczej na kartach BHP; wydawanie nowego sprzętu komputerowego z magazynu Urzędu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INSTYTUCJONALNYM WYDZ. MONIT. ST(FP) M - 997,4 PLN

porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 2 100 PLN

przygotowuje mieszanki betonowe, siatki i szkielety zbrojeniowe oraz wykonuje elementy betonowe i żelbetonowe w różnych obiektach budowlanych przy zastosowaniu narzędzi i maszyn do robót betoniarskich i zbrojarskich
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Przeworsk (podkarpackie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ BEZ LICENCJI - od 1 850 PLN

Ochrona stacjonarna zakładu
CLAR SYSTEM S. A. - 2015-12-11 - Września (wielkopolskie)

TECHNOLOG - 2 500 - 3 000 PLN

technolog - pisanie programów na maszyny CNC. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne kierunek mechaniczny.Mile widziane doświadczenie zawodowe.
FAMUR S.A. Systemy Ścianowe NOWOMAG Oddział w Nowym Sączu - 2017-01-30 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - od 16 PLN

pakowanie blistrów do kartoników
FULL JOB POLSKA Sp. z o.o. Sp.Kom - 2017-10-23 - Wysogotowo (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 600 PLN

Mycie warzyw. Pomoc na zmywaku. Przygotowywanie pół produktów.
"CZARNA GÓRA APARTAMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOTEL MORAWA' SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-14 - Stara Morawa (dolnośląskie)

PRACOWNIK SERWISOWY - od 2 100 PLN

Utrzymanie czystości powierzchni pomieszczeń, wyposażenia i sprzętów. Mycie i dezynfekcja podłóg, ścian i innych powierzchni oraz wyposażenia szpitalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami. Zmiana bielizny pościelowej i jej transport do pomieszczeń przechowywania bielizny brudnej. Transport i dystrybucja posiłków.
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 11,5 PLN

praca na kuchni, na kasie, prace porządkowe
P. H. U. "NIKE" DARIUSZ WOJTASIAK - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz poszukującego pracy, obsługa poczty elektronicznej, telefonu, korespondencji, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych
"AJG" Security Technology Sp z o.o. - 2017-07-20 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW Z INDII - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWID. I ŚWIADCZEŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCJI- MONTER - od 2 200 PLN

praca na linii produkcyjnejkontrola jakościowa wyrobumontaż elementów zgodnie ze zleceniem produkcyjnym
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PAKOWACZ/KA - od 12 PLN

Pakowanie wyrobów kosmetyczno-higienicznych w kartoniki i opakowania zbiorcze.
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)

KWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY - od 2 000 PLN

Ochrona obiektów instytucji(urzędów ) na terenie miasta Brzeg
Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony AGAR - 2017-07-18 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat