SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji

Stanowisko: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 01.10.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl

Data publikacji: 2019-09-12

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków, w szczególności:- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,- opracowywanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń, itp.,- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełenienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.),- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego, - uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego,- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania,- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac,- szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych,- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów,- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji.Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert:- wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu,- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia: 01.10.2019 r. do godziny 15.30.- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji,- aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.Dodatkowych informacji udziela:p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.plUmowa na czas określony, praca w sytemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: ul. Strzegomska 49, Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel.71 782 35 18 w godz. 9:00 - 14:00 lub mail: ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OFFICE I WINDOWS

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i internetu

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9 - 14

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 12.09.2019

Oferta pracy ważna do: 01.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72c951ab03b48a9e4c7fbbd5ca63f9d3

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. UX/UI - od 8 400 PLN

zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI SIECI WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNEJ - 3 500 - 3 900 PLN

Dbanie o właściwą eksploatację sieci wod.-kan. obsługiwanej przez spółkę. Prace przy organizowaniu i koordynowaniu zadań związanych z planowanymi pracami i procesem usuwania awarii.
WOLBROMSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Wolbrom (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Łebieniec (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ANIMACJI KULTURY - od 2 250 PLN

Prowadzenie i organizacja zajęć z zakresu animacji społeczno-kulturalnej, pozyskiwanie sponsorów, udział w tworzeniu projektów- wniosków do fundacji urzędów itp. współtworzenie kalendarza imprez kulturalnych dla instytucji, pomoc przy organizacji imprez kulturalno-oświatowych realizowanych przez instytucję, przygotowywanie informacji prasowych, komunikatów i relacji fotograficznych, odpowiedzialność za redakcje i oprawę graficzną treści w mediach społecznościowych, koordynowanie pracy Uniwersytetu Trzeciego Wieku.
Chełmiński Dom Kultury - 2019-03-21 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY-PRACOWNIA TEATRALNO-TANECZNA - od 2 100 PLN

Prowadzenie zajęć terapeutycznych /teatralno-tanecznych/ z 5-ma osobami dorosłymi niepełnosprawnymi uczestnikami WTZ
Polskie Tow. Walki z Kalectwem Oddział w Przemyślu - 2018-01-12 - Korytniki (podkarpackie)

MONTER STOLARKI ALUMINIOWEJ/FASADY - od 2 250 PLN

monter stolarki aluminiowej/fasady
Alu-Tech Piotr Mroczek - 2019-01-02 - Siedlin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

Sprzedaż maszyn na kraje arabskie i Bliskiego Wschodu. Dokumentacja sprzedaży w języku arabskim.
NAPRAWA I HANDEL MASZYNAMI ROLNICZYMI MAREK SIEDLECKI - 2019-05-28 - Mazurki (podlaskie)

SEKRETARKA (NR 0641) - od 2 300 PLN

• obsługa poczty elektronicznej i korespondencji• wprowadzanie danych do komputera• redagowanie pism, komunikatów, ankiet i instrukcji wewnętrznych• drukowanie, kopiowanie, skanowanie i kompletowanie dokumentów• przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów, łączenie rozmów• organizacja zebrań, konferencji, spotkań służbowych, serwisu urządzeń• serwowanie poczęstunku dla gości firmy• prowadzenie terminarza spotkań i zadań• wyjazdy służbowe do urzędów, klientów oraz oddziału w Poznaniu• sporządzanie raportów i protokołów wg instrukcji• przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonych• zaopatrywanie biura w materiały biurowe i spożywcze• dbałość o porządek w biurze i samochodach firmowych
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska - 2018-02-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 1 125 PLN

Koordynowanie procesów transportowych. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
AUTOLOGIST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO -KADROWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie i administrowanie akt pracowniczych oraz kartotek urlopowychRozliczanie czasu pracySporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychKoordynowanie dokumentacji z zakresu BHPSporządzanie zestawień oraz raportów sprawozdań finansowychProwadzenie powierzonego obszaru księgowości w zakresie rozliczeń, fakturowania, ewidencji oraz innych dokumentów księgowo-rachunkowychProwadzenie bieżących rozliczeń z zakresu wykonywanych usług medycznych .
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, przygotowywanie wycen, kosztorysów, ofert handlowych. Praca w godzinach: 10.00-17.00. Branża budowlana (sprzedaż ogrodzeń, bram, itp). www.zawada.slask.pl.
F.H.U. JANUSZ ZAWADA Sosnowiec - 2016-08-30 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

obsługa klientów korzystających z dwóch sklepów interetowych, a także platform aukcyjnych i ogłoszeniach w internecie, prowadzenie działań wsparcia sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych, obsługa techniczna e-handlu, telefoniczna obsługa obecnych i potencjalnych klientów firmy, przygotowanie produktów do wysyłki, pakowanie produktów i prowadzenie ewidencji paczek wysyłanych, koordynacja pracy zewnętrznych form kurierskichm ewidencja rachunków za orzesłane towary.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Krzczonów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH - od 4 255 PLN

Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

PROWADZENIE EWIDENCJI PRACOWNIKÓW (TECZEK OSOBOWYCH OD ZATRUDNIENIA DO ZWOLNIENIA PRACOWNIKA) USTALANIE WYNAGRODZEŃ ZA CZAS PRACY , CHOROBY, URLOPU ITD, SPRAWOZDANIA GUS, PISMA DO SĄDU , PIP,KOMORNIK,ZUS ITP , CZAS PRACY ,PEFRON NALICZANIE OPŁAT, SPRAWY PRACOWNICZE W FIRMACH POWYŻEJ 20 OSÓB
SUBSIDIUM sp.z o.o. - 2016-11-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 780 PLN

Dziąłania marketingowe firmy: promowanie produktów i usług z oferty firmy realizowanie projektów marketingowych poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów lub usług prowadzenie analiz i badań rynku – w tym działań konkurencji, i innych działań mających wpływ na wizerunek firmy, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych, organizacja targów i innych imprez wystawienniczych, obsługa strony www, itp.
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 13,7 PLN

- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami
PHU Masterclean - 2018-08-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REJESTRACJI I ADMINISTRACJI SZKÓD - od 2 000 PLN

rejestracja i archiwizacja szkód,nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregacja i weryfikacja,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,koordynacji pracy kancelarii ze wszystkimi pracownikami,sporządzanie i redagowanie pism,przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,zajmowania się sprawami organizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania kancelarii.
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 062 - 3 923 PLN

Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-06-18 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

obsługa klienta, sprzedaż towarów i usług (salon ORANGE)
TELL SP. ZO.O. - 2016-03-30 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 14 PLN

sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,realizacja planów sprzedażowych,budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
LeasingTeam Group - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA 76A - od 2 100 PLN

przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)


Wybierz powiat