SPECJALISTA DS. REJESTRACJI I ADMINISTRACJI SZKÓD Wałcz oferta pracy RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REJESTRACJI I ADMINISTRACJI SZKÓD
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja i archiwizacja szkód,nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregacja i weryfikacja,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,koordynacji pracy kancelarii ze wszystkimi pracownikami,sporządzanie i redagowanie pism,przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,zajmowania się sprawami organizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania kancelarii.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoska 73, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rejestracja i archiwizacja szkód,nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregacja i weryfikacja,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,koordynacji pracy kancelarii ze wszystkimi pracownikami,sporządzanie i redagowanie pism,przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,zajmowania się sprawami organizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania kancelarii.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia po okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. REJESTRACJI I ADMINISTRACJI SZKÓD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania:wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)doświadczenie na stanowisku obsługi klienta oraz w kontroli obiegu dokumentacji,dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,bardzo dobra organizacja pracy własnej,wysokie zaangażowanie w pracę,miłe i pozytywne nastawienie do pracy i otoczenia firmy,biegła obsługa programów MS Office i urządzeń biurowych,znajomość ubezpieczeń oraz likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Bydgoska 73, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informujemy, że nie zwracamy przesłanych dokumentów oraz zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej adnotacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Return Kancelaria Odszkodowawacza sp. z o.o. (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Return Kancelaria Odszkodowawacza sp. z o.o. do celów rekrutacyjnych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Ulica pracodawcy: Bydgoska
Numer budynku pracodawcy: 73
Profil działalności pracodawcy:
Return Kancelaria Odszkdowawcza Sp. z o.o. jest firmą wspierającą osoby fizyczne wzakresie dochodzenia odszkodowań od firm ubezpieczeniowych. Wspieramy poszkodowanych w wypadkach oraz bliskich osób poszkodowanych w uzyskaniu odszkodowań oraz świadczeń wynikających ze szkody, np. rent i zadośćuczynień.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 04.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
 realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży produktów firmy, kompleksowa obsługa klientów, bieżąca współpraca z istniejącymi klientami, poszukiwanie nowych klientów, analiza rynku produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
 Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2018-07-12 - Strzegom (dolnośląskie)
 
 Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
 CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
 
 współpraca z klientami firmy w zakresie wspeierania działań eksportowych, wspólpraca z dziełem marketingu, administracji sprzedazy, obsługi klienta, zarządemPraca w Białymstoku
 MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
 
 sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
 WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Kostrza (dolnośląskie)
 
 Współpraca z dostawcami. Prowadzenie negocjacji cenowych, poszukiwanie nowych dostawców, produktówpraca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
 BTG SP.Z O.O - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
 
 POLSKA FIRMA MW POWER SEKTORA B2B Z UGRUNTOWANĄ POZYCJĄ NA RYNKU, DZIAŁAJĄCA W BRANŻACH: CCTV, SSWIN, AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ, ZASILANIA LED, ZASILANIA AWARYJNEGO, POSZUKUJE DLA ODDZIAŁU W RZESZOWIE HANDLOWCA. W ZAKRES OBOWIĄZKÓW WCHODZI BUDOWA BAZY NOWYCH KLIENTÓW, OPIEKA NAD KLIENTAMI ROTUJĄCYMI. ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OPIEKA NAD MAGAZYNEM PODRĘCZNYM ODDZIAŁU.DO PENSJI PODSTAWOWEJ, DOLICZANA JEST PROWIZJA W WYSOKOŚCI 2% OBROTU NETTO.
 MWS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Rzeszów (podkarpackie)
 
 sporządzanie listy materiałowej na podstawie dokumentacji technicznej, koordynacja zamówień materiałowych, sprawdzanie, dopilnowanie zgodności wykonanych detali z rysunkiem technicznym, umiejętność zarządzania zespołem pracowników, umiejętność pracy w grupie.
 ALDORA - 2017-06-22 - Grochotów (dolnośląskie)
 
 profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
 PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Janki (mazowieckie)
 
 przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp, przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanychdo pracy/służby, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie analiz stanu bhp, udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadkówprzy pracy/w służbie, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby
 Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)
 
 Nadzór nad kontraktami z odbiorcami i dostawcami towarów, reklamacje, monitoring. Realizacja kontraktów. Pozyskiwanie kontrahentow z krajów Europy Zachodniej oraz Bliskiego Wschodu. Podróze służbowe do ww krajów.
 kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Siestrzeń (mazowieckie)
 
 - obsługa urządzeń biurowych;- przygotowywanie ofert i reklam;- pozyskiwanie nowych klientów;- obsługa systemów rezerwacji i sprzedaży usług turystycznych
 kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
 
 Tworzenie rysunków i dokumentacji technicznych w AutoCad. Organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych. Sporządanie harmonogramów. Przygotowanie dokumentów budowy.
 kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
 
 Brak danych
 kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
 
 przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki napędowej i rozdzielnic energii, projektowanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii, realizacja i wdrażanie układów automatyki napędowej i rozdzielnic energii na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
 ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
 
 bieżąca obsługa klienta, udzielanie informacji o produkcie, tworzenei ofert handlowych i baz danych, pozyskiwanie nowycyh kontrahentów, spotkania z klientami
 Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
 
 prowadzenie biura i administracji- współpraca z Zarządem Spółki oraz zakładem transportu- przygotowywanie raportów i sprawozdań- inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.
 TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-03 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
 
 Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
 PZU na Życie S.A. - 2017-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
 
 jw.
 kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
 
 Obsługa Klienta (również mailowa i telefoniczne) , informacje o ofercie, sprzedaż biletów i towarów, przyjmowanie rezerwacji. Praca w soboty i niedziele
 Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o. - 2017-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
 
 Rozmowa z klientem, doradzenie rozwiązania i dobranie dokumentów do indywidualnej sprawy klienta. Po wcześniejszym szkoleniu, które zapewniamy. Kontakt telefoniczny z klientem i firmą
 VOTUM S.A. - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
 
 j.w.
 kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
 
 wykonywanie zabiegów, obsłóga recepcji SPA
 "ALFA" Jan Majewski, ul. Daleka 125, 82 - 200 Malbork - 2017-05-26 - Malbork (pomorskie)
 
 sprzedaż leków
 HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
 
 realizacja obowiązków służby BHP
 Sea Life sp. z o.o. - 2017-02-01 - Augustów (podlaskie)
 
 Czyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych.
 kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Płock (mazowieckie)
 
 - wypełnianie obowiązków BHP wynikających z przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- prowadzenie szkoleń z zakresu BHP oraz organizacja dodatkowych: p.poż, korzystanie z gaśnic;- wdrożenie zasad oraz obowiązków wynikających z dokumentacji zagrożeń przed wybuchem;- sprawozdawczość z realizacji Near Missów;- wyposażanie pracowników w odzież roboczą oraz środki ochrony indywidualnej;- zarządzanie badaniami lekarskimi pracowników (w tym sanitarno-epidemiologicznymi);- raportowanie do Grupy zdarzeń wypadkowych oraz potencjalnie wypadkowych;- proponowanie oraz realizacja działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa w firmie;- współpraca z organami kontrolnymi;
 Wipak Polska Sp z o.o. - 2018-04-12 - Skarbimierz (opolskie)
 
 szpachlowanie ścian, obróbka gzymsów, nakładanie zapraw gipsowych, tworzenie elementów sztukaterii, montowanie odlewów, tworzenie elementów dekoracyjnych i zdobniczych wnętrz i elewacji budynków,
 kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Słupno (mazowieckie)
 
 opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów eu
 kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
 
 praca z zakresu kadr i płac oraz obsługa sekretariatu w tym:prowadzenie akt osobowych -przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy -sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami-prowadzenie rejestru pism wewnętrznych i zewnętrznych oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów do merytorycznych komórek organizacyjnych
 SPOŁEM DISTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Lublin (lubelskie)
 
 Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy.
 kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)