SPECJALISTA Sopot oferta pracy Uniwersytet Gdański
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie sprawozdań, statystyk, informacji w obszarze umiędzynarodowienia. Koordynacja informacji umieszczanych na stronie internetowej Wydziału w obszarze umiędzynarodowienia. Redagowanie artykułów naukowych w języku angielskim
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: Uniwersytet Gdański
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie sprawozdań, statystyk, informacji w obszarze umiędzynarodowienia. Koordynacja informacji umieszczanych na stronie internetowej Wydziału w obszarze umiędzynarodowienia. Redagowanie artykułów naukowych w języku angielskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sopot
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2019
Data zakończenia pracy: 26.11.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: ukończone studia wyższe na kierunku MBA oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku University Staff w Stanach Zjednoczonych. Praca w godzinach 8:00-12:00
Nazwa pracodawcy: Uniwersytet Gdański
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Bażyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 17.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f68a33d56b39eb6a72527c77e9b05c62
Podobne oferty pracy
kadry, płace, obsługa sekretariatu, poczta
EMET Spółka z o.o. - 2017-12-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie korespondencji, rozmów z klientaomi, współpraca z produkcją, wykonywanie pomiarów i badań na produktach
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Gorlice (małopolskie)
22. Ogólny zakres obowiązków:Korzystanie ze znajomości j. francuskiego czyli dobra rozmowapomiędzy osobami, mająca na celu budowę relacji handlowych b2b.. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-04-10 - Opole (opolskie)
Kreowanie nowoczesnych technik sprzedaży, prezentacja produktów, udział w targach krajowych i zagranicznych, pozyskanie nowych rynków zbytów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Strumiany (małopolskie)
Wykształcenie: pożądane wyższe techniczne; 4 letni staż pracy; szczegółowy zakres obowiązków będzie przedstawiony na rozmowie kwalifikacyjnej, w ramach dodatkowych zadań, preferowane doświadczenie w prowadzeniu spraw: administracyjnych, personalno-kadrowych i spraw finansowych w instytucji państwowej; jedna zmiana; miejsce pracy: 33 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe w Gliwicach
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-11-05 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; okres próbny 2 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2018-01-04 - Włynkówko (pomorskie)
- pełnienie obowiązków osoby pierwszego kontaktu w punkcie informacyjno-doradczym dla cudzoziemców spoza UE,- wsparcie beneficjentów w procesie legalizacji pobytu i zatrudnienia, udzielanie informacji w szczególności dotyczących systemu opieki zdrowotnej, pomocy socjalnej, opieki nad dziećmi i łączenia rodzin,- aktywne uczestnictwo w działaniach promocyjnych i informacyjnych,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań,- współpraca z pozostałymi specjalistami świadczącymi usługi w punkcie informacyjno-doradczym w tym prawnikiem, psychologiem, tłumaczem, opiekunką dziecięcą,
Caritas Archidiecezji Gdańskiej - 2019-08-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pełna obsługa prowadzenia sklepu internetowego, prowadzenie kompanii reklamowych, obsługa klienta, tworzenie ofert, wykonywanie grafiki. Umowa o pracę na czas określony, praca jednozmianowa w godz. 8-16 na pełen etat. Wymagania pracodawcy: pożądane wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, obsługa programów graficznych, znajomość zagadnień informatycznych, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość zagadnień i narzędzi związanych z obsługą sklepu internetowego, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt z pracodawcą: Andrzej Bladowski tel. 58 712 63 66, email: andrzej (at) aba-sport.pl
FPH ABA 2 Andrzej Bladowski - 2015-12-04 - Staniszewo (pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Katowice (śląskie)
komlepksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych tj kierowców z terenów Europy Wschodniej, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów, podpisywanie z nimi umów, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie postepowań o zamówienie publiczne. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie. Wybór trybu zamówienia publicznego - zgodny z Ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym zbieranie i ocena ofert, przygotowanie SIWZ. Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 - 2018-04-10 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów firmowych, utrzymanie kontaktóe ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy,przygotowanie dokumentow zw z nawiązywaniem i rozwiazywniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników, zamieszczanie ogłoszeń na portalach społecznościowych, sporządzanie dokumentacji kandydatów, pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.
Work In Group Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Gdynia (pomorskie)
planowanie zabezpieczenia logistycznego funkcjonowania systemów teleinformatycznych; opracowywanie dokumentacji planistycznej, ewidencyjnej, sprawozdawczej; realizacja procesów planowania potrzeb rzeczowo-finansowych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-09-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się ze strukturą Centrum; bezpośrednia obsługa klienta i przyjmowanie wniosków; udzielanie informacjni klientom; przygotowywanie urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen.
kontakt przez PUP - 2018-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
Produkcja folii stretch. Obsługa półautomatów przewijających maszyny stretch.
IMPORT-EXPORT "RAFAEL" Rafał Szymański - 2017-11-09 - Bytów (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej, kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka dla Klientów, koordynacja oraz kontrola pracy osób podległych zwłaszcza z Ukrainy, konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych (wschodnich).
kontakt przez PUP - 2019-07-05 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, delegacje zagraniczne
COLDSERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Rydułtowy (śląskie)
obsługa działu handlowego i marketingowego
ENERGO MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI - 2019-08-12 - Chrzanów (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Łódź (łódzkie)
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych • Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-11-06 - Lublin (lubelskie)
1. Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy. 2. Współpraca z Dziełem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń. 3. Sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji. 4. Prowadzenie spraw ZFŚS. 5. Współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja procesów rekrutacji, samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, przygotwanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowywanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, terminowa realizacja zgłoszeń i rozliczeń ZUS, US, PFRON, wprowadzanie i aktualizowanie danych w wewnętrzynm systemie kadrowo-płacowym, czynności dotyczące obsługi uprawnień pracowników niepełnosprawnych oraz pracodawcy wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także wykonujących obowiązki sprawozdawcze związane z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych, prowadzenie spraw związanych z rehabilitacją zawodową i społeczną, przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne pracodawcy.
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży, wystawianie faktur, obsługa magazynu, przyjęcia i wydawanie towaru, prowadzenie ewidencji magazynowej, inwentaryzacja, obsługa kasy fiskalnej, raporty kasowe, raporty sprzedaży, czynny udział w szkoleniach produnecntów, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa strony internetowej. Branża: materiały wyposażenia wnętrz. Praca dwuzmianowa w godz. 8.00-16.00/10.00-18.00 (soboty 8.00-14.00), w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP, z ustalonym II profilem pomocy, które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Bielsko-Biała (śląskie)