SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie przyjętych dowodów księgowych dot. środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia. Sprawdzanie w okresach miesięcznych ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia z ewidencją syntetyczną prowadzoną w programie księgowym Ft-FK.Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów dot. Funduszu Wsparcia, sporządzanie sprawozdań dot. Funduszu Wsparcia.Dekretowanie i księgowanie dokumentów dot. rzeczowych składników otrzymanych nieodpłatnie, uzgadnianie otrzymanego i przekazanego majątku rzeczowego z jednostkami, których dotyczą wzajemne rozliczenia. Uzgadnianie centralnego zaopatrzenia z Biurem Finansów KGSG.Sporządzanie planów przychodów i wydatków dot. Funduszu Wsparcia, prowadzenie rejestru umów.Uzgadnianie wartości początkowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia i sprzętu wojskowego z komórkami zaopatrującymi oraz uzgadnianie wartościowo pozostałych środków trwałych (konto013), pozostałych wartości niematerialnych i prawnych umarzanych jednorazowo z komórkami zaopatrującymi.Sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu ruchów środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, uzbrojenia i sprzętu wojskowego oraz stanu ich umorzenia do bilansu oraz sprawozdań o stanie zapasów magazynowych, na podstawie sprawozdań przekazanych przez komórki zaopatrujące.Sporządzanie do GUS, wspólnie z właściwą komórką ds. inwestycji, rocznego sprawozdania F 03 o stanie i ruchu środków trwałych.Prowadzenie rejestru darowizn rzeczowych, sporządzanie kwartalnych informacji o darowiznach rzeczowych.

Data publikacji: 2020-11-06

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie przyjętych dowodów księgowych dot. środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia. Sprawdzanie w okresach miesięcznych ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia z ewidencją syntetyczną prowadzoną w programie księgowym Ft-FK.Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów dot. Funduszu Wsparcia, sporządzanie sprawozdań dot. Funduszu Wsparcia.Dekretowanie i księgowanie dokumentów dot. rzeczowych składników otrzymanych nieodpłatnie, uzgadnianie otrzymanego i przekazanego majątku rzeczowego z jednostkami, których dotyczą wzajemne rozliczenia. Uzgadnianie centralnego zaopatrzenia z Biurem Finansów KGSG.Sporządzanie planów przychodów i wydatków dot. Funduszu Wsparcia, prowadzenie rejestru umów.Uzgadnianie wartości początkowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia i sprzętu wojskowego z komórkami zaopatrującymi oraz uzgadnianie wartościowo pozostałych środków trwałych (konto013), pozostałych wartości niematerialnych i prawnych umarzanych jednorazowo z komórkami zaopatrującymi.Sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu ruchów środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, uzbrojenia i sprzętu wojskowego oraz stanu ich umorzenia do bilansu oraz sprawozdań o stanie zapasów magazynowych, na podstawie sprawozdań przekazanych przez komórki zaopatrujące.Sporządzanie do GUS, wspólnie z właściwą komórką ds. inwestycji, rocznego sprawozdania F 03 o stanie i ruchu środków trwałych.Prowadzenie rejestru darowizn rzeczowych, sporządzanie kwartalnych informacji o darowiznach rzeczowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/39381,Specjalista-Sekcji-Ksiegowosci-i-Rozliczen-Pionu-Glownego-Ksiegowego.htmlOgłoszenie o naborze nr 70757 z dnia 05.11. 2020 r.Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatekna stanowisko:Specjalista Sekcji Księgowości i Rozliczeń Pionu Głównego Księgowegoogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACYPraca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃDekretowanie i księgowanie przyjętych dowodów księgowych dot. środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia. Sprawdzanie w okresach miesięcznych ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia z ewidencją syntetyczną prowadzoną w programie księgowym Ft-FK.Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów dot. Funduszu Wsparcia, sporządzanie sprawozdań dot. Funduszu Wsparcia.Dekretowanie i księgowanie dokumentów dot. rzeczowych składników otrzymanych nieodpłatnie, uzgadnianie otrzymanego i przekazanego majątku rzeczowego z jednostkami, których dotyczą wzajemne rozliczenia. Uzgadnianie centralnego zaopatrzenia z Biurem Finansów KGSG.Sporządzanie planów przychodów i wydatków dot. Funduszu Wsparcia, prowadzenie rejestru umów.Uzgadnianie wartości początkowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz uzbrojenia i sprzętu wojskowego z komórkami zaopatrującymi oraz uzgadnianie wartościowo pozostałych środków trwałych (konto013), pozostałych wartości niematerialnych i prawnych umarzanych jednorazowo z komórkami zaopatrującymi.Sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu ruchów środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, uzbrojenia i sprzętu wojskowego oraz stanu ich umorzenia do bilansu oraz sprawozdań o stanie zapasów magazynowych, na podstawie sprawozdań przekazanych przez komórki zaopatrujące.Sporządzanie do GUS, wspólnie z właściwą komórką ds. inwestycji, rocznego sprawozdania F 03 o stanie i ruchu środków trwałych.Prowadzenie rejestru darowizn rzeczowych, sporządzanie kwartalnych informacji o darowiznach rzeczowych. WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie wyższe.Doświadczenie zawodowe: do 0,5 roku.Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe w dyscyplinach: ekonomia i finanse, nauki prawne, zarządzanie.Doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórce finansowej.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, których mowa w art. 9 ust.1 RODOTERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 10.11. 2020 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie: 2700,- zł oraz dodatek za wysługę.Planowana data zatrudnienia: ok. 01.12.2020 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy,że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6

Nazwa pracodawcy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

danePracodawcy_nip: 5631565688

danePracodawcy_regon: 110120561

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CVList motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowegoOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, których mowa w art. 9 ust.1 RODO

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 06.11.2020

Oferta pracy ważna do: 10.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5aaa0cf3503424fc1871dfb361e96730

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

-dobór i sprzedaż części akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów-pozyskiwanie nowych klientów
Suder Plus Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - 3 000 - 4 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
MAŁAPANEW ZAKŁADY ODLEWNICZE - 2017-05-24 - Ozimek (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I TRANSPORTU - do 2 600 PLN

Prace admnistracyjno-biurowerozliczenie okresu pracy kierowcówprowadzenie dokumentów kierowcówwystawianie faktur
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe NAFTEX spółka jawna - 2020-01-10 - Witowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY 309 - od 2 000 PLN

wprowadzanie do systemu RAKS zamówień, fakturowanie, organizowanie załadunków, kontakty z klientami
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)

KONSTRUKTOR- PROJEKTANT KONSTRUKCJI DREWNIANYCH R400/1346-1/16 - 2 600 - 5 000 PLN

wykonywanie projektów produkcyjnych więźb dachowych oraz prefabrykowanych konstrukcji ścian i stropów
MODERNDACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Łochocin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA - do 3 490 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne z obszaru inżynierii materiałowej; wiedza zdobyta w czasie studiów lub praktyka zawodowa w obszarze problematyki materiałowej między innymi stopy metali, ceramika, kompozyty, mile widziana znajomość problematyki związanej z technologiami materiałów ceramicznych; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat. B; silna motywacja do rozwoju; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; zakres obowiązków: udział w działalności badawczo-rozwojowej Oddziału Materiałów Ogniotrwałych ICiMB, współpraca z przemysłem w zakresie realizacji usług ekspertyzowych, reprezentowanie OMO w konferencjach, sympozjach i szkoleniach; aktywna działalność marketingowa mająca na celu pozyskanie zleceń w zakresie działalności OMO; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2019-09-20 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZĄDCZEJ - od 2 300 PLN

Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2018-07-18 - Nałęczów (lubelskie)

SPECJALISTA OD CZYSTOŚCI - od 2 000 PLN

sprzątanie hali produkcyjnej, magazynów, szatni, biura; sporządzanie dokumentacji z wykonywanych porządków
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA TECHNOLOG ODLEWNIK - 3 000 - 4 000 PLN

wdrażanie nowych pozycji do produkcji, analiza nowych technologii, przyczyn powstawania braków, nadzór nad procesem produkcji odlewów, tworzenie rysunków w systemie CAD, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Ozimek (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 2 000 - 3 000 PLN

obsługa zamówień sklepu internetowego, kontakt zklientami sklepu, przekazywanie dokumentów do druku i ich konwertowaniew programach graficznych, ,obsługa programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW - od 4 000 PLN

rozliczanie finansowo-księgowe firmy
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Samborzec (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego, sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-14 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie nowych kontrahentów i zakup płodów rolnych od producentów
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-01 - Puławy (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTA - 3 200 - 3 490 PLN

obsługa pacjenta (telefiniczna i bezpośrednia), obsługa terminala płatniczego, kasy fiskalnej, obsługa Ms Office, praca zgodna z procedurami zakładu. Współpraca z lekarzami, asystentkami, zamawianie artykułów. Realizacja zadań w recepcji, planowanie zadań zakładu.
kontakt przez PUP - 2017-04-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

-udzielenie informacji klientom odnośnie statusu realizowanego zamówienia,-odpowiedzialność za proces realizacji przedaży do wybrnych klientów,-nadzór nad tworzoną dokumentacją transportową,-zgłaszanie przełożonemu problemów związanych z obsługą klienta,-pozyskiwanie nowych klientów,-przygotowanie ofert dla klientów,-przesyłanie ofert oraz próbek do wybranych klientów,-przyjmowanie, realizacja oraz kontrola zamówień
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Bielawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ - od 2 500 PLN

według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 700 PLN

Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; pozyskanie nowych klientów z Turcji; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych, raportów, sprawozdań sprzedaży; doradztwo produktowe; tłumaczenia z j. angielskiego na j. turecki i z j. tureckiego na j.angielski. Osoba wskazana do kontaktu to Anna Stec tel. 71 794 20 00, e-mail anna.stec (at) pcc.eu
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-31 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. WYNAJMU SAMOCHODÓW - od 2 050 PLN

Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - do 3 100 PLN

- Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, - Dekretowanie dokumentów źródłowych (faktur, not księgowych, decyzji) oraz wprowadzanie ich do systemu,- Weryfikacja zapisów na  kontach kontrahentów,- Weryfikacja zapisów na wybranych kontach Księgi Głównej,- Przygotowanie raportów i analiz wg bieżącego zapotrzebowania Zarządu,- Czynny udział w pracach przy sporządzaniu sprawozdań okresowych oraz rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z zadaniami przydzielonymi w Harmonogramie rocznego sprawozdania finansowego.Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 395-74-02, e-mail: rdoliwa (at) szpital.wroc.pl
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego - 2018-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 600 PLN

Kompletne rozliczanie wynagrodzeń (tworzenie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roczne rozliczenia pracownicze);Administrowanie dokumentacją pracowniczą i innymi dokumentami związanymi z obsługą płacową pracowników i zleceniobiorców;Nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji czasu pracy w trybie miesięcznym;Przygotowanie sprawozdań, zgłoszeń na potrzeby firmy oraz jednostek zewnętrznych;Raportowanie w zakresie wynagrodzeń.
SILVA Sp. z o.o. - 2020-11-30 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 000 - 3 000 PLN

przygotowanie materiałów do opracowywania katalogów, broszur ulotek, udział w imprezach branżowych, przygotowywanie materiałów reklamowych
PW Krystian Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Przysucha (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM - od 3 700 PLN

Prowadzenie rachunków klientów.Bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - 5 000 - 6 500 PLN

Nadzór i odpowiedzialność za sprawne i bezpieczne działanie maszyn i urządzeń w zakładzie, naprawy, konserwacje, prowadzenie dokumentacji.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-03-28 - Kossobudy (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR - 2 500 - 3 000 PLN

realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-08-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)