SPECJALISTA RELAKSACJI TRADYCYJNYMI METODAMI INDONEZYJSKIMI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA RELAKSACJI TRADYCYJNYMI METODAMI INDONEZYJSKIMI

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 10;00-18:00, 14:00-22:00. Oferta dostępna sali C

Data publikacji: 2017-03-06

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 10;00-18:00, 14:00-22:00. Oferta dostępna sali C

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA RELAKSACJI TRADYCYJNYMI METODAMI INDONEZYJSKIMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali praktykujący niekonwencjonalne lub komplementarne metody terapii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali praktykujący niekonwencjonalne lub komplementarne metody terapii (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: zasadnicze zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: podstawowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: gimnazjalne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie bez znaczenia, staż pracy 1 rok w zawodzie, umiejętność-specjalność: Shingosari, Jamli, Shirodhara, Manbi Lulur, Balinese, Borem, Herbal, Wraps, Panchakarma; techniki Abhyangi, Siuananda; masaże: Balinese, Javanese, Shiatsu, Lomi-Lomi, szwedzki, tajski; refleksologia; podstawowa znajomość języka angielskiego do kontaktu z klientami hotelu

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Profil działalności pracodawcy: RP.411-391/11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali praktykujący niekonwencjonalne lub komplementarne metody terapii

Data dodania oferty pracy: 07.03.2017

Oferta pracy ważna do: 27.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR - od 2 300 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, obsługa programu Płatnik, dokumenty kadrowe
IGIELSKI OCHRONA Igielpol - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA/ INSTARUKTOR PRACOWNI PLASTYCZNEJ Z ELEMENTAMI CERAMIKI - od 2 100 PLN

Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-03-01 - Filipów (podlaskie)

SPECJALISTA DZIAŁU ZAOPATRZENIA - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-01-02 - Zagnańsk (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 800 PLN

Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTA 149A - od 1 750 PLN

pozyskiwanie nowych oraz profesjonalna obsługa obecnych głównie zagranicznych klientów - budowanie długotrwałej, pozytywnej relacji z klientem - sporządzanie ofert i prezentacji handlowych - prowadzenie negocjacji handlowych - dbanie o pozytywny wizerunek, pozyskiwanie oraz prowadzenie rozmów handlowych z potencjalnymi klientami
"Scatman" - Paweł Regulski - 2015-11-27 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 600 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS DETAILINGU I PROFESJONALNEGO CZYSZCZENIA POJAZDÓW - od 2 000 PLN

czyszczenie wnętrza pojazdów wrza z praniem tapicerki, mycie zewnętrzne pojazdów, korekta lakieru poprzez polerowanie, nakładanie warstw ochronnych (kwarcowa i ceramiczna, woskowanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYKAŃCZANIA WNĘTRZ - 2 000 - 2 500 PLN

Nadzorowanie i wykonywanie robót budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISA DS. INWESTYCJI - od 1 850 PLN

Koordynacja prac związanych z wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, kosztorysowanie robót, przygotowywanie umów, dokumentacja inwestycji technicznej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Metkowanie towaru, obróbka zdjęć w sklepie internetowym, wydawanie towaru, układanie towaru, aktualizacja bazy danych, sprzątanie hali, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Przeczyce (śląskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - 2 500 - 3 000 PLN

Obsługa magazynu, koordynacja zakupów pod produkcję, współpraca z dostawcami, w perspektywie - budowa działu logistyki i zarządzanie nim.Pracodawca dysponuje dwoma miejscami pracy, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej.
REMISTER ZPCH REMIGIUSZ REGUŁA - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 40 PLN

Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy. Stawka za jedną zrekrutowaną osobę wynosi 40 zł brutto. Rekrutacja tylko za pośrednictwem strony internetowej www.blueducation.pl/ zakładka praca.
Blue Education - 2018-07-25 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)KLIENCI ZAGRANICZNI - od 7 000 PLN

zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe, kierunek IT; umiejętności: efektywna współpraca zespołów projektowych z klientem, określenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie możliwych rozwiązań, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projektów pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, rozwiązywania sporów, oceny ryzyka, doświadczenie zawodowe: pożądane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza wymagań z zakresu projektów IT kluczowych klientów firmy. Dobór i nadzór nad pracą zespołów projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwiązywanie problemów projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarządzanie potrzebami klienta i aktywny udział w planowaniu zadań projektowych. Obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REKRUTACJI - od 2 000 PLN

- prowadzenie procesów rekrutacyjnych, - pozyskiwanie nowych klientów, - przygotowywanie ofert handlowych.
PROGUEST Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Sulejówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 500 PLN

Rozliczenia dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń.
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 1 900 PLN

Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-04-13 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MEBLI - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie min. zawodowe (kierunek bez znaczenia), mile widziana znajomość branży meblarskiej, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, dobra znajomość obsługi komputerazakres obowiązków: dbanie o wizerunek salonu meblowego, sprzedaż produktów (łóżka, materace), pozyskiwanie klientów
EKOSYSTEM Sławomir Glazik, GLAZPOL Sławomir Glazik - 2018-08-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:• aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• realizowanie założonych planów sprzedażowych• pozyskiwanie nowych członków Kasy• współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,- liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje- samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 780 - 4 000 PLN

sporządzanie dokumentacji przy zatrudnianiu i zwalnianiu pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń, obsługa umów zleceń, obsługa ZUS, GUS, US, rozliczanie refundacji, obsługa PFRON i SOD, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, inne związane ze stanowiskiem
"GANDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

SPECJALISTA INFOLINII TECHNICZNEJ W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.firma oferuje : pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-26 - Tajęcina (podkarpackie)

SORTOWACZ SUROWCÓW WTÓRNYCH - od 2 100 PLN

czytanie metek w języku angielskim oraz rozpoznawanie materiałów i opisywanie ich w języku ukraińskim i rosyjskim dla naszego kontrahenta.
Firma Handlowo-Usługowa Wójcik Agnieszka - 2018-03-02 - Wełnica (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I KOOPERACJI - 1 017,4 PLN

1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrfowo-płacowej,tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych naliczanie składek ZUS, i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)

STOLARZ - od 2 100 PLN

Obsługa piły formatowej, obsługa heblarki. Mile widziany kurs na wózki jezdniowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO- USŁUGOWE "BAMI" - 2018-06-13 - Mroczeń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS ORGANIZACJI IMPREZ KULTURALNYCH (NR 3517) - od 2 050 PLN

organizacja imprez kulturalnych organizowanych przez KCK
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2016-09-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Piła (wielkopolskie)


Wybierz powiat