SPECJALISTA OBSŁUGI KANDYDATA Opole oferta pracy Adecco Consulting sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI KANDYDATA
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: •Zarządzanie bazą kandydatów•Aktualizacja bazy kandydatów•Wsparcie rekrutacji•Obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących w systemie komunikacyjnym•Przedstawianie usług świadczonych przez Adecco klientowi•Proponowanie usprawnień, inicjowanie i optymalizowanie procesów oraz standardów•Utrzymanie wysokiej jakości rozmów z kandydatami oraz Klientami•Przeprowadzanie badań ankietowych•Prowadzenie wywiadów z kandydatami i rejestracja ich w bazie•Umawianie spotkań w biurach lokalnych•Komunikacja w mediach społecznościowych z kandydatami•Bieżące informowanie przełożonego o stanie realizowanych projektów
Data publikacji: 2020-03-25
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Adecco Consulting sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirkii i Wigury 9a, 45-080 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Zarządzanie bazą kandydatów•Aktualizacja bazy kandydatów•Wsparcie rekrutacji•Obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących w systemie komunikacyjnym•Przedstawianie usług świadczonych przez Adecco klientowi•Proponowanie usprawnień, inicjowanie i optymalizowanie procesów oraz standardów•Utrzymanie wysokiej jakości rozmów z kandydatami oraz Klientami•Przeprowadzanie badań ankietowych•Prowadzenie wywiadów z kandydatami i rejestracja ich w bazie•Umawianie spotkań w biurach lokalnych•Komunikacja w mediach społecznościowych z kandydatami•Bieżące informowanie przełożonego o stanie realizowanych projektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OBSŁUGI KANDYDATA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa klienta
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta[Umiejętność 1] : Znajomość pakietu Office[Inne] : n/d
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Adecco Consulting sp. z o.o
danePracodawcy_nip: 5272493172
danePracodawcy_regon: 140328189
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: plac Europejski
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.03.2020
Oferta pracy ważna do: 08.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6b242467a6aa48b0380aa53924f7641
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-24 - Dębica (podkarpackie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, współpraca z innymi działami firmy,sterowanie procesu adaptacji nowego pracownika.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy,kontrolaniezbędnych uprawnień pracowników
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Słubice (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higienypracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usówania tych zagrożeń.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wymagania niezbędne:- posiadanie tytułu technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 lat stażu pracy w słuzbie bhplub posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracylub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- znajomość przepisów prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy i umiejętności ich stosowania w praktyce;- umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)- posiadanie podświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B;
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-08-12 - Racibórz (śląskie)
Obowiązki: Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań do zapłaty Kontrola bieżących zamówień Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmyOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-04-07 - Zielonki (małopolskie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, utrzymywanie porządku w magazynie, przygotowywanie przesyłek
DMG GROUP DAWID GRAJCZYK - 2017-03-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa imprez, festynów, eventów - montaż dmuchanych zabawek, rozstawianie namiotów itp.
kontakt przez OHP - 2016-04-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kurs. Praca zdalna.
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-23 - Bytom (śląskie)
J.W
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i koordynacja wszelkich spraw finansowych związanych z realizacją kontraktów z kontrahentami z Libii
M.J.K. Maria Jolanta Król - 2017-02-22 - Sieradz (łódzkie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, DODAWANIE OGŁOSZEŃ, WERYFIKACJA APLIKACJI KANDYDATÓW DO PRACY, ROZMOWY Z KANDYDATAMI,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SPRZĘTU BIUROWEGO, PÓŁ ROKU DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
HM Serwis Group sp. z o.o. - 2019-10-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z EKSPLOATACJĄ, REMONTAMI I KONSERWACJA URZĄDZEŃ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-12-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie.Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracownicznej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzenia umów, wystawianie świadectw, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopów, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad badaniami okresowymi, organizowanie szkoleń BHP, spprządzanie sprawozdań, zestawień, raportów, współpraca z innymi działami.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTEPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON.
Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS - 2018-07-26 - Jachranka (mazowieckie)
•archiwizacja danych w systemie kadrowo-płacowym•prowadzenie akt osobowych•sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.)•nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz szkoleń BHP•rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, godziny nadliczbowe)•sporządzanie raportówGodziny pracy 7:30 -15:30Praca na okres próbny: 3 m-ceKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) bczwroc.pl lub 71 7120700
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Poszukiwanie dostawców regionalnych win i regionalnych produktów spożywczych z Wenezueli, w szczególności produktów wytwarzanych przez Indian Wayuu. Organizacja spotkań, wyjazdów, sporządzanie i wykonywanie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
prace pielęgnacyjne w sadzie, wykonywanie zabiegów chemicznej ochrony roślin, transport na terenie gospodarstwa, załadunki samochodów ciężarowych z terytorium Ukrainy, zbiór owoców, kontakt z kierowcami z Ukrainy i Litwy, którzy są odbiorcami owoców z gospodarstwa
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Rembertów (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie akt osobowych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opracowanie dokumentacji środowiskowej: wniosków, na podstawie których wydawane są pozwolenia i decyzje z zakresu ochrony środowiska: operaty wodnoprawne,zgłoszenia instalacji,wnioski na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, wnioski do pozwoleń na wytwarzanie odpadów, wnioski do pozwoleń zintegrowanych, karty informacyjne przedsięwzięcia, raporty oddziaływania na środowisko, prowadzenie uzgodnień z organami administracji w zakresie opracowywanej dokumentacji, sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska.
Seka S.A. Oddział Kielce - 2016-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: TOWORZENIE I UTRZYMANIE STRUKTOR PRODUKÓW FIRMY W BAZACH DANYCH, JAK RÓWNIEZ IMPLEMENTACJA MODELI PRODUKTOWYCH W NARZĘDZIACH OFEROWANYCH I SPRZEDAZOWYCH. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI I ZESPOŁEM ODPOWIEDZIALNYM ZA CYKL ŻYCIA PRODUKTU W CELU ZAPEWNIENIA PRAWIDOWEGO OFEROWANIA ORAZ DOSTARCZANIA PRODUKTU DO KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów międzywyznaniowych z kościołami w krajach WNP
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
ewidencja odpadów, wystawianie kart przekazania odpadów, obsługa wagi samochodowej, praca biurowa
Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Nowak - 2016-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)