SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ W PROJEKCIE "SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY WROCŁAW" Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji

Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ W PROJEKCIE "SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY WROCŁAW"

Wynagrodzenie: od 1 000 PLN

Zakres obowiązków: 1. Obsługa kadrowo-płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu - dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista obsługi finansowej w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Data publikacji: 2017-02-16

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Obsługa kadrowo-płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu - dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista obsługi finansowej w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ W PROJEKCIE "SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNY WROCŁAW"

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.4. Wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne.5. Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe (preferowane kierunkowe).6. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno - skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie:Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych,Ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych,Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,Dokumentacji i szczegółowych wytycznych dotyczących realizacji projektów dofinansowywanych ze środków unijnych.2. Podstawowa znajomość struktury administracji publicznej.3. Doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków publicznych (w tym: ze środków unijnych).4. Umiejętność gospodarowania środkami, zgodnie z zapisami wniosku projektowego.5. Umiejętność prawidłowego i terminowego zaplanowania, wydatkowania i rozliczania środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu.6. Umiejętność sporządzania wniosków o płatność / wniosków sprawozdawczych w części finansowej.7. Mile widziana znajomość obsługi programu księgowego Comarch Optima.8. Mile widziana znajomość zasad księgowości budżetowej w JFP, znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego w jednostkach budżetowych.9. Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych,10. Dobra znajomość obsługi komputera i programów (min. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).11. Sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny.- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia na stanowisku objętym naborem.- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE.- Oświadczenie o niekaralności.- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku.- Inne dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem, np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662, z 2015 r. poz. 1309 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458; Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z 2015 r. poz. 1045, 1220.)."

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 17.02.2017

Oferta pracy ważna do: 24.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Wykształcenie min. srednie, bardzo dobra znajomość programu Excel. Charakterystyka pracy: prowadzenie rozliczeń mediów, import/eksport danych, przygotowywanie sprawozdań, raportów. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: biuro (at) energosystemrybnik.pl.
ENERGOSYSTEM SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. HYDRAULIKI SIŁOWEJ - 2 400 - 5 000 PLN

wg stanowiska
PPUH FAO FAR - 2016-06-09 - Cieszyn (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I PR - 3 500 - 4 900 PLN

Twprzenie projektów materiałów promocyjnych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz drukarniami. Utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych, nadzór nad stroną internetowa. Planowanie i wdrażanie akcji i narzędzi prompocyjnych, przeprowadzanie analiz efektywności. Organizowanie i nadzorowanie eventów i degustacji promujących firmę. Przeprowadzanie i analizowanie ocen produktywnych wraz z wnioskami. Monitorowanie mediów w wyznaczonym zakresie branżowym. Zbieranie ofert na wykonanie materiałów reklamowych. Prowadzenie działań z zakresu ntrade marketingu. Realizowanie bieżących zadań Działu Marketingu.
Zakłady Mięsne Nowak Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-11 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA /PROJEKTANT GEOTECHNIK - od 2 100 PLN

projektowanie wzmocnień podłoża gruntowego, skarp nasypów i wykopów, opracowanie specyfikacji technicznych, analiza dokumentacji geologiczno inżynierskich
TRAKT sp. z o.o. sp. k. - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 300 PLN

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę. Praca na pół etatu, w godzinach 8-12.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piastów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 6 400 PLN

Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I LOGISTYKI - 2 800 - 3 300 PLN

przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów; organizacja transportu; przygotowywanie dokumentacji handlowej; współpraca z ramach Działu Handlowego i z Działem Produkcji; obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INTERNETU (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 1 850 PLN

- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH - od 2 500 PLN

Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-10-27 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPR. MOTAŻU I REKLAMY - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY + ST PO WER - 1 017,4 PLN

- Obsługa klietnów,- Sprzedaż towarów,- Obsługa komputera oraz programu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS TURYSTYKI - od 2 000 PLN

Sprzedaż usług turystycznych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY UE, PRZETARGÓW I PRAC ADMINISTRACYJNYCH^ - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw funduszy UE, przetargów i prac administracyjnych^, Praca związana z koordynacją projektów unijnych, rozliczaniem, przygotowywaniem wniosków aplikacyjnych, a także przygotowywaniem ofert przetargowych. Prace administracyjno-sekretarskie
MERIDIUM Instytut Szkoleniowo-Badawczy - 2016-03-16 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH - 2 100 - 2 700 PLN

- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
DATINI USŁUGI FINANSOWE PAWEŁ RUBAS - 2016-07-12 - Pleszew (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

sprzedaż produktów firmy, branża motoryzacyjna
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kacice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 1 750 PLN

wystawianie faktur sprzedaży, współpraca z magazynem, marketing firmy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA D/S TRANSPORTU - od 2 100 PLN

*koordynacja transportu na wyznaczonym terenie*tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem*bieżąca współpraca z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami zewnętrznymi*kontakt z kierowcami oraz koordynacja ich pracy*bieżące uzupełnianie informacji w w systemie*budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Jastrowie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 0693) - od 2 800 PLN

obsługa zamówieńopieka nad istniejącymi klientamirozwiązywanie technicznych problemów klientówsporządzanie dokumentów związanych z realizacją zamówieńprzygotowanie raportów dotyczących sprzedażytelefoniczny kontakt z klientami firmy
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK MONTERA - KONSERWATORA ŻURAWI WIEŻOWYCH - od 2 100 PLN

- Prace związane z wykonywaniem czynności dotyczących montażu, demontażu i konserwacji żurawi wieżowych. Prace naziemne jak również praca na wysokości powyżej 3 metrów. Praca na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI - BUDOWLANIEC - 2 800 - 3 400 PLN

Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 4 000 PLN

Utrzymanie maszyn w ruchu, dobra organizacja pracy w dziale zarządzanie zespołem.Wymagania:- wykształcenie średnie techniczne - kierunkowe,- książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych,- uprawnienia SEP E i D do 1 kV.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2015-11-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI NIERUCHOMOŚCI I TURYSTYKI - od 2 050 PLN

prezentacja nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami, prace biurowe itp
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Ronino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

kontakty handlowe i reklamowe z odbiorcami ukraińskimi i z obszaru Unii Europejskiej do tych celów jest potrzebna biegła znajomośc języka ukraińskiego i angielskiego
"SMYKOLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Żabno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI ID FILMÓW WIDEO ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA POLSKIEGO - od 2 000 BGN

Pomoc klientom w rejestracji kart SIM poprzez weryfikację ich tożsamości za pomocą kamery internetowej lub aplikacji. Obsługa klienta przez telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu i platform mediów społecznościowych. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
kontakt przez OHP - 2018-06-14 - Bułgaria (Bułgaria)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI - od 2 100 PLN

PRACA PRZY KOMPUTERZE; TRAWEL PALN
CCC TEAM - 2016-05-05 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI - od 3 000 PLN

Kierowanie brygadą remontowo-budowlaną, nadzór nad stanem technicznym obiektów i pomieszczeń, prowadzenie dokumentacji inwestycji budowlanych, sporządzanie końcowych rozliczeń zakończonych inwestycji.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (SAMODZIELNE STANOWISKO) - od 3 500 PLN

kompleksowa obsługa firmy w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków ZUS, rozliczanie umów cywilnoprawnychewidencja czasu pracy oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychrozliczanie zajęć komorniczychdokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON,prowadzenie zakładowej kasy gotówkowejbieżąca obsługa spraw kadrowo płacowych pracownikówprowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,opracowywanie raportów, sprawozdań i analiz z obszaru kadr i płac,
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Lubin (dolnośląskie)


Wybierz powiat