SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Kleszczów oferta pracy KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 750 PLN

Zakres obowiązków: kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcja stalowa)

Data publikacji: 2015-11-27

Lokalizacja: Kleszczów (łódzkie)

Pracodawca: KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gliniana 1, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcja stalowa)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kleszczów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2015

Nazwa pracodawcy: KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

Adres pracodawcy:
Gliniana 1, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: bełchatowski

Gmina pracodawcy: Kleszczów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kleszczów

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2015

Data dodania oferty pracy: 26.11.2015

Oferta pracy ważna do: 26.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA ZESPOŁU LOGISTYKI ZAKŁADU OGÓLNOZAWODOWEGO - od 1 000 PLN

-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO - do 2 500 PLN

Prowadzenie kampanii marketingowych w internecie (newsletter, AdWords, facebook, instagram).
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - od 2 500 PLN

negocjowanie warunków transakcji handlowych
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-17 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - do 4 600 PLN

•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

-przygotowywanie stanowiska dot. decyzji środowiskowych-uzupełnienie, uaktulanie baz danych -pomoc przy przygotowaniu postępowaniń administacyjnych-przygotowanie wyposażenia do poboru prób-obsługa administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)(FRANCJA) - od 4 000 PLN

realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów ora przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, tworzenie, administrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - do 4 800 PLN

Sporządzanie zapytań ofertowych na wyroby hutnicze.Porównywanie otrzymanych ofert.Sporządzanie zamówień w systemie Subiekt.Dbałość o zgodność dokumentacji zakupowej z wdrożonym systemem ISO.Organizacja transportu zakupionych materiałów.Bliska współpraca z przedstawicielami handlowymiPraca w biurze w Psarach, sporadyczne wyjazdy na targi w Polsce i Europie.
DC STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Psary (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAWNĘTRZNEGO - od 5 200 PLN

Kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi, praca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 1 000 PLN

analiza rynku, tworzenie ofert sprzedażowych, negocjowanie warunków i wumów handlowych, reazlizawnie założonych planów sprzedażowych, współpraca z klientem z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI (POWER III) - 997,4 PLN

Archiwizacja dokumentów. Pozyskiwanie pracowników internetowo oraz telefonicznie. Praca z bazą danych. Umieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie. Sporządzanie dokumentów związanych z procesem rekrutacji. Udział w rozmowach kwalifikacyjnych. Obsługa dokumentacji w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA ROZWOJU SPRZEDAŻY (SALES DEVELOPMENT SPECIALIST) - 2 100 - 4 000 PLN

Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)

AUTOMATYK - od 15 PLN

Utrzymanie maszyn i urządzeń pod względem automatycznym, diagnostyka oprogramowania PLC, parametryzacja częstotliwości, usuwanie awarii, wykonywanie napraw i remontów.
KRONOSPAN OSB - 2016-08-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA - 2 500 - 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)

SPECJALISTA - od 2 000 PLN

Prowadzenie zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, zaopatrzenie w materiały i odczynniki chemiczne, prowadzenie dokumentacji dot. przeglądów instalacji elektrycznej, odgromowej, gazowej, kominów i przewodów wentylacyjnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bielsku-Białej - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU. - 2 000 - 3 000 PLN

Tworzenie materiałów informacyjnych i reklamowych, przygotowywanie art. dla mediów branżowych(prasa,portale), tworzenie tekstów reklamowych, współpraca z grafikami, agencjami zewnętrznymi, koordynacja i przygotowywanie imprez targowych, szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Owczary (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - BARMAN - od 2 000 PLN

Sprzedaż art. spożywczo - przemysłowych i obsługa baru
ULIMARKET Urszula Pelczar - Gruewa - 2017-11-14 - Wierzawice (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I MARKETINGU - od 2 500 PLN

Organizacja i prowadzenie szkoleń, reklana i promocja firmy
JAROSŁAW KACZYŃSKI AGROEXPERT - 2018-08-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI PASIECZNEJ I HODOWLI MATEK PSZCZELICH - od 3 000 PLN

Monitorowanie warunków, wymogów technicznych w indywidualnych pasiekach współpracujacych z firmą.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Stróże (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 4 000 - 5 000 PLN

- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności). Opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu. Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany po 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office, WORD, EXCEL, OUTLOOK). Wymagane nastawienie na klienta, motywacja do pracy, chęć do pracy, otwartość na zmiany. Wymagana bardzo dobra (min. B2+) znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA GASTRONOMII - 2 488,33 - 3 493 PLN

*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca w sklepie z odzieżą młodzieżową w ramach programu PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 300 PLN

Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS PRODUKCJI KEBABU - od 13 PLN

Produkcja kebaba; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Pniewy (wielkopolskie)