SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Kleszczów oferta pracy KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcja stalowa)
Data publikacji: 2015-11-27
Lokalizacja: Kleszczów (łódzkie)
Pracodawca: KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gliniana 1, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcja stalowa)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kleszczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kleszczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2015
Nazwa pracodawcy: KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Adres pracodawcy:
Gliniana 1, 97-410 Kleszczów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Kleszczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kleszczów
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2015
Data dodania oferty pracy: 26.11.2015
Oferta pracy ważna do: 26.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kampanii marketingowych w internecie (newsletter, AdWords, facebook, instagram).
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
negocjowanie warunków transakcji handlowych
Huta Szkła Kryształowego ZAWIERCIE S.A. - 2016-05-17 - Zawiercie (śląskie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jarosław (podkarpackie)
-przygotowywanie stanowiska dot. decyzji środowiskowych-uzupełnienie, uaktulanie baz danych -pomoc przy przygotowaniu postępowaniń administacyjnych-przygotowanie wyposażenia do poboru prób-obsługa administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mielec (podkarpackie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów ora przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert sprzedażowych, bieżąca obsługa klienta, tworzenie, administrowanie i kontrola realizowanych zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie zapytań ofertowych na wyroby hutnicze.Porównywanie otrzymanych ofert.Sporządzanie zamówień w systemie Subiekt.Dbałość o zgodność dokumentacji zakupowej z wdrożonym systemem ISO.Organizacja transportu zakupionych materiałów.Bliska współpraca z przedstawicielami handlowymiPraca w biurze w Psarach, sporadyczne wyjazdy na targi w Polsce i Europie.
DC STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Psary (dolnośląskie)
Kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi, praca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łódź (łódzkie)
analiza rynku, tworzenie ofert sprzedażowych, negocjowanie warunków i wumów handlowych, reazlizawnie założonych planów sprzedażowych, współpraca z klientem z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
Archiwizacja dokumentów. Pozyskiwanie pracowników internetowo oraz telefonicznie. Praca z bazą danych. Umieszczanie ogłoszeń o pracę w internecie. Sporządzanie dokumentów związanych z procesem rekrutacji. Udział w rozmowach kwalifikacyjnych. Obsługa dokumentacji w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gdynia (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Utrzymanie maszyn i urządzeń pod względem automatycznym, diagnostyka oprogramowania PLC, parametryzacja częstotliwości, usuwanie awarii, wykonywanie napraw i remontów.
KRONOSPAN OSB - 2016-08-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-19 - Tajęcina (podkarpackie)
Prowadzenie zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, zaopatrzenie w materiały i odczynniki chemiczne, prowadzenie dokumentacji dot. przeglądów instalacji elektrycznej, odgromowej, gazowej, kominów i przewodów wentylacyjnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bielsku-Białej - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Tworzenie materiałów informacyjnych i reklamowych, przygotowywanie art. dla mediów branżowych(prasa,portale), tworzenie tekstów reklamowych, współpraca z grafikami, agencjami zewnętrznymi, koordynacja i przygotowywanie imprez targowych, szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Owczary (świętokrzyskie)
Sprzedaż art. spożywczo - przemysłowych i obsługa baru
ULIMARKET Urszula Pelczar - Gruewa - 2017-11-14 - Wierzawice (podkarpackie)
Organizacja i prowadzenie szkoleń, reklana i promocja firmy
JAROSŁAW KACZYŃSKI AGROEXPERT - 2018-08-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Monitorowanie warunków, wymogów technicznych w indywidualnych pasiekach współpracujacych z firmą.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Stróże (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności). Opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu. Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące z możliwością zatrudnienia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany po 8 godzin dziennie w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Pakiet MS Office, WORD, EXCEL, OUTLOOK). Wymagane nastawienie na klienta, motywacja do pracy, chęć do pracy, otwartość na zmiany. Wymagana bardzo dobra (min. B2+) znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca w sklepie z odzieżą młodzieżową w ramach programu PO WER
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)
Produkcja kebaba; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Pniewy (wielkopolskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2017-06-21 - Gogolin (opolskie)