SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Katowice oferta pracy FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: - GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.

Data publikacji: 2016-01-18

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ligocka 103, 40-568 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-541 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: hr (at) farmacol.com.pl- Firma zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem danych jest Farmacol S.A. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Farmacol S.A. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne ich usunięcie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.farmacol.com.pl

Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z UDOSTĘPNIANIEM PRACOWNIKÓW.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2016

Data dodania oferty pracy: 15.01.2016

Oferta pracy ważna do: 15.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI - od 13,7 PLN

Prowadzenie obsługi mobilnego gabinetu fizjoterapeutycznego. Obsługa strony internetowej gabinetu.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Raniżów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA - od 2 000 PLN

ZAKRES ZADAŃ:OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA I LOGISTYCZNA BIURA PROJEKTU,OBSŁUGA BENEFICJENTÓW,ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ, WSPARCIE W REALIZACJI ZADAŃ ZGODNIE Z WYZNACZONYMI HARMONOGRAMAMI W PROJEKTACH,PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH ORAZ REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,ORGANIZACJA SZKOLEŃ I OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (WYNAJEM SAL, ORGANIZACJA CATERINGU, PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW),ORGANIZACJA DODATKOWYCH FORM WSPARCIA TAKICH JAK: DORADZTWA, STAŻY, POŚREDNICTWA PRACY DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU,WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI DOKUMENTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,STAŁY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTÓW, TRENERAMI, SZKOLENIOWCAMI, DORADCAMI ZAWODOWYMI, NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA,
IT CONFIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

Obsługa klientów biura turystycznego. Rezerwacja hoteli, pokojów. Wystawianie dokumentów KP, FV. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-08-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg. programo stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

przyg. dokumentacji projektowej,obsługa marketingowa firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Przasnysz (mazowieckie)

*KELNER (STAŻ) - 997,4 PLN

obsługa klientów kawiarnii
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY PRZYRODY, KRAJOBRAZU, WARTOŚCI HISTORYCZNYCH I KULTUROWYCH, - do 2 000 PLN

Realizacja zadań przewidzianych dla specjalisty do spraw ochrony przyrody, krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych Krajeńskiego Parku Krajobrazowego w Statucie Parku, w ustawie o ochronie przyrody oraz w innych obowiązujących aktach prawa, w tym m.in.:-realizacja zadań związanych z ochroną przyrody w granicach parku,-informowanie o przepisach o ochronie przyrody osób przebywających na obszarach podlegających ochronie oraz w miejscach, w których znajdują się twory i składniki przyrody objęte formami ochrony przyrody,-prowadzenie edukacji przyrodniczej w szkołach i wśród miejscowego społeczeństwa, a także promowanie wartości przyrodniczych, historycznych, kulturowych i turystycznych parku krajobrazowego,-współpraca z samorządami, zarządcami obszarów parku krajobrazowego, organizacjami ekologicznymi i innymi podmiotami mającymi związek z ochroną parku krajobrazowego.Praca w siedzibie oraz na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego.
Krajeński Park Krajobrazowy Więcbork - 2016-12-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE - do 1 400 PLN

Bieżąca weryfikacja zamówień na platformach: Alibaba, MakePolo, Global Sources, pod kątem terminowości realizacji, dostępności towarów, płatności itd., tworzenie ofert, zestawień, raportów i analiz, bieżące monitorowanie terminowości wysyłania paczek i ich dostarczania do klienta, kontakt z klientem i z partnerami spoza Polski w celu weryfikacji poprawności złożonych zamówień i uzupełniania danych, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 002 PLN

analiza, poszukiwanie, pisanie korespondencji oraz wyjazdy na spotkania w Polsce i na Ukrainie aby prezentować interesy firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TOKARKI - od 2 100 PLN

obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

obsługa telef klienta , prowadzenie dokumentacji serwisowej naprawianych urządzeń , pomoc w administrowaniu magazynu , współpraca z firmami logistycznymi , prowadzenie sprzedaży telefonicznej oraz poprzez internet , reklamacje kontakt z kurierami , obsługa programu logistycznego
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-07 - Kozerki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 500 PLN

Handel samochodami ciężarowymi. Wyszukiwanie kontahentów z krajów arabskich.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

naliczanie wynagrodzeń, naliczanie ZUS, prowadzenie spraw kadrowychwykształcenie średniewymagane doświadczenie na w/w stanowisku
PPHU Orłowski Sp. J. Orłowski i Wspólnicy - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 000 PLN

FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN I NARZĘDZI BUDOWLANYCH NA RYNEK EUROPEJSKI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO (DO WYBORU JEDEN JĘZYK: FRANCUSKI , HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI, WŁOSKI)MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOBOWIĄZKI:TELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI, WŁOSKI DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ,MOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-10-13 - Rzeszów (podkarpackie)

OPIEKUN/KA ŚRODOWISKOWA - od 1 300 PLN

opieka nad osobami starszymi
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Łaziskach - 2017-09-26 - Łaziska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH W DZIALE INWESTYCJI - od 4 400 PLN

1.Organizacja i prowadzenie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane ZWiK zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2. Weryfikacja realizacji i rozliczenia zadań inwestycyjnych i remontowych3. Przygotowywanie materiałów i niezbędnych danych liczbowych i informacji do sprawozdań w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych4. Współudział w komisjach, odbiorach robót, usług i dostaw, 5. Kontrola realizacji zadań umownych z zakresu robót budowlanych, pod względem rzeczowo technicznym zgodności wykonania robót z warunkami umownymi, weryfikacja kosztorysów i faktur dot. prowadzonych w zakładzie robót budowlanych6. Nadzór i organizowanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych będących w administracji Spółki ( w tym prowadzenie ksiązek obiektów budowlanych, wymaganych przeglądów rocznych, pięcioletnich).
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o - 2018-06-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO - 2099 - od 2 000 PLN

- kontakt z klientem niemieckojęzycznym-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-12-20 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. REMONTÓW - 2 000 - 2 800 PLN

prowadzenie rozliczeń, nadzór nad stanem technicznym budynku, organizowanie serwisów i kontrola
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-10-04 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - do 11 375 PLN

Maksymalizacja liczby transakcji krótko i długoterminowych z przypisanymi klientami; zwiększanie popularności architektur Intel wsród przypisanych klientów jako pierwszego wyboru; obowiązek spełnienia lub przekroczenia przydzielonych celów w zakresie rozliczeń kwartalnych i rocznych oraz udziału rozwiązań projektowych ostatecznie wybranych do realizacji wspólnie z Inżynierem ds. zastosowań u klienta; informowanie klientów oraz odpowiedniego personelu Intel o strategii w celu uzyskania koniecznego wsparcia i zapewnienia koordynacji; pełne zrozumienie harmonogramów, celów, strategii i praktyk biznesowych, w tym zakresie wycen, prognozowania, zasad i warunków, dystrybucji oraz kodeksu etyki.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-20 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 400 PLN

nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji i analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH - 2 000 - 2 500 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w salonie. Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów. Aktywna sprzedaż produktów. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie długofalowych relacji z klientem.
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 3 950 PLN

wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

MANAGER DS. ROZWOJU - od 10 000 PLN

Nadzór nad wprowadzaniem nowych projektów dedykowanych dla klientów niemieckich. Nadzór nad procesem jakościowym produktów dedykowanych dla klientów niemieckich. Raportowanie w ramach grupy kapitałowej. Zarządzanie podległym personelem. Kontakt z klientem w sprawach wdrożeń produktów dla klientów niemieckich.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ 210A - od 3 100 PLN

obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

pozyskiwanie klientów,archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)