SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA Olsztyn oferta pracy BIG PLAST Michał Kolad

Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa klienta w biurze oraz przez telefon

Data publikacji: 2017-05-23

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: BIG PLAST Michał Kolad

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kościuszki 71/3, 10-552 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa klienta w biurze oraz przez telefon

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w obsłudze klienta

Nazwa pracodawcy: BIG PLAST Michał Kolad

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Kościuszki 71/3, 10-552 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 71

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.05.2017

Data dodania oferty pracy: 23.05.2017

Oferta pracy ważna do: 22.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW ORAZ TRENER - od 1 850 PLN

- rekrutacja pracowników, tworzenie bazy kandydatów, pozyskiwanie klientów, prowadzenie szkoleń, doradztwo personalne, zawodowe
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZOOTECHNIKI/STAŻYSTA SPECJALISTA DS. ZOOTECHNIKI - od 2 100 PLN

Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Przyborów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI GRACZA - od 5 200 PLN

- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku portugalskim (odmiana brazylijska). Obsługa zapytań graczy z Portugalii i Brazylii. Praca na komputerze w systemie ticketowym. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz Socjal Media.- Wynagrodzenie: 5200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie w branży gier komputerowych lub obsłudze klienta mile widziane, ale nie wymagane. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość języka portugalskiego w stopniu C1 w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Uwagi: Znajomość języków obcych będzie sprawdzana wewnętrznymi testami językowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 1 850 PLN

pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów, dbanie o dobre relacje z klientami i kontrahentami, o wizerunek firmy, wynajem mieszakń, ewidencja poczty, obieg dokumnetów, prowadzenie korespondencji z kontahentami
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 450 PLN

Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej,Przygotowanie i sporządzanie list płac,Rozliczanie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich;Kontrolowanie ważności badań lekarskich ;Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń dla ZUS, US, PFRON, GUS;Rozliczanie umów cywilnoprawnych.Bieżąca obsługa pracowników,
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Podgrodzie (podkarpackie)

KELNER/KA - od 2 100 PLN

Obsługa gości w restauracji. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.) miedzy 10:00 a 23:00. Wynagrodzenie od 2100 zł brutto do uzgodnienia.
1.FIRMA "STYL" 2."CAFE STYL" S.C.LEONA MICHAŁEK,STANISŁAWA OLCHAWA - 2018-06-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZSI PAPIRUS SQL - od 2 100 PLN

Praca na stanowisku Specjalisty ds. sprzedaży ZSI Papirus SQL.
SOFTHARD S.A. - 2018-10-11 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 5 365 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA (339J) - od 2 000 PLN

Rozwożenie materiałów, wykonywanie zleconych prac. W przypadku posiadania prawa jazdy kat.C oraz C1E dodatek do wynagrodzenia.
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 500 PLN

- kontakt z pracownikami z Białorusi, Ukrainy, Rosji, Mołdawii- prowadzenie dokumentacji pracowniczej w j. rosyjskim- kontakt z urzędami (PUP i UW)Umowa zlecenie na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA WSPARCIA W PROJEKCIE "RODZICE NA START" - do 2 250 PLN

1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI , Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu. Wymagane dokumenty:1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny2. INFORMACJA O ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego6. 7. Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE8. Oświadczenie o niekaralności9. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych10. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku11. Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 15.03.2019 r. do godziny 13.00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkiewicz tel. 71 782 35 16 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 600 PLN

Sporządzanie list płac z osobowego i bezosobowego funduszu płac oraz funduszu świadczeń socjalnych, obliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz innych dopłat, nadpłat lub potrąceń, naliczanie podatków i składek na ubezpieczenia społeczne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe ich odprowadzanie, sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych dla osób i i urzędów, obsługa systemu Kadry Płace i Płatnik, przygotowywanie sprawozdań z zakresu funduszu płac.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - od 2 876,34 PLN

-prowadzenie bieżącej kontroli raportów kasowych i wycjągów bankowych w celu sprawdzenia kompletności dokumentów, terminowość sporządzania dowodów księgowych oraz zgodności ujęcia zapisów księgowych z dokumentami źródłowymi;-sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem zgodności wysokości zobowiązań i terminów regulowania zobowiązań wynikających z zawartych umów w celu prawidłowej realizacji płatności;-dokonywania sprawdzenia dowodów księgowych pod względem fromalno-rachunkowym w celu eliminowania błędów;-prowadzenie kontroli z zakresu działalności finansowej w celu oceny poprawności wykonywanych zadań;-prowadzenie kontroli rozliczania zagranicznych podróży służbowych funkcjonariuszy i pracowników w celu prawidłowej wypłaty należności;-opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, aktualizowanie obowiązujących przepisów oraz przedstawianie propozycji nowych zasad działania w celu organizacji pracy w Oddziale.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-01-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA OBRÓBKI BLACH - od 2 100 PLN

obsluga pras i gilotyn, prace transportowe, produkcja rynien i osprzętu dekarskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Chróścice (opolskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 5 000 PLN

Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.Wynagrodzenie nie niższe niż 5000 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 200 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, naliczanie płac.
Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A. - 2019-02-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 600 PLN

Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; obsługa skarg klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA; wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRODUKCJI - 2 500 - 4 500 PLN

Wykonywanie projektów graficznych, obsługa ploterów. Miejsce pracy: Otmuchów, woj. opolskie, śląskie i dolnośląskie.
Zakład Reklamowy Znaki pl - 2018-10-12 - Otmuchów (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 2 600 - 3 000 PLN

/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 000 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac (stanowisko samodzielne)
LENI sp. z o.o. - 2016-08-11 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 300 PLN

realizacja działań zakupowych w firmie, poszukiwanie i aktywny udział w procesie pozyskiwania nowych dostawców oraz utrzymywanie relacji z dotychczasowymi dostawcami
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Kwidzyn (pomorskie)

KONSERWATOR - od 2 250 PLN

drobne naprawy w tym hydrauliczne (zamki, krany);prace porządkowewykonywanie prac malarskichobsługa sprzętu mechanicznego, elektrycznego (np. kosiarka, dmuchawa do liści)w razie konieczności wyjazd samochodem służbowym
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 800 PLN

kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-23 - Ruda Śląska (śląskie)