SPECJALISTA DO SPRAW KADR Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, naliczanie płac.

Data publikacji: 2019-02-07

Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

Pracodawca: Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rosłońskiego 4, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, naliczanie płac.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłkow.Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim

Adres pracodawcy:
Rosłońskiego 4, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: ostrowiecki

Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski

Ulica pracodawcy: Rosłońskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie robót ogólnobudowlanych

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 07.02.2019

Oferta pracy ważna do: 08.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 000 PLN

udział przy wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań z zamówień publicznych, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie-Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych aktach prawnych jednostki, które obowiązują w Nadleśnictwie, wykształcenie wyższe(prawnicze lub administracyjne) lub studia podyplomowe z zakresu Zamówień Publicznych, dokumenty złożyć w zamkniętej kopercie: NADLEŚNICTWO WOLSZTYN ul. Boh.Bielnika 29 z dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych"
NADLEŚNICTWO WOLSZTYN - 2018-11-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 3 500 PLN

sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)

TAJEMNICZY KLIENT - 30 - 60 PLN

Wykonanie przydzielonego zadania.
kontakt przez OHP - 2016-04-21 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż na stoisku PLAYrealizacja planów sprzedażowych i obowiązków konsultantapraca w godz. 8-16, 10-18
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2016-02-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)

SPECJALISTA DP SPRAW SPEDYCJI - od 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Olszewo-Borki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 1 850 PLN

Nadzór nad BHP, prowadzenie szkoleń, prowadzenie postępowań powypadkowych.
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 5 000 PLN

praca jako kierowca na terenie kraju, wymag. pr. jazdy C, E, karta kierowcy, św. kwalifikacyjne
Usługi Transportowe-Spedycja, Aleksander Jabrocki - 2018-03-28 - Łomnica-Zdrój (małopolskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI DANYCH - od 3 500 PLN

- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do weryfikacji informacji w krajach, w których mówi się po angielsku (Wielka Brytania).- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA I ADMINISTRACJI - od 3 200 PLN

sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp. zamawianie towarów i negocjowanie cen zarządzanie terminami dostaw, logistyka, kompleksowa obsługa administracyjna biura, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy, wsparcie kierownika produkcji, tłumaczenie dokumentów, zarządzanie zasobami magazynu, raportowanie bezpośrednio do przełożonego
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 2 100 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW - STAŻYSTA (UMOWA O PRACĘ) - od 2 600 PLN

SZCZEGÓŁY OFERTY I DOKUMENTY DO POBRANIA NA STRONIE BIP: https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty?tresc=11337Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pisanie i rozliczanie projektów: - przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie projektów ze środków EFS oraz programów finansowanych z FP zgodnie z wytycznymi, - opracowywanie i zamieszczanie na stronie internetowej PUP oraz na tablicach informacyjnych Urzędu informacji o realizowanych projektach i programach,- przygotowywanie wzorów dokumentów dla uczestników projektów i programów,- współpraca z Instytucją Pośredniczącą w zakresie wnioskowania i realizacji projektów i programów,- współpraca z doradcami klienta indywidualnego i instytucjonalnego,- monitoring oraz nadzór merytoryczny realizacji projektów i programów dotyczący ilości skierowanych osób oraz budżetu w ramach zaplanowanych zadań,- sporządzenie w systemie SL2014 części merytorycznej sprawozdań i wniosków płatniczych w oparciu o obowiązujące wytyczne,- sporządzanie raportów, pism i zestawień dotyczących realizowanych projektówi programów,- udział w spotkaniach zespołu roboczego w celu zapewnienia przepływu informacji pomiędzy pracownikami zaangażowanymi w realizację projektów i programów,- wprowadzanie koniecznych zmian w realizowanych projektach i programach w celu efektywnego wykorzystania środków przyznanych na ich realizację,- mierzenie wskaźników rezultatu i wskaźników produktu,- badanie efektywności zatrudnieniowej po zakończeniu udziale w projektachi programach.2. Znajomość i śledzenie zmian dokumentów związanych z realizacją projektówi programów: dokumentacji, instrukcji, wytycznych.3. Podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia naruszenia warunków umów w zakresie udzielonego wsparcia.4. Współpraca z partnerami w zakresie realizowanych projektów i programów.5. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP w zakresie realizowanych zadań.6. Sporządzanie informacji i analiz dla potrzeb statystyki.7. Prowadzenie korespondencji w ramach wykonywanych zadań.8. Gromadzenie, aktualizowanie i przechowywanie niezbędnej dokumentacji w związkuz realizowanymi zadaniami. 9. Archiwizowanie dokumentów i przekazywanie do archiwum zakładowego.10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PUP.Warunki pracy na danym stanowisku:1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.2. Praca jednozmianowa w poniedziałki w godz. 8.00 16.00, od wtorku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 w podstawowym systemie czasu pracy.3. Liczne kontakty wewnętrzne i zewnętrzne.4. Główna część pracy wykonywana jest na terenie jednostki praca biurowa. Stanowisko pracy związane z użytkowaniem sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów.5. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. 6. Bezpieczne warunki pracy, w budynku nie występują uciążliwe czy szkodliwe warunki pracy. Budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim między piętrami.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2019-01-31 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA JAKOŚCI DO SPRAW SZKOLEŃ - od 3 000 PLN

zapewnienie szkolenia wstępnego wszystkim operatorom produkcyjnymi rozwój tematyki szkoleń - teoria, praktyka, tworzenie harmonogramu szkolenia dla trenerki, nadzór nad pracą trenerów, przygotowywanie , nadzorowanie tematyki szkoleniowej, opracowywanie planu szkoleń dodatkowych, raportowanie statusu przeszkolenia osób. Lokalizacja miejsc pracy: Bielsko-Biała oraz Mazańcowice 1049. Praca w godzinach 8-16.
"HUTCHINSON POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

W/g stanowiska pracy.
Stanica Wodna KIETLICE n/Mamrami - 2017-04-12 - Kietlice (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ - do 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: • Kontakt z użytkownikiem systemów informatycznych kanałem telefonicznym / elektronicznym • Rejestracja oraz rozwiązywanie zgłoszeń problemów informatycznych • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń • Udzielanie porad informatycznych • Koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem, a użytkownikami oraz ekspertami technicznymi IT • Przygotowywanie raportów i analiz
Bank BPH - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH - od 2 000 PLN

Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA D/S MARKETINGU - od 1 850 PLN

wykonywanie działań z zakresu marketingu,współpraca z agencjami reklamowymi,drukarniami,grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych,monitoring aktywności wspierających sprzedaż,zarządzanie treściami utrzymania,rozwój serwisow internetowych firmy
"Maxim " Z.Kaczor - 2016-02-03 - Maksymilianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 3 100 PLN

Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji magazynowania i dystrybucji. Koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji, zapewnienie sprawnej komunikacji z udziałowcami i klientami firmy z Libanu i Francji wobec tego biegła znajomość j. francuskiego i arabskiego jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe zarządzanie w rolnictwie, doświadczenie zawodowe 1 rok. Biegła znajomość języka francuskiego i arabskiego. Zaawansowana obsługa europejskich programów logistycznych, zdolności analityczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radzymin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI - CHEMIK - 2 800 - 3 600 PLN

Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie nadzór i obsługa procesu produkcji preparatów higieniczno pielęgnacyjnych, prowadzenie prób oraz badań na produktach. Nadzór nad dokumentacją, sprawdzanie zgodności z obowiązującymi normami prawnymi i wytycznymi UE
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADROWO-FINANSOWYCH - od 2 800 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, tworzenie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS.Praca od 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: m.stachowska (at) personalfinanse.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 057,31 PLN

Sprzedaż towarów z zakresu CCTV (kamery przemysłowe, alarmy itp.)
MWS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM - 2 770 - 4 210 PLN

- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). - Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowej. Pracę w młodym i dynamicznym zespole. Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 zł/brutto (w zależności od kompetencji, doświadczenia i znajomości języków). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS REKLAMY - 1 017,4 PLN

Wyklejanie reklam na płytach PCV, poliwęglanowych, szkle.Obsługa maszyn poligraficznych.Gromadzenie informacji na temat produktu, usługi w Internecie.Montaż elementów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Krzepice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

pozyskiwanie klientów z Ukrainy - branża jajczarska
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI - od 4 000 PLN

tłumaczenie dokumentacji jakościowej na język chiński, utrzymywanie kontaktów z zakładem w Chinach i centralą w Niemczech.
"HAERING POLSKA" Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

MONTER - od 17,3 PLN

Poszukujemy pracowników na stanowisko monter hydrauliczny, mile widziane osoby z doświadczeniem jak i do przyuczenia. Miejsce pracy: Chwaszczyno. Praca od poniedziałku do piątku na I zmianę. Praca polega m.in. na - montaż i skręcanie kształtek armatury hydraulicznej do węzłów cieplnych- obsługa przycinarek taśmowych- szlifowanie ręczne- montaż urządzeń do pomiaru ciśnienia, przepływu wodyPraca na hali produkcyjnej.
Serwis Personalny Anna Lewecka - 2018-04-26 - Chwaszczyno (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 800 PLN

zarządzanie zamówieniami klientów i utrzymywanie z nimi dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraków (małopolskie)