SPECJALISTA DS.KADR Konin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KADR
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Nauka:-przyjmowania i podziału korespondencji, obsługa urządzeń biurowych,-sprządzanie umów o pracę,umów cywilnoprawnych,-sprządzanie świadectw pracy, przygotowanie wypowiedzeń o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,-przygotowanie skierowan na badania lekarskie,-wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń BHP,-obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant,-sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowaników,- przygotowanie korespondencji i archiwiziwanie dokumentów.
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Nauka:-przyjmowania i podziału korespondencji, obsługa urządzeń biurowych,-sprządzanie umów o pracę,umów cywilnoprawnych,-sprządzanie świadectw pracy, przygotowanie wypowiedzeń o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,-przygotowanie skierowan na badania lekarskie,-wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń BHP,-obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant,-sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowaników,- przygotowanie korespondencji i archiwiziwanie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WRPO kobieta po 30 roku życia długotrwale, wykształcenie min. średnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: ZAKŁADOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2018
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
pracownik na tym stanowisku jest odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, prace administracyjne nad stroną www.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; • prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; • potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej;• prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; • koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych;
GLOBAL LABOUR SERVICE SP. Z O.O. - 2020-06-08 - Żory (śląskie)
współpraca przy planowaniu i realizacji planów utrzymania ruchu (konserwacje prewencyjne, naprawy, remonty) z wykorzystaniem obecnie stosowanego oprogramowania CMMS;zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urzadzeń, instalacji oraz budynków należących do firmy (usuwanie awarii maszyn i urządzeń).
Yagi Poland Factory Sp. z o.o. - 2017-11-30 - Żarów (dolnośląskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP- Nadzór nad systemami: OHSAS 18001, ISO 14001 - Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego- Tworzenie wewnątrzzakładowych instrukcji bezpieczeństwa- Odbiory maszyn i stanowisk pracy pod kątem BHP,- Przeprowadzanie audytów BHP, ergonomicznych i systemowych- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych,- Nadzór nad firmami zewnętrznymi oraz przeprowadzanie szkoleń dla firm zewnętrznych
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2016-03-25 - Radomsko (łódzkie)
rozmowa z klientem- stały kontakt,planowanie tras,rozliczenie kierowców,współpraca z przewoźnikiem,prowadzenie biura,obsługa programu "Przewozy pasażerskie"
KONICZYNKA Stegemoller Elżbieta - 2016-07-04 - Rychnowy (pomorskie)
SPORZĄDZANIE OFERT. ANALIZOWANIE POTRZEB KLIENTA. UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI. POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2019-03-14 - Dębica (podkarpackie)
- kontakt z klientem z obsługiwanych rejonów (telefoniczny i mailowy),- szybkie i ofektywne rozwiązywanie zgłaszanych problemów i zapytań klientów,- stała współpraca z działem serwisu i HQ,- kontrola czasu, postępu i jakości napraw produktów,- raportowanie i wykonywanie poleceń bezpośrednich przełożonych. Umowa na czas określony - 2 lata.Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- aktywne pozyskiwanie osob zainteresowanych pracą w charakterze opiekunki/opiekuna- aktywne promowanie firmy na podległym terenie - budowanie długotrwałych relacji z klientem - bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-07-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej, potwierdzenie wybranym kandydatom warunków oferty, podpisanie z nimi umów oraz koordynowanieprzepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji prawniczej, prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej w tym m. in rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych, koordynowanie procesow szkoleniowych zatrudnionych. Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne)przygotowywanie oraz prowadzenie dekumentacji personalnej oraz związanej z zatrudnieniem (ewidencja czasu pracy, urlopy pracownicze, zwolnienia lekarskie itp.)tworzenie i wykorzystywanie narzędzi technicznych usprawniających procesy kadrowo-płacowe
Przedsiębiorstwo Poligraficzne MODENA Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Cieszyn (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa biura Marketing
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
Inicjowanie udziału w opracowaniu i realizacji programów regionalnych i międzynarodowych realizowanych przez OHP, udział w opracowaniu i wdrażaniu projektów OHP, współpraca z doradcami, pośrednikami pracy i specjalistami ds. rozwoju
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć plastycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Miechów (małopolskie)
1. Prowadzenie postępowania powypadkowego dla pracowników i uczniów.2. Sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji BHP i innej dokumentacji.3. Prowadzenie szkoleń bhp wstępnych i okresowych.4. Sporządzanie wykazów odzieży i obuwia roboczego oraz naliczanie ekwiwalentów.5. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.6. Zlecanie pomiarów środowiska pracy na basenie.7. Zlecanie przeglądów okresowych placówki i współpraca z wykonawcami.8. Prowadzenie spraw związanych z remontami na terenie placówki.
Zespół Szkół Nr 19 w Bydgoszczy - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
Realizacja czynności służbowych związanych z przeglądami, konserwacją, montażem oraz naprawami elektronicznych i mechanicznych urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych, tj: systemów kontroli dostępu, systemów sygnalizacji włamania i/lub napadu, systemów nadzoru wizyjnego, systemów przeciwpożarowych, systemów zabezpieczeń mechanicznych, systemu głośników, systemu ochrony obwodowej detekcji na ogrodzeniu, montaż i serwis pozostałych usług świadczonych przez Spółkę.
ORLEN Ochrona Sp. z o.o. - 2020-02-18 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowa obsługa działu kadr,rozliczenia,kontrola spraw pracowniczych,prowadzenie dokumentacji pracowniczej
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kamienica Polska (śląskie)
Planowanie kampanii, obsługa Instagrama i facebooka. Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AKCES" ANDRZEJ KORNAS - 2020-08-05 - Zieleniewo (zachodniopomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie procesu logistyki transportowo-sprzętowej, prowadzenie kart ewidencji i czasu pracy kierowców oraz wydawanie i rozliczanie kart drogowych, nadzór nad gospodarką paliwową, organizacja pracy maszyn, definiowanie potrzeb dotyczących wymiany taboru
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2020-02-04 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Zakres obowiązków: - przygotowywanie list płac,- prowadzenie akt osobowych,- kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,- przygotowywanie deklaracji miesięcznych i informacji rocznych do ZUS, US, GUS, wniosków o dofinansowanie do PFRON,- odpowiedzialność za płatności do ZUS, US,- księgowanie list płac, ubezpieczeń grupowych,- obsługa ubezpieczeń grupowych,- przygotowywanie umów i aneksów,- wsparcie działu księgowości w kontroli należności przeterminowanych,- wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących oraz faktur w EUR.- Wynagrodzenie: 3000 - 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 30.10.2019r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Doświadczenie minimum 1,5 roku na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac. Obsługa komputera, Word, Excel, Outlook, znajomość min. 1 programu kadrowo-płacowego, mile widziana znajomość programu do księgowości. Kontakt telefoniczny (506-648-387) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: Kamila.Dyrbus (at) cream.pl
CREAM PROFESJONALNE TECHNOLOGIE SPOŻYWCZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Dokonywanie przeglądów technicznych budynkow i innych obiektów w zakresie ogólnobudowlanym; zlecenie usuwania awarii i bieżących remontów w systemie gospodarczym (konserwatorzy) oraz zleconym, w zakresie ogólnobudowlanym; nadzór nad pracą serwisu Spółdzielni (3-ech konserwatorów) oraz nadzór inwestorski przy robotach ogólnobudowlanych (remontowych i inwestycyjnych); nadzór nad wywiązywaniem się przez zleceniobiorców z warunków umów dot. konserwacji domofonów oraz wywozu nieczystości stałych; opiniowanie merytoryczne fakturv w tym zakresie; prowadzenie rejestrów zgłoszeń remontowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "DOLNA ODRA" - 2019-08-09 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Praca w Domu Pomocy Społecznej. Praca na umowę o pracę, możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie.
Dom Pomocy Społecznej Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach - 2016-09-20 - Zebrzydowice (małopolskie)
Prace przy produkcji i montażu konstrukcji stalowych
Łagrom Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Pogorzela (wielkopolskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, pomoc w koordynacji działań marketingowych
SIGNU Waldemar Soroka, Jacek Jasiuleniec s.c. - 2017-02-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów indywidualnych. Przyjmowanie i ewidencja zamówień.Sporządzanie zleceń produkcyjnych w programie Klaes. Sporządzaniepotwierdzeń zamówień. Komplementowanie dokumentów dla danegoprojektu. Przygotowanie raportów sprzedażowych analiza wynikówsprzedaży.Praca od 9-17
KAPICA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-04-25 - Opole (opolskie)