SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZGODNOŚCIĄ I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Olsztyn oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZGODNOŚCIĄ I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ

Wynagrodzenie: 3 385 - 5 335 PLN

Zakres obowiązków: 1) koordynowanie, nadzór i kontrola nad prawidłowym działaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce - pełnienie funkcji Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. ZSZ,2) Zapewnienie zgodności Zintergowanego Systemu Zarządzania z przyjętymi wymaganiami oraz mającymi zastosowanie przedmiotowymi normami, 3) pełnienie funkcji compliance officer w Spółce - koordynowanie, nadzór i kontrola oraz szkolenie w zakresie systemu compliance w Spółce,4) nadzór i aktualizacja procedur wewnętrznych (Zintegrowany System Zarządzania) uwzględniając obszary ryzyk,5) przedstawienie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania i szans na doskonalenie,6) zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji,7) zapewnienie utrzymania integralności zintegrowanego systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian w zintegrowanym systemie zarządzania,8) monitoring, nadzór i kontrola zgodności postępowania pracowników i ich szkolenie w zakresie ZSZ i compliance,9) przygotowywanie i monitorowanie procedur antykorupcyjnych,10) przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach od pracowników (sygnalisty) i ich wyjaśnienie,11) monitorowanie nowych wymagań prawnych,12) weryfikacji przestrzegania prawa w zakresie zawieranych umów,Godziny pracy:

Data publikacji: 2019-06-03

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) koordynowanie, nadzór i kontrola nad prawidłowym działaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce - pełnienie funkcji Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. ZSZ,2) Zapewnienie zgodności Zintergowanego Systemu Zarządzania z przyjętymi wymaganiami oraz mającymi zastosowanie przedmiotowymi normami, 3) pełnienie funkcji compliance officer w Spółce - koordynowanie, nadzór i kontrola oraz szkolenie w zakresie systemu compliance w Spółce,4) nadzór i aktualizacja procedur wewnętrznych (Zintegrowany System Zarządzania) uwzględniając obszary ryzyk,5) przedstawienie sprawozdań dotyczących wyników funkcjonowania zintegrowanego systemu zarządzania i szans na doskonalenie,6) zapewnienie promowania orientacji na klienta w całej organizacji,7) zapewnienie utrzymania integralności zintegrowanego systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian w zintegrowanym systemie zarządzania,8) monitoring, nadzór i kontrola zgodności postępowania pracowników i ich szkolenie w zakresie ZSZ i compliance,9) przygotowywanie i monitorowanie procedur antykorupcyjnych,10) przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach od pracowników (sygnalisty) i ich wyjaśnienie,11) monitorowanie nowych wymagań prawnych,12) weryfikacji przestrzegania prawa w zakresie zawieranych umów,Godziny pracy:

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 385 - 5 335 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZGODNOŚCIĄ I KONTROLI WEWNĘTRZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 385 - 5 335 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Data zakończenia pracy: 30.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia pracy w zakresie zintegrowanego systemu zarządzania lub systemu compliance. Dodatkowym atutem będą: studia podyplomowe zarządzania jakością, uprawnienia audytora systemu zarządzania wg ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001, preferowane studia wyższe prawnicze, samodzielność w działaniu, zdolności analityczne i organizacyjne, umiejętność pracy zespołowej.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Słoneczna 46, 10-710 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Słoneczna

Numer budynku pracodawcy: 46

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2019

Data dodania oferty pracy: 03.06.2019

Oferta pracy ważna do: 11.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2068aaa82dfe444d30a0279d85d61a11

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY - do 2 400 PLN

Pozyskiwanie środków z UE oraz instytucji krajowych i zagranicznych na działalność edukacyjno-doradczą i wydawniczą, wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy fiansnowej lub współfinansowanej ze środków UE lub innych instystucji krajowych lub zagranicznych, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, realizacja zadań związanych z rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich. Umowa o pracę na zastępstwo (powyżej roku), jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: 71-339-80-21 lub kadry (at) dodr.pl lub listownie.Informacja o ofercie w sali: C, D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

praca na stanowisku kadrowo płacowym
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ W DZIALE REJESTRACJI, EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ - od 2 000 PLN

1. Obsługa osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i innych świadczeń wynikających z Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz innych ustaw, tj.:a) przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,b) przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,c) ustalanie praw do świadczeń i wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie prawa do zasiłku lub innych świadczeń,d) przekazanie dyspozycji o wypłacie zasiłku dla bezrobotnych lub innych świadczeń,e) sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków, dodatków aktywizacyjnych lub innych świadczeń,f) sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków lub innych świadczeń,g) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie realizowanych zadań,h) gromadzenie, przechowywanie i weryfikacja dokumentów bezrobotnego,i) generowanie i wydawanie bezrobotnym i właściwemu urzędowi skarbowemu deklaracji rozliczeniowych PIT-11,j) wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz w bazie danych oraz przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.2. Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy, funduszy strukturalnych z Unii Europejskiej oraz innych funduszy celowych.3. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie:a) pozyskiwania informacji na temat aktualnych ofert pracy z działem pośrednictwa pracy,b) kierowanie zainteresowanych bezrobotnych do stanowisk pośrednictwa pracy, szkolenia bezrobotnych oraz doradcy zawodowego,c) przekazywania akt i stosownych dokumentów do odpowiedniej kartoteki,d) przygotowywania korespondencji.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW EUROPEJSKICH - od 3 200 PLN

Obsługa merytoryczna projektów dofinansowywanych z UE. Okres zatrudnienia 12 m-cy. Godz. pracy 8-16.
CENTRUM EDUKACYJNE TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 1 850 PLN

Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego, prowadzenie sprzedaży na aukcjach internetowych, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zdjęć produktom, pakowanie i wysyłka towaru, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olesno (opolskie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, samodzielne stanowisko
KAJUMA SP. Z O.O.(INTERMARCHE) STRZELCE OPOLSKIE - 2017-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

koordynowanie procesu sprzedaży produktów, kontakty z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi, praca w S-cu, delegacje na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sosnowiec (śląskie)

ELEKTRYK - DOZOROWANIE ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - 3 550 - 4 830 PLN

dozorowanie robót elektrycznych, napraw, montażu układów elektrycznych w zakresie pompowni, urządzeń oczyszczania ścieków, urządzeń uzdatniania wody
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji Spółka Akcyjna - 2017-08-07 - Łąka (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 700 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)

KIEROWCA-MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Przyjmowanie i wydawanie towaru
Unidom Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZY - od 3 500 PLN

Analiza i ocena zapasu, strat i marży, analiza ofert dostawców i producentów, towarów promocyjnych, współpraca z kierownikami sklepów i działu handlowego. Wymagane: wykształcenie wyższe (informatyczne), dobra znajomość Excela, min. roczne doświadczenie zawodowe w branży handlowej. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWYCH - od 3 300 PLN

sortowanie ikontrola jakości produktów, przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM - 2 460 - 5 500 PLN

Pozyskiwanie klientów na powierzchnię reklamową.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 1 850 PLN

Koordynacja, nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja oraz realizacja przeglądów, konserwacji i napraw, dekretacja faktur ( SAP- WORFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń, usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2016-02-11 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Wystawianie i przyjmowanie faktur sprzedaż,obsług klienta, sporządzanie ofert handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Janex" S.j.Jan Ciupak,Leszek Ciupak Janów Lub - 2016-11-30 - Janów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SŁOWACKI) (NR REF. SP/SK/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 500 PLN

Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-09-05 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I KONTAKTÓW HANDLOWYCH - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Kamesznica (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 100 PLN

Obsługa logistyczna transportów - również międzynarodowych, w szczególności z Ukrainą, wyszukiwanie ofert transportowych, uzgadnianie szczegółów logistycznych, koordynowanie zleceń transportowych, negocjacje cenowe. Prowadzenie dokumentacji związanej z transportami.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Gorczyn (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTRAKTOWANIA - od 2 000 PLN

kontraktowanie oferty produktowej zTurcją
NOWA ITAKA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 1 050 PLN

rekrutacja pracowników, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

- Prowadzenie spraw kadrowych i naliczanie wynagrodzeń. - Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). 1-2 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa programu Optima, Płatnik oraz Ms Office. Kontakt telefoniczny (32-789-38-64, 32-789-38-65) w godzinach: 8:00-12:00 e-mail: halina.redo (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-22 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Cieszków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ODPADÓW KOMUNALNYCH - 2 900 - 3 500 PLN

prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi zgodnie z ustawą
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Wschowa (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 2 100 - 2 800 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja założonych planów sprzedaży, częste wyjazdy handlowe. Miejsce wykonywania pracy - delegacje w kraju i zagranicą.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)