SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA PRODUKCJI Łuków oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zamawianie materiałów do produkcji
Data publikacji: 2016-12-30
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łapiguz 104, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zamawianie materiałów do produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali zaopatrzeniowcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 01.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zaopatrzeniowiec (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, staż pracy min. 3 miesiące w zaopatrzeniu
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Łapiguz 104, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-11
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Łapiguz
Numer budynku pracodawcy: 104
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali zaopatrzeniowcy
Data dodania oferty pracy: 30.12.2016
Oferta pracy ważna do: 29.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola i nadzór nad produkcją mas bitunicznych
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓW W OPARCIU O HARMONOGRAM I DOKUMENTACJĘ; PRZYGOTOWYWANIE OFERT DO PRZETARGÓW PUBLICZNYCH; ANALIZA DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH; PRZYGOTOWYWANIE ORAZ MONITOROWANIE HARMONOGRAMÓW PROJEKTÓW;WYMAGANIA:WYKSZYAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE/WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ PROCEDUR ADMINISTRACYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIAPRACA -8-16, WYNAGRODZENIE OD 2.000 ZŁ BRUTTO DO UZGODNIENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ OSOBISTY-SZCZECIN, UL. KORZENIOWSKIEGO 2, TELEFONICZNY 500066 074 LUB CV NA E-MAIL: irybarczyk (at) bpk.home.pl
BIURO PROJEKTOWO-KONSULTINGOWE ,,BPK'' SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kłodzko (dolnośląskie)
telefoniczny kontakt z kandydatami , pozyskiwanie kandydatów, rekrutacja, Networking, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych, zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokumentacji oraz plikach inwetaryzacyjnych, wyjaśnienie powstałych różnic, prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami , wyszukiwanie nowych dostawców, optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i precesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów, przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy, ścisła współpraca z innymi działami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Mława (mazowieckie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów detalicznych, administrowanie sklepu internetowego i aukcji Allegro, przyjmowanie i przygotowaie do realizacji zamówień telefonicznych i mailowych, obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur sprzedażowych.
TRIBECCO Magdalena Kozłowska - 2017-07-26 - Stawiszyn (wielkopolskie)
budowa linii napowietrznych i kablowych na słupach
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EL-BEST" GRZEGORZ BUCHOWIECKI - 2017-07-20 - Suwałki (podlaskie)
obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Pracownik gospodarczy/palacz C.O.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Lelów (śląskie)
pracownik administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Pławce (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo- płacowa pracowników etatowych oraz zleceniobiorców. - Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac - Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczeniem wynagrodzeń ZUS, US, PEFRON. - Prowadzenie akt osobowych, w tym monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich - Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem min. umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań GUS - Aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowych ( urlopy, zwolnienia lekarskie) - Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowników
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-10 - Bełchatów (łódzkie)
sporządzanie dokumentacji sprzedażowych q obcym języku; kreowanie polityki sprzedaży; praca w terenie; analiza potrzeb klientów; sprzedaż, kupno samochodów; usługi holowania, transportowania pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zielona Góra (lubuskie)
poznanie asortymentu towaru; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; pomoc przy zamawianiu towaru; przyjmowanie i rozładunek towaru; sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem jakości; sporządzanie zgłoszeń reklamowych; analizowanie zakupu; zakup towarów za pomocą Internetu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kuchni
Gaja Market Sklep Wielobranżowy, Artur Gałązka - 2017-08-04 - Łeba (pomorskie)
organizacja pracy dla brygady pracowników z Ukrainy, zapewnienie materiałów i przekazywanie pracownikom wymagań zamawiającego
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Pabianice (łódzkie)
1.Opracowywanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrzorganizacyjnych (procesy migracyjne)2.Udzielanie odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny zarówno telefonicznie jak i mailowo w językach: ukraińskim, rosyjskim, angielskim i polskim3.Świadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcje klienta4.Nadzorowanie ciągłości dokumentów warunkujących legalność pracy w Polsce, w tym kontrola terminów wiz, oświadczeń, zezwoleń5.oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa kadrowo-płacowa wybranych firm, praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia
LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Pruszków (mazowieckie)
POMOC W DZIALE KSIĘGOWYM, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU, WPROWADZANIE, UZUPEŁNIANIE DANYCH, DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW, ROZLICZENIA
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-06-21 - Rzeszów (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, DOSTARCZANIE TOWARU, PRZYJMOWANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOŚIADCZENIE W HANDLU, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ BRANŻY LABORATORYJNEJ, PRAWO JAZDY B
DOM HANDLOWY NAUKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, zakup części samochodowych, naprawa oraz rozpoznanie usterek w samochodzie, umiejętność nawiązywania kontaktów z dostawcami towaru, zachowanie czystości na stanowisku pracy.
WARSZTAT 78 Paweł Puszyński - 2018-02-13 - Wejherowo (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2015-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów. Monitorowanie potencjału klientów na rynku Rosji i Ukrainy. Pozyskiwanie klientów na terenie Rosji i Ukrainy. Przygotowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług. Przygotowanie ofert handlowych, umów, prowadzenie negocjacji. zawieranie umów handlowych. Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe 2 lata. Komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego. Prawo jazdy kat. B. Umiejętność w rozpoznawaniu gatunków i rodzajów drewna.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa klienta, utrzymanie porządku.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Głogów (dolnośląskie)