SPECJALISTA DS ZAKUPÓW Łaziska Górne oferta pracy Łożyński Henryk Zakład Wielobranżowy "HEDAR"
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska- współpraca z dostawcami (w Polsce)- przygotowanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert, wybór dostawcy- przygotowywanie zamówień na podstawie kontroli stanów magazynowych- zarządzanie przyjęciem zakupów- administrowanie dokumentacją związaną z zakupami- przygotowywanie rożnego rodzaju zestawień, raportów, budżetów- pozyskiwanie nowych dostawców - ścisła współpraca z działem produkcji- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.Praca od pn-pt 8-16, umowa o pracę na okres próbny na 3 m-ce, z możliwością skrócenia w przypadku wysokich kompetencji pracownika.
Data publikacji: 2016-08-12
Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)
Pracodawca: Łożyński Henryk Zakład Wielobranżowy "HEDAR"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska- współpraca z dostawcami (w Polsce)- przygotowanie zapytań ofertowych, analiza otrzymanych ofert, wybór dostawcy- przygotowywanie zamówień na podstawie kontroli stanów magazynowych- zarządzanie przyjęciem zakupów- administrowanie dokumentacją związaną z zakupami- przygotowywanie rożnego rodzaju zestawień, raportów, budżetów- pozyskiwanie nowych dostawców - ścisła współpraca z działem produkcji- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.Praca od pn-pt 8-16, umowa o pracę na okres próbny na 3 m-ce, z możliwością skrócenia w przypadku wysokich kompetencji pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto + system motywacyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (ekonomia, zarządzanie, zakupy, logistyka), min. 8 m-cy doświadczenia w pracach na podobnym stanowisku (zakupy, handel), mile widziana wiedza z zakresu zakupów produktów stalowych, spedycji, gospodarki magazynowej, mile widziana wiedza i doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji magazynowej, wysoka komunikatywność, umiejętność prowadzenia negocjacji, rozmów handlowych, wysoka kultura osobista, obsługa komputera (Excel, Word), prawo jazdy kat. B (samochód jest do dyspozycji w ramach potrzeb).
Nazwa pracodawcy: Łożyński Henryk Zakład Wielobranżowy "HEDAR"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: pn-pt, Godziny : 10-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
Profil działalności pracodawcy: Wydobywanie żwiru i piasku
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu zakupów
Data dodania oferty pracy: 12.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie i modernizacja majątku w zakresie urządzeń i instalacji, prowadzenie gospodarki magazynowej, inwentaryzacja majątku spółki, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Lubin (dolnośląskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
znajomość i rozumienie rysunku technicznego w budownictwie, skrupulatność, staż na stanowisku mile widziany
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2017-09-06 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
obsługa i konserwacja sprzętu siłowego
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bożewo Nowe (mazowieckie)
przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.:aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-12-08 - Łubiana (pomorskie)
1. Analiza zapasów towarów i ustalanie zapotrzebowania na towary2. Prowadzenie rozmów handlowych i wyboru dostawców3. Przygotowanie towarów do sprzedaży4. Sporzadzanie ofert handlowych5. Zawieranie transakcji6. Sporządzanie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Tuchom (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
LUCART - 2016-03-09 - Września (wielkopolskie)
Współpraca przy nadzorze dokumentacji HACCP, implementacji oraz nadzorze systemów IFS oraz BRC z Kierownikiem produkcji, analiza jakościowa surowca i produktu finalnego, organizacja badań laboratoryjnych surowca oraz produktu finalnego, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym (z uwzględnieniem szczególnego nacisku na punkty krytyczne oraz punkty kontrolne), nadzór wspólnie z Kierownikiem produkcji nad pracą zmiany myjącej, dokonywanie kontroli stanu mycia oraz dezynfekcji, diagnoza nieprawidłowości oraz wdrażanie środków, pomoc przy bieżącej kontroli pracy osób zatrudnionych na linii produkcyjnej.Praca na umowę o pracę na okres próbny w godz. 6-14, 14-22, 18-02 w systemie równoważnym w Wieniotowie, również w weekendy.
BG Production Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Wieniotowo (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Konojad (wielkopolskie)
Kierowanie grupą budowlaną oraz nadzorowanie jakości wykonywanych robót, kosztorysowanie, rozliczanie materiału
POLKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Pszczew (lubuskie)
prowadzenie szkoleń bhp i ppoż, prowadzenie dokumentacji bhp obsługiwanych firm, wykonywanie audytów bhp u klienta, tworzenie programów szkoleń bhp, tworzenie dokumentacji powypadkowej, nadzór bhp nad obsługiwanym klientem, wyjazd do klientów w sprawie prowadzenia spraw bhp, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, PIS, PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z bhp i ppoż
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Rozliczanie produkcji gastronomicznej , opracowywanie receptur dańumowa o pracę - czas pracy do uzgodnieniaKontakt z pracodawcą: restauracja (at) restauracja-ck.pl lub 713419204
Onufrejów & Kozłowski Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
zamówienia lusterek partii CKD;-zamówienia z SL Lighting dotyczące kończącego się projektu lamp (JC project);-zamówinia lamp partii CKD z serwis Hella Słowacji (HSKF,HSKS);-zarządzanie dostawcami lamp A/S i wysyłka statusu do Mobis RDC;-odpowiedzi na zapotrzebowanie z Mobis RDC dotyczące części A/S lamp.
SL Poland Sp z o.o. - 2016-02-12 - Żory (śląskie)
Przyjmowanie i ewidencja zamówień, sporządzanie potwierdzeń zamówień, fakturowanie sprzedaży, wystawianie dokumentów dostawy, obsługa klientów indywidualnych, monitowanie stanów magazynowych, prowadzenie bazy danych klientów, utrzymywanie stałych kontaktów z kontrahentami, tworzenie ofert handlowych, przygotowanie zestawień do księgowości (faktury, dokumenty wydania z magazynu), sporządzanie zleceń produkcyjnych. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-07-21 - Strzelinko (pomorskie)
Planowanie budzetów, logistyka na różne okresy oraz ich opracowywanie w języku rosyjskim. Ocena kosztów własnych towaru na terminalach propozycji optymalizacji kosztów logistyki. Organizacja pomocytechnicznej programowaniu 1C:Enterprisc. Pomoc w realizacji pozostałych zadań działu finansowego.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż instalacji elektrycznych
Herzog Sp. z o.o. - 2017-01-19 - Niemcy (Niemcy)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomośc j. angielskiego, prawo jazdy kat. B.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. 'AS BHP' - 2016-09-15 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej donaliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS Rozliczaniepracowników oddelegowywanych do pracy za granicą Wystawianiezaświadczeń o zarobkach Przygotowywanie i archiwizowaniedokumentacji kadrowo-płacowej Współpraca z urzędami i organamikontroli, w tym korespondencja z komornikami Samodzielnesporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych irozliczeniowych w programie Płatnik Kontakt z ZUS. Praca w godz.8-14
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Prószków (opolskie)
Obsługa klienta zagranicznego firmy droga mailową oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Żory (śląskie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. MAZOWIECKIM - WARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji biznesowych Aktywna sprzedaż kampanii reklamowych Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Planowanie, opracowywanie i monitorowanie kampanii reklamowych
RADIO eM KIELCE - 2017-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku angielskim lub rosyjskim lub niemieckim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-19 - Karpicko (wielkopolskie)
Praca bezpośrednio na produkcji.Kontrola pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet,kontrola prawidłowości procesu produkcji,zgłaszanie propozycji działań korygujących,raportowanie, worzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-07-28 - Karczew (mazowieckie)